Chapter 9🖤

74 11 0
                                    

"Harraz,you're driving right now.Stop holding my hand."

Mikayla mengeluh perlahan apabila melihat Harraz masih lagi menggenggam erat tangannya.

"No.I'll never ever let you go."

"I'm not going anywhere,darling."

"Promise?"

"Promiseeeeee."

Harraz tersenyum nakal lalu mengucup sekilas tangan Mikayla.

"Eeee,gatalnya!Kita berdua belum kahwin okayyy!"

"Kalau macam tu,jom kahwin."

Harraz memandang sekilas ke arah Mikayla sambil tersenyum nakal.

"Ya allah,apalah nasib dapat boyfriend gatal macam niii!"

Mikayla menepuk dahinya sambil menggeleng kepala melihat Harraz yang sudah tersenyum lebar itu.

'Kau buat aku makin curiga,Kayla.Adakah kau orang yang aku cari selama ni?'

Harraz bermonolog sendirian sambil memandang sekilas ke arah Mikayla.

Skip times

"Eh,kenapa dorang semua duduk dekat luar?"

Soalan itu terkeluar dari mulut Mikayla sebaik sahaja dia melihat Ayden dan yang lain sedang mundar-mandir di hadapan rumah.

"Something wrong is going on."

Harraz segera keluar dari keretanya.Dia berlari anak ke arah Ayden.Mikayla turut tergesa-gesa mengikut langkah Harraz.

'Ada apa ni?Kenapa aku rasa tak sedap hati ni?'

Semakin laju langkah Mikayla,semakin berdebar-debar hatinya.

"Dude!Someone's just broke in the house!"

Aryan segera menghampiri Harraz.

"Relax,Aryan.Relax.Bagitahu aku perlahan-lahan.Apa yang dah jadi sebenarnya?"

"Tadi.Lepas korang keluar,kitorang terdengar bunyi sesuatu pecah dekat tingkat atas.Lepastu,Ray dengan Hayden yang pergi check tingkat atas.Tak sampai berapa saat, tiba-tiba kitorang dengar Ray jerit-"

"Mana Ray?"

"Tu."

Tanpa banyak soal,Harraz melangkah ke arah Rayyan yang sedang duduk di kerusi itu.

"Apa dah jadi?"

Mata Harraz mencerlung tajam ke arah tangan Rayyan yang sudah berbalut itu.

"Someone just broke in."

"Mana bangsat tu?"

"Atas."

"Hayden,Ayden.Bawak bangsat tu ke tempat kita.Aryan,bawak peralatan.Jom kita exercise pagi ni."

Harraz memandang sekilas ke arah Hayden dan Ayden lalu meluru masuk ke dalam rumah.

"Finally,aku dah lama tak buat kerja ni.Let's go,man!Wohoo!"

Aryan tersenyum sinis lalu berjalan pergi.Sementara girls masih lagi terpinga-pinga.Apa maksud mereka semua?

Harraz Hazriel || SLOW UPDATE Where stories live. Discover now