❁13❁

47 4 0
                                    

    Weekend-ul acesta este o petrecere in clubul in care am fost aseara,asaca ca aveam sa cumpar cateva bilete pentru colegii mei,pentru a nu lasa nemarcata avansarea mea.Dupa o zi aglomerata la birou,ajung in sfarsit acasa. Bogdan nu isi terminase inca programul,tinand si tura unui coleg de al sau care nu a putut veni la lucru din motive personale,asa ca aveam o dupa amiaza a mea. In ciuda vremii reci am aerisit toata casa,am pus ceva de mancare la foc si m-am apucat sa fac curat,dansand si cantand pe melodiile de la radio,mentinandu-mi starea de bine pe care o capatasem in urma vestii.  Dupa ce terminasem totul,m-am tolanit pe canapea cu o farfurie de mancare si un pahar de vin,pornind un serial si oferindu-mi luxul relaxarii.

   La un moment dat dadeam absenta cu furculita in farfurie,priveam parca prin ecran,iar in mintea mea iarasi era haos. Sentimentul din timpul imbratisarii cu Raymond ma recuprinde,intunecimea ochilor sai imi invadeaza creierul,facandu-mi stomacul sa se stranga,iar creierul meu ii analiza trasaturile si incep sa devin nelinistita.Ma uram pentru faptul ca ma gandeam la el in timp ce Bogdan era atat de atent cu mine si da,il iubeam,il iubeam si nu-mi explicam totusi de ce nu mi-l puteam scoate din minte?

   Seara se lasa devreme,eu inca il asteptam pe Bogdan,cand telefonul meu vibreaza sub mine. Era un mesaj de la cei de la club,confirmand numarul de bilete pe care l-am solicitat,iar imediat dupa am inceput sa trimit mesajele pe post de invitatie,iar confirmarile nu intarziau sa apara. Cu totii pareau entuziasmati de invitatie,probabil aveau nevoie de o noapte de distractie. Dupa ce am trimis invitatia fetelor de pe etajul meu,catorva baieti de la etajul superior,paznicului si unei fete de serviciu care imi facea pauzele mai frumoase,ajung si in dreptul numelui lui. Ezit cateva secunde,dar ma gandesc ca as fi nepoliticoasa sa nu-l invit,tinand cont ca el imi propusese avansarea. Deschid casuta de mesaje,iar stomacul mi se strange,degetele imi tremura,apoi tastez pe nerasuflate,ichid ochii si trimit:

    "Buna! Cu ocazia promovarii mele pentru care iti multumesc,am placerea de a te invita sambata seara la 20:00 la petrecerea organizata in club. Biletul l-am cumparat eu. Astept confirmarea ta. :*"

     "Desigur,voi fi acolo! Felicitari inca o data,stiam ca poti,nu-mi multumi,o meritai din plin.<3"

      Zambesc timida si privesc raspunsul la mesaj. Ma bucuram ca a acceptat,si nu parea un accept din politetea de a-mi intoarce favorul,asemeni mie si el se bucura ca-mi va fi alaturi in acest context important. Pierduta prin ganduri,tresar cand usa se inchide,apoi aud vocea bine dispusa a lui Bogdan:

    -Iubito,mi-a fost dor de tine. Mi-e o foame de lup,ce avem la cina?

   -Am gatit ceva bun,iubitule. Si mie mi-a fost dor de tine.spun si il cuprind intr-un sarut intens,din care nu ne desprindem pana la bucatarie. Servim cina impreuna,povestind zilele noastre si amuzandu-ne de unele intamplari,apoi ne-am retras in dormitor.

𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum