❁8❁

43 3 0
                                    

    Seara a fost presarata de priviri si zambete in timp ce ducea comenzile de la o masa la alta. Ceva din privirea lui ma facea sa zambesc si fluturasii din stomacul meu au inceput sa prinda viata. Confuzia mea palea,dar stiam ca a doua zi avea sa reapara cand el aparea iarasi in biroul meu cu o ceasca de cafea,cu zambetul ala ravasitor,amabilitatea lui colegiala,care daca stau sa ma gandesc devine enervant avand in vedere ceea ce simt pentru el. Seara ajunsa la final ma pregatesc sa plec,cand el isi face aparitia langa mine si imi pune mana pe umar.
   -Daca nu te deranjeaza sa astepti cateva minute,te pot duce eu acasa.
  -Multumesc,nu ma deranjeaza. Te astept in parcare.
  -Asteapta-ma aici,e rece afara.

   Zambesc rusinata si-mi reiau locul pe fotoliul confortabil. E atat de dragut cand imi poarta de grija,gesturi mici si o face atat de elegant. La scurta vreme isi face aparitia purtand o pereche de blugi negri si un hanorac albastru,comod,dar arata la fel de bine.Mergem spre masina si il simt aproape chiar daca nu ne tineam macar de mana. Ceva la el ma atrage si nu doar fizic,acel ceva,acea energie,ceva ce il facea atat de el si simteam tot mai mult ca-mi place.

  Tot drumul am vorbit si am ras si am vazut iarasi acea parere de rau in ochii lui cand a trebuit sa cobor. M-a condus pana pe alee ca data trecuta,ne-am imbratisat strans si nu mai voiam sa-i dau drumul. M-a sarutat protectiv pe cap si mi-a soptit sa am grija de mine,eu l-am sarutat usor pe obraz si i-am spus acelasi lucru si o seara linistita in continuare. Zambeam unul celuilalt,zambeam si ii vedeam ochii sclipind.Oare si el vedea asta? Il priveam fix,el ma privea fix,privirile ne erau blocate una in cealalta,se forma o legatura,o tensiune,eram tentata dupa atata timp,tentata sa-l sarut,sa-i simt atingerea,sa-i simt caldura,dar rezistam,nu voia sa creada ca sunt o disperata sau o usuratica,asa ca-mi dau parul dupa ureche fac un pas in spate si el zambeste rusinat.
  -Pe maine seara!
  -Abia astept!spun si merg spre casa,in timp ce ma priveste cum inaintez pe alee.

   Ajung in fata scarii si ii fac cu mana,imi intoarce gestul si merge in masina.Privesc lung cum pleaca,apoi intru zambind. Urc la etaj,deschid usa apartamentului,apoi imi dezbrac hainele si ma retrag in dormitor.Avusesem parte de o seara excelenta,ma simteam relaxata si binedispusa.

  𝑪𝒐𝒎𝒑𝒂𝒏𝒊𝒂 𝒑𝒐𝒕𝒓𝒊𝒗𝒊𝒕𝒂 𝒑𝒐𝒂𝒕𝒆 𝒕𝒓𝒂𝒏𝒔𝒇𝒐𝒓𝒎𝒂 𝒐 𝒔𝒆𝒂𝒓𝒂 𝒓𝒆𝒖𝒔𝒊𝒕𝒂 𝒊𝒏𝒕𝒓-𝒐 𝒔𝒆𝒂𝒓𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕𝒂.

  Si tocmai simtisem asta,imi placea cum se simte asta.Simteam ca sunt iarasi eu,acea eu care nu rata nicio ocazie de a petrece timp in afara casei,acea eu care voia mereu sa fie aranjata,acea eu de care cineva pare ca s-a indragostit la prima vedere,acea eu care renuntase sa astepte,cel putin pentru o vreme.

𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum