Tacerea nu s-a mentinut prea mult. Restul zilei a decurs frumos,cu activitati de interior,si cu noi doi rataciti prin pat,simtind placerea tot mai intens,mai profund,cat pentru a ne face ziua perfecta. Simteam extazul in fiecare act,ardeam sub atingerea lui,respiratia lui pe pielea mea,totul ma facea sa ma simt atat de bine,iubita,dorita...
❁𝑁𝑢❁ ❁𝑝𝑜𝑡𝑖❁ ❁𝑓𝑖❁ ❁𝑡𝑢❁ ❁𝑖𝑛𝑠𝑢𝑡𝑖❁ ❁𝑑𝑒𝑐𝑎𝑡❁ ❁𝑙𝑎𝑛𝑔𝑎❁ ❁𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑎𝑛𝑎❁ ❁𝑝𝑜𝑡𝑟𝑖𝑣𝑖𝑡𝑎.
❁
Ma simteam atat de bine in compania lui,nici eu nu intelegeam de ce inca eram confuza,tinand cont ca aveam deja pe cineva care ma iubea cu toata fiinta lui,nu mai trebuia sa astept,nu mai trebuia sa sper in minuni sa ma priveasca in ochi,sau sa simt ca am cucerit everestul daca ma tinea in brate intr-un contex amical,dar asa cum am spus la inceput,mereu ne dorim ceea ce nu putem avea si nu suntem multumiti cu ceea ce avem.I-am spus in cele din urma ca maine dupa program aveam sa ma vad cu Raymond pentru a-mi da mult asteptatele vesti despre schita proiectului,iar el desi spunea ca este in regula,ceva din privirea lui nu ma lasa sa-l cred. Era prietenul lui,dar nu parea sa aiba 100% incredere in el cand era vorba de femei,dar nu avea ce face. Urma sa primesc vesti importante,asa ca sigur era motiv de bucurie si voiam sa impart toate momentele frumoase impreuna cu Bogdan,asa ca:
-Ce ar fi sa vii si tu cu mine?
-Serios? spune el surprins si-mi zambeste sincer. Vin cu tine,multumesc ca vrei sa impartasesti reusitele tale cu mine.Ne-am mai zambit odata si ne-am sarutat,apoi ne-am continuat activitatile,mai bine spus am stat pe canapea,uitandu-ne la filme,citind,mangaindu-ne,avand grija unul de inimioara celuilalt,tinandu-ne de cald,exact asa cum spusese bunica. Am fost sa luam cina in oras,la un restaurant pe care-l frecventam in general,apoi am spus sa alungam monotonia si am ales sa mergem intr-un club cochet. Nu-mi pasa ca e duminica seara si ca maine trebuia sa ma trezesc devreme,aveam nevoie sa ma distrez,sa nu mai fiu acea "bunicuta pensionara" de care spunea Bogdan si avea dreptate. Am petrecut pana la 3 si jumatate dimineata,am dansat,am cantat si am golit pahare,atmosfera fusese una dementiala,ne facusem amici noi pe care probabil nu aveam sa-i mai intalnim.
Ne-am pus la culcare in jur de ora 4 dimineata. Am adormit instant avand in vedere cantitatea de alcool consumata si oboseala acumulata. La ora 7 suna blestemata de alarma,pe care mi-as fi dorit din toata inima sa o pot amana. Bogdan era deja prin bucatarie, pregatind cafeaua. Ne sarutam in graba de fiecare data cand ne intersectam,iar spre norocul meu,nu aveam un apartament chiar atat de mare. Ne-am imbracat,m-am aranjat cat am putut,insa cearcanele mele adanci imi aminteau glorioase seara precedenta. Am urcat in masina lui,m-a lasat mai intai pe mine,soi intru grabita in cladire,cu o intarziere de aproximativ 10 minute.
Lucram linistita,semnand hartii,aranjand altele,preluand apeluri si schitand proiecte,cand bine dispus,Raymond intra in biroul meu,batand ritmic in usa deschisa.
-Buna dimineata,Raya!spune el si mai adauga cateva foi la teancul deja interminabil.
-Buna dimineata,Raymond!spun eu fara ca macar sa-mi iau ochii de la ecranul laptop-ului.
-Tu si Bogdan aveti deja o relatie oficiala din cat vad. De cateva saptamani te aduce el cu masina. Ma bucur tare mult pentru voi,sa va tina!
-Da,multumim foarte frumos.spun simplu si detestand in minte calitatile lui de tata,detestand timpul liber pe care-l pierdea urmarind de la fereastra cine ma aduce pe mine la lucru,dar de ce l-ar interesa.
-Pari obosita,vreo noapte furtunoasa?
-Nu te priveste.raspund poate mai taios decat era cazul. Si mi-ai putea da vestile chiar acum,am destula treaba dupa amiaza.eram dura,dar imi impuneam sa fiu asa,nu-l puteam lasa la nesfarsit sa se joace cu mintea mea,in care nu mai era el cel prezent acum.
-Voiam sa te felicit,au fost acceptate si ca eu si un domn inspector,ti-am propus avansearea.
Il privesc surprinsa si inima incepe sa-mi bata de 10 ori mai repede. Am sarit de pe scaun si l-am imbratisat fericita,erau niste vesti extraordinare. El ma prinde intr-o imbratisare stransa si ma simt ciudat de relaxata in bratele lui. Imi sopteste ca e mandru de mine si ca asteapta rasplata,eu rad si ii zic ca va fi celebrata in weekend reusita mea. Iese cu acelasi aer ingamfat din biroul meu,iar eu incerc sa ignor avalansa de ganduri care iarasi e in mintea mea.
CITEȘTI
𝕴𝖚𝖇𝖊ș𝖙𝖊-𝖒𝖆 𝖈𝖚𝖒 𝖙𝖊 𝖎𝖚𝖇𝖊𝖘𝖈
RomanceO femeie e mai puternica decat pare,mai ales cand trebuie sa astepte. Nu si pierde speranta,si este dispusa sa astepte oricat,daca la finalul asteptarii,victoria este in bratele ei,dormind linistit langa ea,si asteptand-o dimineata in bucatarie in m...