Karaoke večer , Lili byla vážně blázen . Celý den mě prosila a přemlouvala . Šla na před s Kolem já jsem přijela domů po práci , šla jsem se osprchovat a oblékla jsem si černé šaty na ramínka pod zadek a upravila jsem si vlasy , obula jsem si kozačky a vyrazila jsem za nimi do toho baru , před barem si oblékla mikinu kterou jsem měla do pasu abych nepohoršovala místní , když jsem vešla do toho baru Kol a jeho bratr Klaus stáli u baru a koukali se na Lili jak zpívá , všichni tleskali a taky aby ne měla průhlednou košili a byla ji vidět podprsenka , zasmála jsem se a ti dva se otočili na mě , Lili dospívala a já začala tleskat a zapískala jsem na prsty , Lili na mě začala ukazovat rukou ať jdu za ni , usmála jsem se a ukázala jsem na ni prostředníček zasmála jsem se a šla jsem k baru .
Koukala jsem se na ty dva a oni se koukali na mě .
Klaus se na mě díval , pak se koukl do země ." Mužů tě pozvat na drink ?"
Koukl se na mě a Kol pozvedl skleničku , podívala jsem se na Kola a pak na Klause .
Camill mezi tím nalila dvojitou Whisky a natáhla se přes bar ." Tady Karo "
Usmála jsem se a natáhla jsem se přes ty dva a tu skleničku jsem si vzala .Koukla jsem na Klause a pak na Kola oba dva zároveň ke mě otočili hlavu , posadila jsem se mezi ně dva , podala jsem Klausovi moje pití , on se nadechl a podržel mi ho , sundala jsem si tu mikinu a prohrábla jsem si vlasy . Vážně idioti oba dva , pomyslela jsem si . Vzala jsem si od něho to potí a stoupla jsem si .
" No .. Tak to by bylo pánové "
Otočila jsem se a šla jsem za Lili ..
......Klaus ....
Koukl jsem se na Kola a on se podíval ne mě .
" Tuhle jsem měl z balit "
Řekl Kol , pousmál jsem se a koukal jsem se na něho .
" Ne ta bude moje "
Podíval jsem se na ni , tohle byla výzva a já měl vyzvi rád a to Kol věděl .
" Ta ti nedá "
" Ještě ráda a bude prosit abych se jí jen dotknul "
Usmál jsem se a pozoroval jsem jí , ona tohle dělala schválně , provokovala mě a vlastně i Kola , byla to taková ta správná mrcha .
" Je něco jako ty "
Řekl Kol a oklepal se , zasmál jsem se a koukl jsem se na něho .
" Co ?"
" Jo tohle děláš taky ale ženskejm "
" Nedělám !"
" Jo viděl jsem tě kolikrát "
Protočil jsem oči , zvedli jsme se a šli jsme za ni ma . Kol se posadil vedle Lili a já si sedl vedle Kari , ona si povídala s Lili ale hned zbystřila když do baru přišel Elijah , koukal jsem se na ni narovnala se a koukala se na něho ale její tep a dýchání zůstalo stejné . Dělala to naschvál upozorňovala na sebe , palcem si přejela po rtech a Elijah šel k nám .
" Holky tohle je můj druhý bratr Elijah "
Ona se usmála a Elijah se na ni podíval a usmál se .
" Elijah "
" Kara a tohle je Lili "
Posunula se víc na mě aby si Elijah sedl vedle ní , usmál jsem se a ona se koukala na Elijaha a napila se Whisky , Elijah ji nezajímal její srdce tlouklo pořad stejně .
" Karo běž taky zazpívat "
Řekla Lili .
" Ne a ticho !"
Řekla Lili ta protočila oči a opřela se zády o Kola ten se usmál a políbil ji na rty , koukl se na mě a pozvedl obočí směrem ke mě . Dal jsem si ruku přes opěradlo té lavice a koukal jsem Kare na krk , ona si ještě nevědomky dala vlasy na druhou stranu ramene a nehty si přejela po krku , nadechl jsem se a Elijah mě sledoval .
" Pojď aspoň mi ukážeš jak tančíš , dlouho jsem netančil "
Řekl Elijah a vstal , natáhl k ní ruku . Ona se usmála chytla se ho a šli spolu na parket , Elijah ji chytl za ruku a druhou jí dal na bok , ona ho chytla rukou kolem krku a tancovali spolu , kopl jsem do sebe toho panáka Whisky a viděl jsem jak vešla Hayley , pousmál jsem se a šel jsem za Elijahem .
" Je tady Hayley "
Elijah se koukl ke dveřím a pousmál se , pustil Karu a políbil ji na hřbet ruky .
" Úžasná tanečnice "
Kara se usmála a dala si vlasy za ucho , Elijah se otočil a šel za Hayley , ona chtěla jít na místo ale já jsem si ji přitáhl k sobě a její ruce jsem si dal kolem krku a chytl jsem ji za boky .
" No tak lásko , můžeme tancovat dál "
Ona se koukala před sebe a mlčela , pousmál jsem se a prsty jsem ji hladil po zádech .
" Protože jsi hezká a chytrá a ignoruješ mě . Tak jsi očividně můj tip "
Ona na mě otočila hlavu .
" Prosím co jsi říkal ?"
Pozvedla obočí , nadechl jsem se a koukal jsem se na ni .
" Perfektní "
Polkl jsem a ona se odtáhla .
" Možná jsem tvůj tip , ale ty můj ne .Máš asi špatný den ale když se otočíš ."
Pošeptala mi do ucha a já jsem se narovnal a otočil jsem hlavu na ni , byla u mě tak blízko.
" Tak támhle ta blondýnka na tebe celou dobu kouká , bude to jednoduchá kořist asi má malé požadavky na muže "
Koukla se mi do oči a šla opět ke stolu , stál jsem tam nadechl jsem se a zasmál jsem se . Ona se na mě ještě otočila a usmála se , teď jsem slyšel její srdce jak zrychlilo , zavrtěl jsem hlavou a udělal jsem přesně co řekla šel jsem za tou blond dívkou . Jako večeře bude dobrá ..
ČTEŠ
Butterflies wings
مصاص دماءON POTŘEBUJE MĚ. JÁ POTŘEBUJU JEHO. OPRAVDU JSME UZAVŘELI SMLOUVU NA LÁSKU? Klause Mikaelsona zná v New Orleans každý , tak už to bývá když s půlkou města obchodujete a s další půlkou města spíte, ještě když jste obávaný prvotní . Kira je v New Orl...