❁15❁

86 4 1
                                    

Și ajunsesem in seara petrecerii. Ma pregăteam de zor pentru a arăta bine,demna de avansarea pe care tocmai o primisem. Aleg sa port o rochie eleganta,tip sacou de culoare neagra,prinzând nasturii pentru a-mi pune talia în evidență,o pereche de pantofi roșii,un plic în aceeași culoare,parul prins intr-o coada lunga la baza capului,cu o cărare eleganta,un machiaj neutru,iar un ruj rosu și cerceii cu perla alba ma scoteau din anonimat.

Petrecerea era în toi,primeam felicitări și mici atenții din partea colegilor mei,ciocolata,buchete de flori,simple îmbrățișări și urări de bine,iar toate pentru mine însemnau mai mult decât s-ar crede. Dansam cu toți invitații,vorbeam și râdeam cu colegele mele,încercând sa îl evit pe Raymond,care majoritatea timpului a fost în preajma unei domnisoare pe care nu o mai vazusem pana atunci. Am sagetat-o din priviri toată seara,iar Bogdan părea sa observe,deoarece a rămas distant fata de mine. O melodie mai lenta,iar mirobolanta companioana îmbrăcată fără bun gust din punctul meu de vedere nu era prin preajma,ma scuz la Bogdan si la cele doua colege cu care stăteam la masa și merg sa iau ceva de băut de la bar,în ciudata speranța că visul o fi fost vreun semn.

Seara a continuat cu tensiuni și priviri veninoase între mine și misterioasa companie a lui Raymond,iar când eram aproape de finalul serii,Bogdan se ridica iritat și iese. Tresar și îl urmez,desi știam care era motivul reacției sale.

-Abia dacă am schimbat doua cuvinte în seara asta!îmi reproșează el și avea atâta dreptate. Dacă te deranjează atât de mult faptul ca Raymond a venit însoțit,sugerează-i tipei sa plece,iar apoi oferă-i tu atenția necesara.
-Bogdan eu...
-Nu vreau sa aud nimic,Raya!mi-o taie el scurt. Știu ca te gândești la el,știu ca te simți atrasa de el,am simțit asta,iar gândurile tale justificate ca si nimic,se învârt în jurul lui. Eu nu mai vreau sa fiu doar cel cu care stai pentru ca el nu te vrea. S-a terminat!spune el fără a-mi mai lăsa posibilitatea de a spune ceva.
Era atat de nervos,încât nu am riscat sa-l opresc din drum. Avea dreptate,chiar nu am meritat vreodată iubirea pe care mi-a oferit-o,știam ca aici se va ajunge. Intru iarăși în club,iar când privesc în jur lumea mea se prăbușește,cand buzele lui Raymond se lipesc de cele ale femeii chiar în fata mea. Nu mai puteam spune nimic,m-am întors pe călcâie și am mers ca o jalnica acasă,mi-am aruncat hainele si m-am lăsat sa cad în așternutul moale. Karma lovise puternic,și meritam sa simt asta,pentru ca mereu va fi asa.

𝕀𝕦𝕓𝕖𝕤𝕥𝕖 ș𝕚 𝕡𝕣𝕖ț𝕦𝕚𝕖ș𝕥𝕖 𝕝𝕒 𝕥𝕚𝕞𝕡,𝕔𝕖𝕖𝕒 𝕔𝕖 𝕥𝕖 𝕚𝕦𝕓𝕖ș𝕥𝕖

    Nu mai puteam da înapoi,totul fusese deja compromis. Nu-mi mai ramasese nimic de făcut,decât sa continui sa lupt,sa merg mai departe, sa demonstrez ca ceea ce este al meu,cumva,de undeva îmi ca ajunge în brate.

🎉 Ai terminat de citit 𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈 🎉
𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum