❁9❁

43 3 0
                                    

    Ma privesc in oglinda si sunt in sfarsit multumita de ceea ce vad dupa mult timp,in care deja ajunsesem ma simt neatragatoare.Imbrac o rochie mulata,scurta in culoarea smaraldului,cu pantofi de culoare neagra,cu un model elegant,cu o gentuta neagra,sclipicioasa. Adopt un zambet larg,iau un palton si ies din casa. Eram gata de o seara perfecta alaturi de Bogdan. Ma astepta in fata casei,imbracat elegat cu o camasa neagra si o pereche de blugi simpli in aceeasi nonculoare. Urc pe scaunul din fata si il sarut usor pe obraz,iar el imi zambeste si imi intoarce pupicul,apoi mergem spre localul unde aveam sa ne petrecem seara.

   -Arati minunat in aceasta seara.spune el si ma face sa zambesc,era placut sa ma simt iarasi apreciata
   -Multumesc si tu arati super in aceasta seara.zambeste timid,iar ochii incep sa ii straluceasca.

    Seara a decurs frumos si linistit,printre povesti si rasete in compania perfecta a lui Bogdan. Simteam ca ne completam,ma simteam atat de bine in compania lui,adoram sa privesc in ochii lui adanci,o pereche de ochi care ma privesc atat de frumos,acei ochi in care sunt cea mai frumoasa.

     Pe la ora 22:00 am plecat de la restaurant.Stateam in masina si faceam contact vizual,il vedeam ca nu vrea sa mergem acasa,nu voia sa ne despartim,si recunosc nici eu nu voiam ca seara asta sa ia sfarsit.
   -Ce zici de o plimbare pe malul marii?spune el,iar propunerea lui mi-a adus un zambet larg pe buze,iar fluturasii din stomacul meu au inceput sa prinda viata pentru a nu stiu cata oara in seara asta
   -Mi-ar placea foarte mult!spun eu entuziasmata,cand isi aseaza mana pe fata mea,ma mangaie usor,apoi isi lipeste exploziv buzele de ale mele,iar eu ma las purtata pe aripile extazului.

   Sarutul a durat secunde in sir,eram surprinsa, dar nu voiam sa se termine.Adoram felul in care ma facea sa ma simt,adoram felul in care buzele lui le dominau pe ale mele. Aerul din masina devenea tot mai cald,simteam cum ma ridica de la sol. Era ceva intre noi,genul ala de tensiune palpabila,iar vinul isi facea efectul,facand ravagii in mintea mea.

    Ajunsi pe malul marii ne asezam pe nisip si privim apa involburata. Simteam ca valurile sunt in stransa legatura cu mintea mea,acelasi haos creat. Stand si privind marea,cu capul pe umarul lui Bogdan,in mintea mea apare iarasi el...Facand ca gandurile mele sa se invarta,sa se amestece,iar confuzia se instala iarasi in mintea mea. De ce mereu cand eram atat de aproape de decizia corecta,cand in sfarsit aveam impresia ca stiu ce vreau,apare in mintea mea si face atata dezordine. Bogdan se apleaca din nou asupra mea si ma saruta furtunos,asemeni valurilor,iar eu sunt iarasi conectata cu realitatea,Raymond palind iarasi din gandul meu,pierzandu-se in mare,sperand sa ramana pierdut.

𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum