Chapter 22🖤

39 5 0
                                    

"Come on,pick up the phone!"

Ketika dalam perjalanan mencari Eisha,Rayyan mencuba menelefon Eisha beberapa kali.Namun,telefon Eisha tidak dapat dihubungi.

"Den.Dah cuba trace location phone Eisha?"

Soal Harraz.Hayden hanya mendiamkan diri dan menekan laju keyboard nya.

"Found it."

Jawab Hayden setelah beberapa minit.

"Mana?Eisha kat mana?"

Soal Rayyan.

"Kita dah tak jauh dari dia.Dia dekat Marins building."

Jawab Hayden.

"What?Marins building?"

"Riel,cepat sikit.Itu kan bangunan terbengkalai.Bangunan tu jauh dari jalan besar.Aku takut dia apa-apakan Eisha.Cepat Riel."

Pinta Rayyan.

"Ye,aku tahu."

Skip times

"Riel,jauh lagi ke?"

Soal Rayyan setelah hampir 30 minit mereka tersekat di jalan akibat berlakunya kemalangan.

"Kalau ikutkan kita dah dekat sangat dengan lokasi Eisha.Tapi,dengan hujan lebat ni,aku tak yakin kita akan sampao sana dengan cepat."

Jawab Hayden sambil melihat ke jalan raya yang mulai dibasahi air hujan.

"Cuba cari jalan shortcut."

Arah Harraz.

"Wait a minute."

1,
2,
3!

"Found it!Aku rasa ni jalan dalam yang tak ramai orang tahu.Tapi,kita kena u-turn balik."

Jawab Hayden.

Kringg!Kringg!

Baru sahaja Harraz ingin memusingkan sterengnya, tiba-tiba telefonnya berbunyi.

"Ha,Ayden.Apahal?"

Soal Harraz.

"Bro.Aku rasa kau kena balik hospital sekarang.Now,Riel."

Jawab Ayden dengan nada cemas.Nada Ayden membuatkan fikiran Harraz mulai bercelaru.Mikayla.Itu sahaja yang terlintas di minda Harraz waktu itu.

"Mikayla ok kan?Dia ok je kan?"

Soal Harraz.

1,
2,
3,

Lama Ayden mendiamkan diri di hujung talian.

"Ayden Hazriel!Jawab soalan aku.Mikayla ok je kan?"

Harraz tiba-tiba membentak Ayden.

"Balik je hospital sekarang.Aku tak boleh nak explain."

Ttutt.

Panggilan tiba-tiba dimatikan oleh Ayden.

Harraz Hazriel || SLOW UPDATE Where stories live. Discover now