" Tak že zeptám ještě jednou, kde je vaše šéfka "
Křídel Marcel na jednoho upíra v baru , sedel jsem na židli a napil jsem se Whisky , začal mi zvonit telefon volala mi Kara ." Ano ? Teď se to moc nehodí lásko "
" Vyhodili mě ze školy ! Kvůli včerejšku "
Slyšel jsem jak brečí , nadechl jsem se a koukl jsem se na Marcela ." Lásko .."
Ona mi zavěsila telefon, protočil jsem oči a položil jsem ten telefon na stůl . Vstal jsem a šel jsem za Marcelem , chytl jsem toho upíra a natiskl jsem ho na zeď ." Tak že máš na to přibližně pět sekund aby jsi mi řekl kde jen. Jedna, dva , čtyři ..."
" Odjela do Mystic Falls "
Řekl rychle , pozvedl jsem obočí ."Proč tam ?"
" Znáte Carol Lockwoodovou "
Pozvedl jsem obočí když řekl to jméno a kývl jsem hlavou ." Je to její sestra "
Kývl jsem na Marcela a on mu zlomil vaz , vzal jsem si telefon ze stolu a šel jsem s toho baru ." Kam jdeš Klausi ?!"
" Musím za Karou , ty se příprav pojedeme do Mystic Falls pro naši společnou známou ."
Marcel kývl hlavou a já odešel , volala jsem Kare ale nezvedala mi telefon , bude naštvaná , jo určitě bude . Došel jsem k jejímu bytu a šel jsem nahoru zaklepal jsem na dveře a ona otevřela a koukla se na mě ." Jsem idiot , ano vím to.. Ale .."
Ona nic neřekla a obejmula mě , nadechl jsem se a pak jsem ji obejmul taky . Zašel jsem sní do bytu a zavřel jsem dveře , opřel jsem se zády o ty dveře a držel jsem ji u sebe ." Mám tam dojít a všem jim říct že takhle teda ne ! Ať jsi uvědomí kdo jsi "
" Ne ! Jen to ne "
Řekla mi ." Dobře , ale kdyby jsi chtěla .."
" Nee"
Protočil jsem oči a dal jsem ji pusu na čelo,." Dobře tak ne .. Pojď jsem ty moje mimino "
Vysadil jsem ji na sebe a šel jsem sní do jejího pokoje , ona měla ruce kolem mého krku a bradu opřenou o moje rameno , posadil jsem se na postel a ona se mě dál držela ." Nechceš něco přinést ? "
" Ne "
Zamumlala , snažil jsem se nesmát a kývl jsem hlavou ." No a teď na sebe budeme mít spoustu času lásko "
" Hm , úžasné "
Řekla mi ." Hele !"
Kara se odtáhla a koukala se na mě , dal jsem ji pusu na nos a pozvedl jsme obočí ." Co bys řekla na menší výlet do Mystic Falls "
" Proč ? Co je tam ?"
" Nic, jen že bychom si udělali menší výlet "
" Dobře , kdy ?"
" O víkendu ano ? Pojedeme večer přes noc . Mám v Mystic Falls dům , bude se ti líbit "
Dal jsem ji vlasy za ucho a usmál jsem se ." A až tam budeme , ukážu ti celé město"
Kara se usmála a koukala se na mě, jo ale až dostanu to mrchu , ještě že jsem byl tak dobry lhář . Měl jsem jí rád vážně ale nemohl jsem jí říkat všechno bylo by to na dlouho a hlavně by měla plno otázek . Mystic Falls bude i Caroline jak asi vypadá , no je to jedno moje bohyně sedí tady na mě ." Tak že .. Když jsem byl dneska hodný dostanu odměnu ?"
Usmál jsem se a začal jsem jí rozepínat košili , ona zavrtěla hlavou že ne a usmála se ." Nikoho jsem dneska nezabil "
Zasmál jsem se a rozepínal jsem jí dál knoflíčky u té košile .Když jsem pak ležel vedle Kari v noci a ona spala byl jsem ještě na telefonu a psal jsem Stefanovi . Musel jsem vědět co ta čubka děla v Mystic Falls a hlavně proč . Měla určitě něco v plánu , zmizeli sní i vlaci ze zátoky a Hayley to ani nevěděla . Co když jak byla tenkrát u mě jsem ji neovlivnil ale myslel jsem si že ano , dala mi sice papíry co jsem potřeboval ale neřekla mi že by měla sestru v Mystic Falls . Nebylo možné abych ji na letěl , podíval jsem se na Karu položil jsem telefon a přitáhnul jsem si jí k sobě . Políbil jsem ji na čelo a koukal jsem do stropu , ta mrcha mě napálila musela jinak to nebylo možné .
ČTEŠ
Butterflies wings
VampireON POTŘEBUJE MĚ. JÁ POTŘEBUJU JEHO. OPRAVDU JSME UZAVŘELI SMLOUVU NA LÁSKU? Klause Mikaelsona zná v New Orleans každý , tak už to bývá když s půlkou města obchodujete a s další půlkou města spíte, ještě když jste obávaný prvotní . Kira je v New Orl...