Část třicátá třetí

221 17 0
                                    

Úžasné moje rodina byla buch ví kde a ještě jsem tady měl , čerstvého upíra a Karu která byla člověk .
Musel jsem Karu držet dal od Lili ona se nedokázala kontrolovat a tak byla Kara snadná kořist .

" Pojedeš s Damonem a já pojedu s Lili aby ti nic neudělala "

" Ne ,chci být s Lili !"

" Přestaň !!"
Zvýšil jsem na ni hlas už jsem toho všeho začínal mít plné zuby . Moji sourozenci byli bůh ví kde .

" Nekřič tady na mě !!"

" Tak se nechovej jak idiot Karo !!Teď nejde o tebe jasné ! Svojí sestru máš tady ale co moji sourozenci Hm !!"
Opět jsem na ni zvýšil hlas a ona se na mě koukala a mlčela .

" Promiň "
Řekla mi , nadechl jsem se a koukl jsem se do země .
Ona se koukla kolem a pak na mě .

" Lili muže jed s Damonem a Stefanem a já mužů být s tebou jestli chceš "

" Chci "
Odpověděl jsem , ona kývla hlavou . Damon se ujal Lili a šli sní do auta , Kara si vzala kličky od druhého auta a jela semnou . Seděl jsem se na sedle spolujezdce a pokoušel jsem se dovolat Elijahovi ale telefon mi nebral .Tohle nebylo dobré , je-li jsme celý den , večer Kara zastavila na odpočivadle a vystoupila z auta , vylezl jsem taky a koukal jsem se na ni . Ona se protáhla a opřela se zády o to auto .

" Mám hlad "
Řekla mi , koukl jsem se kolem .

" Široko daleko nikde nic není "

" A je mi zima "
Protočil jsem oči a dal jsem ji svoji bundu , ona si ji oblékla a koukla se na mě .

" A ten hlad "

" Ty máš hlad pořad "
Řekl jsem ji a ona se koukla do země a mlčela .

" Vážně tady nikde nic není "
Koukal jsem se na ni chytl jsem ji za bradu a zvedl ji hlavu a ona se podívala nervózně kolem .

" Víš že někdy .. Někdy máš přímo vedle sebe , to co celý život hledáš a ani o tom nevíš ?"
Řekl jsem ji , slyšel jsem jak polkla.

" Jo ? To bys ale nesměl spát z jinými a chovat se normálně "
Hned mi dala ránu pod pás metaforicky řečeno .

" Snažím se být hodný tak to nekaž"

" Aha "
Koukala se na mě , teď jsem polkl já chytl jsem ji za boky a přitiskl na sebe . Ona začala zrychleně dýchat a koukala se na mě . Slyšel jsem Damona a Stefana auto pustil jsem ji a ona se zas opřela zády o to auto a nadechla se , pousmál jsem se. To se ji líbilo už jsme ji znal Škoda že přijeli ti dva , Kara se rychle otočila ke mě zády a koukala se na Damona jak zaparkoval vedle nás .
Damon vylezl a hodil Kare pytlík brambůrek ona se usmála a chytla ho otočila se zpět na mě .

" Hm a ty bys mě nechal umřít hlady "
Protočil jsem oči a šel jsem za těma dvěma .

" Jak je na tom Lili ?"

"Ta už taky jedla , chce vidět Karu ."

" Ne !"
Odpověděl jsem Kara přišla k nám a já ji držel za sebou .

" Klausi !"

" Ne ! "
Řekl jsem .

" Pojedeme dál , musíme být v Mystic Falls co nejdřív abych pak mohl najít svoje sourozence "
Řekl jsem , chytl jsem Karu za ruku a vedl jsem ji do auta , teď jsem si sedl za volant já a ona si sedla dozadu , položila si sedačky a lehla jsi .

" Spi až bude ráno probudím tě "

" Dobře "
Řekla mi , podal jsem ji svůj kabát a ona si ho oblékla , natáhla se ke mě ještě do předu a já na ni otočil hlavu , trochu jsem přibrzdil ona natáhla ruku k topení a zesílila teplotu .

" Dobrou lásko "

" Dobrou "
Odpověděla mi a zaplula opět dozadu , koukal jsem se zas před sebe a přemýšlel jsem . Elijah byl silný , Kol taky , Rebekah byla mazaná jak je možné že je někdo chytl . Tři původní upíry to nadávalo smysl . Přemýšlel jsem nad tím celou noc , k ránu jsem zastavil na benzině a tankoval benzin , pak jsem šel dovnitř , ovlivnil jsem prodavače a vzal jsem snídani a dvě kafe . Kara ještě spala dal jsem snídani a to kafe na sedačku a zajel jsem na parkoviště .

" Haló, Stávej !"
Řekl jsem a napil jsem se kafe , Kara otevřela oči a posadila se , prohrábla si vlasy a já ji podal kafe . Ona si ho vzala a napila se .

" Jsi unavený ?"
Zeptala se mě , zavrtěl jsem hlavou že ne . Ona ke mě natáhla ruku a hladila mě po rameni . Chytl jsem ji za tu ruku a políbil jí do dlaně .

" Všechno bude dobrý Klausi "
Řekla mi , kývl jsem hlavou . Musel jsem věřit že bude nic jiného mi nezbývalo ..

Butterflies wings Kde žijí příběhy. Začni objevovat