❁7❁

48 3 0
                                    

    Ziua de luni aproape s-a terminat la fel cum a inceput,cu mine in taxi in aglomeratia dupa amiezii,privind pe geamul masinii ploaia.Ajung acasa,ii urez soferului o zi buna,apoi fug pana la intrarea in scara. In imediata intrare doi smecherasi stateau la adapost de ploaie,fumand o tigara si ignorand clar semnul "fumatul interzis" asezat frumos pe usa interioara. Ma simt privita mai intens decat era cazul,iar susotelile lor nu intarzie sa apara,imi continui drumul catre apartament,dezgustata fiind de ceea ce inca se intampla.

    Ma infofolesc in halatul pufos,incalt deja clasicii mei totosi si prefer sa mananc un bol de supa aburinda chiar de pe canapea mutand plictisita canalele,pana cad din nou in bratele prietenului meu de nadejdie din ultima perioada,Netflix-ul. Rasfoiesc recomandarile,ma uit prin top 10,sincer un top cu genuri diferite din care nu prea gasesc ceva pe gustul meu,dar nu-s eu in randul lumii.Gasesc un film care a reusit sa-mi atraga atentia si i-am oferit toata atentia pe care o merita.Chiar era un film bun,cand telefonul meu anunta un mesaj.

     "Sper ca ai avut o zi buna!" 

    Uitasem ca un mesaj atat de scurt de poate face sa zambesti. Tipul asta chiar era o dulceata,foarte frumos din partea lui sa se gandesca la mine zilnic. Pentru prima data dupa multa vreme simteam ca pentru cineva,contez si chiar contam,dar gandul meu era o intreaga furtuna. Eram confuza,dezorientata,dar nu puteam pierde ceva palpabil in favoarea unei iluzii,a ceva ce e doar in capul meu,doar o speranta. 

    "Am avut o zi buna,sper ca si tu <3"
    "A fost o zi productiva :*"

     Imi placeau discutiile scurte,pareau mai sincere si mai clare decat romanele de dragoste inchipuita scrisa interminabil pe mesaje intregi. Simteam ca-i pasa din cateva cuvinte,nu aveam nevoie de declaratii si promisiuni,care oricum erau inutile,abia cunoscandu-ne de doua zile si nici acelea incheiate.

    Desi era o vreme mohorata simteam ca am nevoie sa ies, asa ca am decis sa iau masa in oras in seara asta.Desi nu aveam companie,eram dispusa sa ma aranjez frumos,sa am iarasi grija de mine,sa ma bucur de compania mea,sa-mi acord timp si sa ma simt in continuare atragatoare.Pana la urma sunt tanara,nu am atins nici varsta de 30 de ani si mai am cale lunga si pana acolo,asa ca aveam toate motivele sa pun cea mai traznet rochie,sa ma dau cu cel mai rosu ruj,sa-mi las parul liber si sa profit de putinul timp liber pe care-l aveam si pe care mi-l puteam oferi.

   Acelasi sofer ca si de dimineata imi zambeste amabil si pare mult mai relaxat in linistea serii. Ajung la restaurantul la care imi placea sa ies,un local distins si linistit,ocup masa din cel mai retras colt si ma uit in jur,cand in uniforma de chelner,nu e nimeni altul decat amicul sau. Era atat de sexy si parea atat de masculin in acea uniforma,camasa alba se mula frumos pe bratele lucrate si pieptul definit,iar pantalonii puneau in evidenta un fund de toata frumusetea,dar sa nu dam prea multe detalii. Ma observa si un zambet i se lateste pe toata fata:
   -Buna seara! Cu ce te pot servi?
  -Buna seara! Amm..pai...Surprinde-ma.
    Zambeste copilareste,se gandeste putin,iar cand ii vine ideea castigatoare ii se maresc ochii si zambeste satisfacut:
   -Vin imediat.

𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum