❁10❁

43 4 0
                                    

  Si asa ne petreceam cam toate zilele. Eu la birou,el la restaurant,timpul liber prin cafenele sau plimbari lungi in zilele insorite.Gandurile incepeau in sfarsit sa se aseze,Bogdan imi nocupa gandurile tot mai mult,nelasand loc si pentru el. Proiectele de la lucru aveau menirea de a ma distrage de la gandurile personale si faceau asta cu succes.

  Multe dupa amiezi reci si ploioase ne gaseau pe canapeaua mea,cu pahare de vin sau chiar ciocolata calda cu bezele,uitandu-ne la filme romantice,sau chiar filme politiste,ori seri lenese cu desene animate,construiau tabloul unei relatii perfecte. Ma simteam bine langa el,atat de eu fara sa apelez la artificii. Relatia noastra avansa incet si sigur,bucurandu-ne de momente in doi,inca ca niste copii indragostiti pentru ca voiam sa simtim la maxim iubirea in toate starile ei si nu grabeam lucrurile. Imi placea pur si simplu sa stau la pieptul lui,sa ma simt ca o adolescenta indragostita,sa-i ascult povestile,sa l vad razand. Imi asculta problemele existentiale,se amuza cand eram imprastiata,ma consola cand ceva nu mergea bine,chiar traiam povestea de dragoste la care visam cu ochii deschisi.

    O alta dimineata lenesa de sambata,cand ma trezeste mirosul cafelei si zambesc.Bogdan imi facuse o vizita matinala,iar eu dormeam ca un copil pana aproape de pranz.Cand aude ca ma foiesc prin pat vine cu o tavita metalica pe care a aranjat frumos doua sandvisuri cu sunca si doua oua ochi,o ceasca mare de cafea fierbinte si un trandafir alb,care aflase cumva ca sunt preferatii mei,sau poate era o simpla coincidenta care ii aducea un plus. Se aseaza langa mine sarutandu-ma usor pe buze,apoi imi aseaza tavita in poala,in timp ce eu zambesc placut surprinsa de gestul sau.
    -Buna dimineata,iubito! Micul dejun este servit.
   -Buna dimineata,iubitule! Foarte frumos din partea ta,dar nu trebuia sa te deranjezi.
  -E placerea mea.spune,iar eu ii mai ofer un sarut drept multumire.

   Sta cu mine cat servesc micul dejun,apoi incepem o discutie despre cheful lui de viata de sambata,si lipsa considerabila a chefului meu. Dupa remarcile lui la adresa stilului meu de a-mi petrece timpul ca "o bunicuta pensionara",decidem totusi sa iesim din casa sa alungam monotonia. Ajungem sa ne plimbam pe faleza cazinoului,infofoliti si tinandu-ne de mana,apoi hotaram sa ne incalzim la o cafenea,cu o noua ceasca de cafea dulce,asezonata cu aromele de cacao are brioselor proaspat coapte ale localului.

    Dupa ore bune de colindat orasul,ne intoarcem acasa si pentru primada data ii propun sa ramana peste noapte,iar el nu refuza propunerea. Zambesc in sinea mea, fericita si entuziasmata de prima noastra nopate de cuplu,asa ca ne facem comozi pe canapea si urmarim filme intersante pana pe la ora 23. Dupa ce ma rasfat cu o baita lunga,iar el se revigoreaza cu un dus scurt,ajungem in pat si intre noi tensiunea creste considerabil.

    Nu se putem stapani nevoia de a ne atinge,de a ne saruta,iar totul se intampla la superlativ. Temperatura camerei creste,respiratia mea se intre taie cu a lui,cand este deja deasupra mea dominand actul in sine. Sunt invaluita de placere,il simt intens si nu ma pot satura sa-i gust buzele,gatul,el cu totul. Orice faceam cu el era intens,simteam fiecare miscare a lui,tresaream cand ma lua prin surprindere si totul parea ireal. Ma iubea si il iubeam,asta se simtea in tot ceea ce faceam,imi placea totul la noi,nu ne legam de tipare si asta era cel mai bun lucru.

    𝐼𝑢𝑏𝑖𝑟𝑒𝑎 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑐𝑢𝑚 𝑣𝑟𝑒𝑖 𝑡𝑢 𝑠𝑎 𝑓𝑖𝑒,𝑛𝑢 𝑝𝑜𝑎𝑡𝑒 𝑓𝑖 𝑖𝑛𝑐𝑎𝑑𝑟𝑎𝑡𝑎 𝑖𝑛 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑎𝑟𝑑𝑒,𝑐𝑖 𝑑𝑜𝑎𝑟 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑡𝑎 𝑠𝑖 𝑠𝑖𝑚𝑡𝑖𝑡𝑎 𝑙𝑎 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑛𝑠𝑖𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑚𝑎𝑥𝑖𝑚𝑎.

𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum