Když jsem se ráno probudil , koukl jsem se vedle sebe a ležela u mě ta žena která mi večer volala . Protočil oči a ona se probudila , usmála se ale to už jsem se oblékal .
" Někam jdeš ?"
Zeptala se , kývl jsem hlavou do oblékl jsem se a odešel jsem . Bylo něco kolem deváté procházel jsem městem a Kol a Lili seděli na snídani , přisedl jsem k nim a Kol se zasmál . On to myslel s Lili nějak vážně poslední dobou byli jen spolu , Lili začal zvonit telefon vzal jsem jí ho a ona se zasmála .
" To je ségra dej mi to "
" No to ne zlepšíme jí den "
Zasmál jsem se a vzal jsem to .
"Ahoj lásko "
V telefonu na druhé straně bylo ticho , slyšel jsem jak se nadechla .
" Dej mi Lili !"
" Ne , hele ty jsi taková chytrá a určitě mi poradíš , jak se nejlépe rozejít z někým s kým už nechceš být "
" Bože dej mi Lili !"
" Až mi odpovíš "
Dal jsem ten telefon nahlas a Kol se zasmál , Lili se mi ho snažila vzít , Kol jí chytl ruce a dal ji pusu na tvář , Kira vydechla a zas bylo ticho .
" Představ si že to říkáš třeba mě "
Zasmál jsem se , Kira se nadechla a já čekal co řekne .
" Prosím dej mi mojí sestru "
Pozvedl jsem obočí a Lili si rychle vzala ten telefon a dala si ho k uchu , slyšel jsem Kiru jak začala brečet . Lili se zvedla a šla o kus dál , podíval jsem se na Kola a on se koukl na mě , když se Lili vrátila vzala si tašku a zaplatila .
" Musím jít "
" Děje se něco ?"
Zeptali jsme se s Kolem společně .
" Ne ! "
Koukala se na nás .
" Půjdeme s tebou "
Řekl Kol a zvednul se .
" Ne to je v pořádku "
Kol se podíval Lili do oči a začal ji něco říkat , ona jen kývla hlavou a on se na mě podíval .
" Jdeme "
Zvedl jsem se a šel jsem sním . Když jsme došli k ní domů Kira nám otevřela a Lili jí rychle obejmula , koukal jsem se na ni a ona měla na rukou modřiny .
" Pozvala jsi ho dál ?"
Zeptala se Lili , Kira zavrtěla hlavou že ne , Lili ji pustila a já jsem ji dal vlasy na stranu měla tam otisky prstu .
" On tě škrtil ?"
Zeptal jsem se a koukal jsem se ji na krk a pak na ruce .
" Hele co se tady děje ?!"
Řekl Kol a pozvedl obočí .
" Její bývali je magor , rozešli se před dvěma lety a on prostě pokaždé ji najde a udělá tohle . Proto jsem tady , říkala jsem ti to "
Řekla Lili , Kol se nadechl a kývl hlavou.
Kira tam jen stála a koukala se na Lili a pak na Kola , podíval jsem se na Kola a kývl jsem hlavou , on chytl Lili za ruku ." Pojď dojdeme koupit něco na ty modřiny "
" Ale "
Řekla Lili a on ji vedl z toho bytu , zavřel jsem za ni ma dveře a podíval jsem se na Kiru , ona se koukla kolem a pak na mě , nevěděl jsem co mám dělat možná ji musím ovlivnit nebo já vážně nevím . Ona se ale otočila a šla do obývacího pokoje , šel jsem hned za ni , sedla si na gauč a nohy si dala k hrudníku a bradu opřela o kolena . Posadil jsem se k ní .
" Bolí to ?"
Ona zavrtěla hlavou že ne , koukl jsem se kolem a pak na ni .
" Nevím co mám dělat , kdyby si byla někdo jiný tak by mi to bylo jedno , vlastně bych tady ani nebyl ale jelikož tvoje sestra chodí s mim bráchou ..."
Protočil jsem oči a koukal jsem se na ni , bože to byl monolog .
" Jak se jmenuje ten chlap ?"
" Samuel "
Odpověděla mi , kývl jsem hlavou natáhl jsem k ní ruku a dal jsem ji vlasy za ucho .
" Dobře "
" Vzal tu sponku od tebe "
" To je jedno , koupím ti novou "
Pousmál jsem se a ona jen kývla hlavou , sedl jsem si k ní blíž a chytl jsem ji za ruku a oba dva jme mlčeli . Když prošel Kol a Lili odešel jsem . Tak že Samuel , zavolal jsem Marcelovi .
Když mi večer Marcel volal kde je ten Samuel byl jsem doma , vzal jsem si kabát a jel jsem na to místo kde ho viděl . Bylo to v motelu kde by se neubytoval ani největší chudák , vyrazil jsem dveře od jeho pokoje a usmál jsem se , koukal jsem se na něho a zavrtěl jsem hlavou .
"Vážně chodila s tebou ?"
On se na mě díval a nechápal , vstal a koukl se kolem .
" Kdo do prdele jsi ?!"
" No všichni mi říkají jinak ty mi můžeš říkat pak Mikaelson "
Koukal jsem se na něho a moje oči měli jantarovou barvu , pousmál jsem se a šel jsem k němu.
Když jsem sním skončil všechno v tom pokoji bylo od krve a já taky , na zemi byla ta sponka co jsem dal Kire sebral jsem jí ze země a dal jsem si jí do kabátu .
" Tak jo "
Otřel jsem si ruce do prostěradla a vysel jsem z toho pokoje , Marcel na mě čekal u auta , usmál jsem se a on pozvedl obočí .
" Hotovo ?"
" Ano "
Odpověděl jsem .
" Musí za to stát když jsi kvůli ni někoho zabil "
" Nevím o čem mluvíš , je to sestra Lili a Lili chodí s Kolem . Tak že něco jako rodina "
Zavrtěl jsem hlavou a koukl jsem se na tu sponu .
" Aha taky pro rodinu co ?"
Řekl Marcel a zasmál se , zavrtěl jsem hlavou a usmál jsem se .
" Ne to je její "
Dal jsem tu sponu opět do kapsy a Marcel šel do toho pokoje zbavit se těla , já odjel domu , dal jsem si sprchu a převlékl jsem se . Kol byl u nás s Lili a Kirou , Kira stála u uprostřed nádvoří a koukala se kolem , usmál jsem se a šel jsem za ni .
" Na "
Vzal jsem jí ruku a dal jsem ji tu sponu , ona se koukla na mě a pak na tu sponku .
" Díky "
Usmál jsem se a natáhl jsem k ní ruku , dal jsem ji vlasy za ucho a pohladil jsem ji po tváři .
" Já .."
Řekl jsem .
" Klausi! Snažila jsem se ti dovolat "
Řekla ta holka z rána , bože můj Klausi . Usmál jsem se a obešel jsem Kiru a šel jsme za ní . Když jsem se otočil na Kiru ona šla nahoru za Lili . Odešel jsem s tou dívkou , nesmím zapomenout ji ovlivnit aby mi už nelezla do domu .
ČTEŠ
Butterflies wings
VampirosON POTŘEBUJE MĚ. JÁ POTŘEBUJU JEHO. OPRAVDU JSME UZAVŘELI SMLOUVU NA LÁSKU? Klause Mikaelsona zná v New Orleans každý , tak už to bývá když s půlkou města obchodujete a s další půlkou města spíte, ještě když jste obávaný prvotní . Kira je v New Orl...