Část devatenáct

382 21 0
                                    

Kara seděla na gauči a poslouchala všechno co jsem jí řekl o svém životě , kdo jsem , proč braním tohle město a taky proč dělám co dělám .

" Dobře tak že s půlkou města obchoduješ a z druhou půlkou spíš . Protože tak jsi to podal , mluvíš o sobě jak o králi . Docela panovačné ne ?"

Nadechl jsem se a nevěděl jsem co mám na to říct , Kara pozvedla obočí .

" Ano asi ano "

Zavrtěl jsem hlavou a koukal jsem se na ni .

" Tak tvůj otec mi tohle udělal ? Vaše rodina je šílená "

" Ano , jsem bastard moje matka asi měla dlouhou chvíli nebo já nevím a podvedla ho "

" Nejsi bastard , tvůj otec je idiot "

Zasmál jsem se a přitáhl jsem si ji k sobě , ona si opřela hlavu o moje rameno , dal jsem ji pusu do vlasů .

" Chci abys mi ukázal jak všechno děláš "

" Jak to myslíš ?"

" Jak jednáš s lidmi , jak se chováš když já u toho nejsem "

" To se ti nebude líbit "

" Možná ne , ale já to chci vidět "

Chvíli jsem přemýšlel a pak jsem kývl .

" Manipuluji s lidmi , baví mě to . Když neudělají co chci ovládnu je a pak stejně dostanu co chci já . Mohl bych tě donutit dělat všelijaké věci , co se mi právě teď honí hlavou "

Koukal jsem se na ni a ona polkla , olízl jsem si rty koukal jsem na ty její . Kara vydechla a pousmála se , podíval jsem se opět na ni .

" Chci vidět co umíš Klausi "

" Dobře "

Kývl jsem hlavou a usmál jsem se , vstal jsem a podal jsem jí bundu , ona si jí vzala a vyrazili jsme spolu do města .Přišli jsme do baru a posadili jsem se , kývl jsem na Camill a ona nám donesla láhev Whisky a dvě skleničky .

" Ta žena u tebe dneska proč tam byla ?"

" Má něco co patří mě , kdysi jsme řekli že každý vlk dostane měsíční prsten aby se nemohli při úplňku proměňovat , je to bolestivý proces ale porušili pravidla "

" Taky se proměňuješ ?"

" Ne už ne to je dlouhá minulost "

Zasmál jsem se a zavrtěl jsem hlavou .Prošla kolem nás mladá holka a usmála se , Kara se narovnala a podívala se na mě .

" Tu ovlivni "

" Lásko "

Řekl jsem a zavrtěl jsem hlavou .

" Jsi zlomyslná "

" Jo já vím "

Usmála se .

" Nemusím jí ovlivňovat stačí jen když za ní půjdu "

" To ne,ne "

" Vážně "

Zvedl jsem se a šel jsem za tou slečnou , posadil jsem se k ní do boxu a chvíli jsem ji chválil vlasy a pak oblečení , prsty jsem ji pohladil po paži a ona mi začala psát telefonní číslo na ubrousek , poděkoval jsem a vrátil jsem se za Karou . Ona se na mě dívala a pak se koukla kolem .

" Jak ?"

" Nevím všechno na mě je přitahuje , jsem neodolatelný "

Kara protočila oči a vzala mi ten ubrousek a zahodila ho , zasmál jsem se . Dal jsem ji ruku kolem jejích ramen a přitáhl jsem si jí k sobě , políbil jsem ji na rty a ona se usmála , opřela si hlavu o mojí paži a otočila hlavu na mě . Usmál jsem se a dal jsem jí pusu na nos , na čelo a nakonec na rty .

" Jsi romantik "

" Ne, snažím se tě sbalit "

" Ooo aha "

Zasmála se , usmál jsem se a znova jsem ji políbil na rty . Ona mě chytla za ruku a propletla semnou prsty .

" Byl bych pro tebe ochoten opustit všechno , jen abych mohl být s tebou "

" To nechci , radši budu tady a s tebou než někde kde by jsi nebyl šťastný "

Koukal jsem se na ni a usmál jsem se , jestli se všichni dozví že existuje žena která mě miluje a já miluju ji , nedopadne to dobře . Byl jsem sobecky a teď jsem myslel jsem na sebe a ne na následky toho co se stane .

Butterflies wings Kde žijí příběhy. Začni objevovat