Část patá

517 27 1
                                    

Když jsem ráno přišel domů , slyšel jsem Karu . Tak že tady spala v mém domě , pousmál jsem se a já byl jinde sakra . Měla puštěný telefon a byla u Kola v pokoji , Lili a Kol byli v jídelně a ona byla ve sprše . Posadil jsem se na postel a vypnul jsem ten telefon .

" Lili ?"

Ozvalo se z koupelny , usmál jsem se a když otevřela dveře rychle jsem odešel. Osprchoval jsem se ve svém pokoji , převlékl jsem se a šel jsem dolů , posadil jsem se a po nějaké době přišla i Kara měla na sobě tričko z dlouhým rukávem aby nebyli vidět ty modřiny a legíny . Napila se rychle kafe a dala Lili pusu na tvář , vzala si toust a kousla do něho .

" Vážně už jdeš ?"

Zeptala se jí Lili , Kara jen kývla hlavou a polkla .

" Jo , dneska toho máme hodně a musím všechno stihnout . Pak dojedu ještě nakoupit až budu doma zavolám ti "

" Dobře, hodně štěstí "

Kara se usmála a já jsem si jí prohlížel , pak jsem se ji koukl do oči .

" A kam jdeš ? "

" Dneska mám zkoušku a musím jí udělat a pak doučovaní a nakonec nějaké nesmysli ve městě "

" Můžeš jít sní "

Řekl mi Kol a pozvedl obočí .

" No to není špatný nápad aspoň budu mít jistotu že bude v pohodě "

Řekla Lili a Kara si odkašlala .

" Budu OK "

" Dobry nápad , jdeme !"

Zvedl jsem se a chytl jsem Karu za ruku , ona si chtěla dát ruce do kapes ale žádné neměla .

" To jsou legíny zlato "

" Mlč !"

Žádná jsem se a šli jsme ven , zastavil jsem se u svého auta , odemkl jsem ho a ona si sedla dovnitř . Já jsem si sedl za volant a ona mi řekla adresu té školy . Když jsem ji tam dovezl čekal jsem venku , chodil jsme sem a tam a byl jsem nervózní, vlastně ani nevím proč . Ona po dvou hodinách vylezla a šla ke mě .

" Tak co ?"

" No "

" Co no ? Tys to nedala ?"

Ona se usmála , zasmál jsem se a zavrtěl jsem hlavou .

" Mám to sice za dvě ale mám to "

Usmál jsem se a koukal jsme se na ni .

" Klausi klidně můžeš jed domů , teď budu mít doučovaní a aby si někde čekal to nemá cenu "

Nadechl jsem se a koukl jsem se kolem .

" Dobře "

" Tak jo , děkuji ti "

Usmála se otočila a šla na druhou stranu ulice , koukal jsem se na ni a bylo mi divně , ne špatně ale divně . Nepotřebovala mě , neuháněla . Zavrtěl jsem hlavou a šel jsem k autu a přemýšlel jsme , domu jsem nechtěl protočil jsem oči a šel jsem rychle za ní .

" Karo ?!"

Ona se otočila a koukla se na mě .

" Asi chci čekat "

" Dobře "

Řekla mi a bylo vidět že to nechápe , kývl jsem hlavou a šel jsem sní .
Když měla po doučovaní šli jsme ještě nakoupit , vezl jsem košík a pak jsem ji ty tašky pomohl dát do auta , odvezl jsem jí domů a pomohl jsem jí ten nákup dát i domů .

Butterflies wings Kde žijí příběhy. Začni objevovat