❁4❁

61 6 0
                                    

    Dupa o asteptare parca fara final,a venit in sfarsit timpul sa ma pregatesc de petrecere. Merg in fata dulapului si incep sa caut ceva dragut de purtat,dar nu prea elegant,nici mult nici putin,sa par interesata dar nu disperata,si uite asa a inceput furtuna din camera mea,cu toate hainele din dulap insirate peste tot,cu mine in centrul lor,proband tot felul de combinatii,pana cand trag lozul castigator. O pereche de pantaloni negri,usor evazati,care-mi pun picioarele in evidenta,o bluza de un albastru deschis,usor larguta,care imi pastra decenta tinutei. Aleg sa-mi prind parul intr-un coc impletit la ceafa si sa las cateva suvite libere sa-mi incadreze fata. O pereche de balerini nude completeaza finut tinuta,optez pentru un machiaj deschis,natural,putin sclipici in coltul ochiului,si sunt gata. Ma privesc in oglinda si zambesc,deoarece imi era dor de varianta asta a mea. Feminina,aranjata,zambind...Am dus dorul propriului zambet.

𝙳𝙰𝙲𝙰 𝚃𝚄 𝙽𝚄-𝚃𝙸 𝙿𝙾𝚃𝙸 𝙾𝙵𝙴𝚁𝙸 𝚄𝙽 𝚉𝙰𝙼𝙱𝙴𝚃,𝙸𝙽𝙲𝙰 𝙽𝚄-𝙻 𝙼𝙴𝚁𝙸𝚃𝙰 𝙽𝙸𝙼𝙴𝙽𝙸.

   Sau cel putin asta credeam inainte,inainte de al intalni.Si da,iar e vorba de el.Nu am fost singura mereu,am mai avut relatii,insa cand l-am privit prima data in ochi am simtit ca inima mea vrea sa evadeze,ca fluturasii din stomacul meu incep sa zboare,insa el era prrea ocupat,prea absent,prea rece sa ma poata observa.Eram invizibila,iar el stralucea prea tare in ochii mei,dar poate totul se va schimba azi. Sunt gata sa cred in iluziile mele,o sa cred in ele pana ce universul se va plictisi de cerintele mele si-mi va da ceea ce vreau,ceea ce merit,acel ceva pentru care am asteptat atata timp.

   Ajunsa la petrecere,asa cum ma asteptam era o gramada de lume.Pe drum m-am oprit si am luat o sticla de vin de calitate,ca un mic simbol al felicitarilor mele pentru avansarea lui.Intru in livingul de-a dreptul imens al casei lui,incep sa ma salut cu colegii,imi imbratisez colegele de parca chiar le-as suporta,cand langa barul frumos amenajat din bucatarie il vad,in compania a doua lipitori,secretara lui si o tipa de la biroul de la etajul al-3-lea.
   -Buna!spune el facandu-mi cu mana si zambind larg se apropie de mine.
   -Buna!spun eu si ii intind mica atentie,iar el ma imbratiseaza si ne sarutam colegial pe ambii obraji. Sper sa-ti placa.
     -Nu trebuia sa te deranjezi,dar multumesc mult.Cu siguranta-mi va placea.

Zambesc timid,simt cum ma inrosesc,imi dau o suvita dupa ureche,iar el zambeste pentru prima data cald,imi aseaza o mana pe umar si-mi indica locurile de unde ma pot servi cu gustari sau ceva de baut,in timp ce privirile cu subinteles se schimba intre cele doua companii ale lui. Ma indrept spre tavita cu pahare,imi torn niste suc de portocale si ma alatur unui grup de 3 fete,pe care le consideram mai putin enervante si schimbam cateva pareri despre noile proiecte,cand si el isi face aparitia,punandu-si iarasi mainile pe umerii mei.

   -Cum merg proiectele,fetelor?
   -Exceptional,domnule manager.spun eu folosindu-ma de noua lui functie,iar el zambeste si rade alaturi de noi.Am cateva idei noi,pe care abia astept sa le aplic.
    -M-ai facut curios.spune el si zambeste strengareste,mai schimbam cateva impresii si rasete apoi se indreapta spre un grup restrans de barbati pe care nu ii cunoasteam,erau probabil prietenii lui.

Seara continua cu o atmosfera frumoasa,muzica buna,cateva pahare golite,cand aleg sa ma asez pe canapea deoarece alcoolul isi cam spunea cuvantul,alaturi de mine se aseaza unul din tipii cu care si el vorbise cu ceva vreme inainte.

   -Vrei sa luam putin aer? E foarte cald aici.
   -Desigur.desi eram ametita tot i-am citit intentia,asa ca m-am ridicat cu grija de pe canapea si am iesit in gradina.
   -Nu te supara,dar as vrea sa-ti spun ca esti o femeie foarte frumoasa,iar daca ti-ar face placere sa ne cunoastem,am putea iesi zilele urmatoare la o cafea.
   -Multumesc de compliment.zic eu de-a dreptul rusinata,dar cu ego-ul hranit,inca puteam atrage barbatii. Da,mi-ar face placere sa iesim la o cafea. Ce zici de marti,am program mai scurt.
   -Desigur. Marti sa fie.

𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum