18. týden - romantika

14 10 4
                                    

 26. duben–2. květen 2021

Tento týden si napíšeme 200 romantických slov (200/Er)

Se západem slunce utichl zpěv ptáků, ale rozezněl se jiný koncert. Cvrčci i žáby z nedalekého rybníku spustili svou písničku, která se rozeznívá krajinou každý letní večer.

Držel ho v náručí a nechali na sebe padat rosu, ale pohled na hvězdné nebe jim trocha stříbřitých kapek, které ulpívaly na trávě, nezkazila. Miliony tetelících se světýlek jako by jim žehnalo k jejich rozhodnutí. I obrovský měsíc, který jich mnoho zastínil jim přikyvoval a ujišťoval je, že to, co si slíbili a co hodlají udělat, je to jediné správné, co v životě potřebují.

V dálce zahoukala sova a měsíc dál rychle putoval po nebi a utvrzoval je v tom, že jejich čas, kdy jsou svobodní, se krátí. Zítra bude všechno jinak.

Byla to jejich poslední noc, poslední milování pod hvězdnou oblohou a později i v měkké posteli. Zbývaly poslední hodiny a oni si je chtěli patřičně užít.

Druhý den dopoledne, kdy si řeknou společné ano, už nebude jen on a on, už budou jen oni, společně, navždy a dohromady.

Zase se budou milovat pod miliony hvězd, ale už jako manželé spolu, dokud je smrt nerozdělí.

Za celou LGBT společnost děkuji všem poslancům, že konečně dokázali protlačit alespoň prvním čtením uzákonění sňatků homosexuálů.

53 oříšků pro Alenku z Říše divů✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat