❁1❁

133 7 0
                                    

Daca e sa vorbim despre iubire,as scrie mii de file despre ce inseamna ea pentru mine acum,ce culoare sunt ochii,acei ochi in care ma scufund zilnic,cat de puternice sun bratele in care ma simt in siguranta,ce nume poarta acel "acasa",insa pana aici trebuie sa astepti. Asteptarea e grea, e nedreapta cand stii ca la finalul zilei,totusi nu ai ceea ce vrei si trebuie sa mai astepti o zi,la fel de lunga,poate si mai lunga,poate vei incheia saptamana,cu tine in fundul patului cu un pahar de vin,apoi luna cu tine uitata in bucatarie band si ultima picatura de vin de pe fundul sticlei. De luni o iei de la capat,te aranjezi,te piepteni,poate iti faci moftul de a te machia pe fuga cu cafeaua plimbata prin toata casa,te vei imbraca decent si elegant,te vei minti pe tine si pe cei din jur ca esti fericita,ca implinirea ta nu sta in mainile unui barbat. Si da, nu sta in mainile unui barbat,ci ale acelui barbat,care insa nu pare sa aiba nevoie de bratele tale. Iti petreci jumatate de zi la lucru,zambind si mintind,pentru ca devii o mincinoasa doar sa scapi de privirile critice si de barfele spumoase pe care le vor savura colegele tale imediat ce tu vei pleca.

   Ajungi acasa,si odata intrata pe usa zambetul paleste,sentimentele navalesc,te scurgi pe perete si plangi,plangi pentru ca nici azi nu ai fost motivul fericirii lui. Ca si azi ai fost invizibila pentru el,ca sigur acum,dupa o zi lunga se refugiaza in alte brate,sau macar intre alte picioare. Poate e doar amator de dragoste cu ora,poate e un romantic si un impatimit al dragostei eterne,poate e dependent de imbratisari si atingeri,sau poate chiar este de piatra,asa cum pare. E ciudat ca nu stiu prea multe despre el,dar as vrea sa stiu totul despre el,sa stiu cand are nevoie si de ce are nevoie. E ciudat cum ne lasam purtati in bratele cui nu ne observa,cum vrem cu orice pret dragostea cui nu ne-o ofera si cum refuzam dragostea de la cei ce vor sa ne aiba mereu langa ei. Asa suntem noi,oamenii,mereu vrem ceea ce nu putem avea si speram ca intr-o zi,dragostea mult asteptata va aparea si pe strada noastra.

  Si asa au inceput multe povesti de dragoste,care astazi au roade frumoase. Case cladite cu caramizi de incredere,copii facuti din dragoste pura,ca un legamant etern pentru ceea ce s-a nascut din dorinta si asteptare,rabdare si incredere. Incredere ca ce e al tau,iti va ajunge in brate,oricate oceane de ignoranta v-ar desparti.

          𝕀𝕌𝔹𝕀ℝ𝔼𝔸 ℕ𝕌 𝕍𝕀ℕ𝔼 ℂ𝔸ℕ𝔻 𝕆 ℂℍ𝔼𝕄𝕀,𝕍𝕀ℕ𝔼 ℂ𝔸ℕ𝔻 𝔼𝕊𝕋𝔼 𝕄𝕆𝕄𝔼ℕ𝕋𝕌𝕃.

𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum