25. 10–31.10. 2021
Jen pár emotivních slov. Emoce dle vlastního výběru. (200/Er)
Tedy - jak začít? Netuším, jestli se sexu dá říkat emoce, ale já je při něm i při psaní celkem dost cítím. Takže můj výběr dnes bude sex- a to sex mezi muži (mnozí mě už znáte, že píšu pod duhovou vlajkou.)
Mno - a protože se mi to dvouset slov nevešlo, tak jsem si z toho udělala nový spisovatelský směr double-double drabble.
1. část double drabble
Byl to Sylvín, kdo udělal první krok. Položil mu ruce na ramena a pak se přisál k Vilémovým rtům. Líbal úžasně a jeho dlaně klouzaly z ramen na záda a ještě níž. Hladil jej po zadku a dotýkal se ho ztopořeným klackem. Celé Vilovo tělo zaplavila chuť na sex, touha, jakou už pěkně dlouho nepoznal. Slabiny mu svíralo vzrušení a klacek měl jak z betonu.
Sylvín se suverénně přesunul k ocasu. Vil roztáhl a pokrčil nohy a nechal ho, ať se předvede. Jeho svižný jazyk nevynechal jediné místo jeho chlouby. Špičkou jazyka lízal dírku i zespoda ocas po celé délce. Prsty mu přitom jemně masíroval plné koule a palcem občas sklouzl na hráz.
Vilém hlasitě vzdychal a přirážel mnohem dřív, než ho jeho přítel vzal celého do pusy. Jeho nasliněné prsty zamířily mezi Vilovy půlky. Celý svět se smrsknul mezi jeho nohy, odkud proudily do těla dávky neskutečné slasti. Vsunul do něj hned dva prsty najednou a snadno nahmatal prostatu.
Rytmicky se prohýbal v bocích a Sylvín mu sevřel chloubu v puse a mistrovsky ho kouřil. Jeho jazyk pořád kmital kolem žaludu a zespoda po celé chloubě a obě ruce se zabývaly dírkou a koulemi. Vilém se přestával kontrolovat a...
2. část double drabble
Šoustal Sylvínovi pusu i krk v prudkých rychlých přírazech. Vrchol se blížil rychlostí světla.
Zarazil svému milenci ocas hluboko do krku a stříkal. S ryčením vyprázdnil své plné koule někam na jeho mandle. Podržel si jeho škubající ocas v puse pěkně dlouho a pak všechno spokojeně spolkl. Jeho prsty ale pořád obdělávaly Vilémův vstup a ten tušil, že u toho nezůstane. I Sylvín chtěl svůj díl rozkoše.
Vilém si klekl si na všechny čtyři a prohnul se v zádech. Sylvín se nenechal dlouho pobízet a pomalu se vnořil do svatyně svého milence. Když v něm byl až po kořen, chvíli počkal, pak se s ním ale nemazlil. Pustil se do něj pěkně tvrdě a Vilův ocas byl za chvíli zase v pozoru. Opřel si čelo o předloktí a jednou rukou sevřel svého nenasytného kamaráda.
Přirážel proti Sylvínovi v jeho tempu a svíral ho v sobě, aby si to oba víc užili. Jejich hekání a mručení plnilo malý prostor a pot z nich jen lil. Neúnavně do něj bušil a krásný vrchol byl nadosah. Slastný křeče sevřely Vilémovi slabiny a stříkal další pořádnou dávku do své dlaně. Přitom cítil, jak sebou i Sylvín škube a stříká do něj v brutálních přírazech.