La cateva minute aud soneria si merg sa deschid. Fratele meu imi sare in brate,iar acea care se voia iubita lui,imi arunca o privire sceptica,apoi priveste fugitiv in jur. Aveam un apartament elegant pot spune,decorat in culori calde,sa fie cat mai comod si primitor,in schimb ea parea o mironosita,dand impresia ca traise prin cine stie ce palat,dar sigur doar aparentele erau de ea. Intra cu pasi mici,urmata de fratele meu,se aseaza tacticoasa pe canapea,picior peste picior,apoi ca fara macar sa ma intrebe daca poate face asta,isi aprinde o tigara,apoi cu o voce pisicoasa spune:
-Vreau o scrumiera.
-Se spune te rog,zic eu fara sa ma chinui sa par draguta.
Ii arunc scrumiera pe masa,apoi isi da ochii peste cap,iar eu ii arunc o privire negativa fratelui meu,iar el aproba privindu-ma rusinat de comportamentul mimozei.Pun cateva clatite pe masa si doua borcane de dulceata,cafea si ii privesc,asteptand ca unul din ei sa spuna ceva. Tacerea ramane grea minute bune,pana cand ea spune:
-Iubitule,putem pleca?moment in care simt ceva greu in piept.
Dupa ani buni de cand nu ne mai vazusem,doar nu avea de gand sa plece pur si simplu...Nu-i asa? Ii fac semn cu capul si am mers alaturi,trebuia sa vorbesc cu el in legatura cu tarfulita.
-Serios? Vorbesti serios?
-Am pierdut un pariu,ea nu trebuie sa afle,am venit ca sa para real.
-Un pariu? Cat timp?
-Doua luni...Am pierdut cursa cu fratele ei...Si asta a iesit...
-Curse? Ce am zis in legatura cu asta?
-Nu e momentul pentru morala,te rog...Dragoste la pariu...Atat de neimportante au devenit sentimentele? Atat de usor poti minti pe cineva cu un te iubesc? Chiar atat de superficial se trateaza speranta cuiva de a ajunge in bratele celui pe care-l iubeste? Poate fata nu mi s-a parut atat de simpatica,dar mi-e mila,mi-e mila ca va ajunge dupa o luna si cateva zile sa urle intr-o perna in toiul noptii,va spune ca uraste ce a iubit cu doar cateva ore in urma.Ca o mama isi va mangaia fiica ranita ,ca un tata isi va auzi printesa plangand dupa un golan nenorocit care si-a batut joc de inimioara ei.
Acum ma gandesc la mine...La faptul ca poate intr-o zi voi ajunge in bratele celui la care visez,dar daca voi fi un pariu? Daca voi fi doar premiul pierzatorului? Povara pentru care ai jucat ca sa o pierzi...Doar o piesa mobila,acel ceva de care abia astepti sa scapi. Stand si privindu-l pe fratele meu fumand pierdut prin ganduri,telefonul meu suna iarasi,iar inima mea incepe sa bata nebuneste,cand ii numele pe ecran.
-Buna!spune el cu ton prietenos.
-Buna!raspund incercand sa par normala si ca nu urma sa incep sa topai cu un entuziasm de copil.
-Iarta-ma ca te deranjez acum,poate aveai programul tau,dar am fost avansat si ma gandeam ca ai vrea sa vii la o mica petrecere organizata la mine acasa. In seara asta pe la 8,nu te da peste cap,nu e mare lucru. Urmeaza-ti programul,iar daca poti veni,eu iti las adresa intr-un mesaj.
-Desigur,voi fi acolo.Felicitari pentru avansare!
Dupa terminarea apelului am inceput sa tip,sa rad incontrolabil,sa dansez de parca nu mai era nimeni in casa.Iubita fratelui meu ma privea cu dezgust,dar sincer nu-mi pasa deloc.Barbatul pe care mi-l doream tocmai ma invitase la el acasa,la petrecerea lui. Stiam ca va fi toata compania acolo,dar hei,eram printre ei. Voi fi acolo,sarbatorind si ridicand un pahar pentru realizarea lui,bucurandu-ma pentru realizarea lui,poate avand sansa sa-l imbratisez,apoi sa-i zambesc sincer.
Azi mi s-a parut cea mai lunga zi din viata mea. Parca timpul statea in loc,parca mergea inapoi. Eram atat de nerabdatoare,desi stiam ca nu se va intampla mare lucru. Imi faceam filme cu scene cu atingeri tandre,saruturi si sfarsind seara cu noi printre cearsafurile reci,asteptand caldura corpurilor noastre,dar ma amageam singura.Speram ca macar ma va baga in seama,ca am sa apuca sa-l felicit,in timp ce celelalte colege se vor freca de el toata seara,pentru ca ele erau evidente in ceea ce voiau de fapt.
CITEȘTI
𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈
RomanceO femeie e mai puternica decat pare,mai ales cand trebuie sa astepte. Nu si pierde speranta,si este dispusa sa astepte oricat,daca la finalul asteptarii,victoria este in bratele ei,dormind linistit langa ea,si asteptand-o dimineata in bucatarie in m...