Když Kira věděla jaká je moje úloha tady ve městě docela se mi i ulevilo . Když jste chtěli mít všechno museli jste si i podle toho chovat a já všechno chtěl .
Bylo kolem deváté ráno a já vylezl z pod peřiny od Kiri a ona se nadechla a posadila se .
" Už toho nech , musím jít Klausi !"
Protočil jsem oči , dal jsem si ruku za hlavu a koukal jsem se na ni. Ona vylezla z postele a začala se oblékat ." Kdy přijdeš ?"
" Večer i když .. Dneska asi ne musím domů "
" Proč ?"
Posadil jsem se a koukal jsem se na ni ." Já to.. uklidit a tak , nemám tady už oblečení "
" To se zařídí lásko "
" Ty nic nezařizuj prosím tě "
Zasmála se Kira a zapnula si podprsenku a hledala tričko , nadzvednul jsem se a držel jsem její tričko v ruce , ona se ke mě natáhla a já jsem si jí stáhnul k sobě ." Klausi .."
" Nikam nechoď "
Držel jsem jí ruce u hlavy a lehnul jsem si na ni ." Ty máš všechno až moc jednoduché , najdi si práci ! Ono by tě tohle všechno rychle přešlo !"
Když tohle řekla zasmál jsem se , pustil jsem jí ty ruce a ona se posadila , klečel jsem u ní a usmíval jsem se . Pomohl jsem jí do toho trička a ona si prohrábla vlasy , prohlížel jsem si jí a ona se usmála .
Zadíval jsem se jí do oči ." Nechci aby jsi dneska někam chodila , chci aby jsi tady byla semnou celý den "
Ona se na mě koukala a kývla hlavou , usmál jsem se a políbil jsem ji na rty a opět jsem jí povalil na tu postel . Jak jsem řekl dostanu vždycky co chci ona byla ta co jsem pravě chtěl .
Když jsme odpoledne vylezli z pokoje , Kara se šla dolu najíst .
" Dneska žádná práce ?"
Zeptal se jí Elijah který seděl u stolu , Kara se zarazila a já jsem zavrtěl hlavou ." Děláš si srandu Klausi !"
Strčila do mě , zarazil jsem se a koukal jsem se na ni ." Já ... jen .."
" Idiote "
Otočila se a šla nahoru do pokoje , podíval jsem se na Elijaha a ten se usmál ." Idiote "
Řekl jsem mu , Kara přiběhla dolů a koukla se na mě naštvaně ." Podívej se na mě !Co to děláš ?!Dneska už se neuvidíme , já si nic nepamatuji a ty děláš tohle ! "
" Já ... "
Koukl jsem do země a kývl jsem hlavou , Elijah se zasmál . Kara se otočila a šla pryč . Posadil jsem se otráveně na židli a koukl jsem na Elijaha ." Nemůžeš ovlivňovat lidi, nebo aspoň jí "
" Nechci aby chodila do práce a nebo někam ven a tak "
" Je člověk "
" To vím taky "
Elijah jen zavrtěl hlavou, protočil jsem oči .
......Kara .....
Když jsme přišla domů začala jsem uklízet , Lili ta byla zas bůh ví kde s Kolem . Uklidila jsem si pokoj a pak zbytek bytu , večer jsem si sedla do postele objednala jsem si jídlo a zapla televizi . Konečně chvíle klidu a mohla jsem být sama , zazvonil zvonek u dveří .
" Večeře "
Řekla jsem si pro sebe a šla jsem otevřít , vzala jsem si peníze , otevřela dveře a stál tam Klaus a měl v ruce mojí večeři ." Já jsem ti řekla že se dneska neuvidíme "
" Mám jídlo "
" A ?"
" No když mě nepozveš dál nebudeš mít jídlo "
Koukala jsem se na něho a pak na tu tašku s tím jídlem , on se usmál a dal hlavu trochu na bok . Odstoupila jsem od dveří a on vešel dovnitř , zavřela jsem dveře a on mi dal tu tašku s tím jídlem ." Kolik ti zaplatím "
" Nic "
" Jo to je fér za ten dnešek !"
" Omlouvám se , ale chtěl jsem být "
" Hele ty svoje choutky budeš muset krotit !"
" Moje co ?"
Pozvedl obočí a zavrtěl hlavou ." Však ty bys jen .."
" No ano ,viděla jsi se ? Jsi jak bohyně ... Teda moje bohyně "
Protočila jsem oči a zavrtěla jsem hlavou . On mě chytl za boky vysadil mě na sebe a šel semnou do pokoje držela jsem v ruce tu tašku a koukla jsem se dovnitř ." Karo !"
" Co? Mám hlad Klausi "
On se zasmál a posadil mě na postel, skočil vedle mě a já jsem vyndala to jídlo na postel a začala jsem jist , on si dal ruku za hlavu a usmál se . Nabrala jsem na vidličku rýži a maso a on otevřel pusu , usmála jsem se a strčila jsem mu to do pusy ." Mmm lepší jak ta pizza "
Zamumlal , zasmála jsem se a kývla jsem hlavou . Nemohla jsem se na něho zlobit dlouho , on byl ve všem úžasný i když mě jeho chování někdy vytáčelo .
ČTEŠ
Butterflies wings
VampireON POTŘEBUJE MĚ. JÁ POTŘEBUJU JEHO. OPRAVDU JSME UZAVŘELI SMLOUVU NA LÁSKU? Klause Mikaelsona zná v New Orleans každý , tak už to bývá když s půlkou města obchodujete a s další půlkou města spíte, ještě když jste obávaný prvotní . Kira je v New Orl...