Čast třicátá šestá

302 19 10
                                    

Když jsme přišli nahoru , všechno tam bylo rozbité . Když se mě Mikael ptal na rodiče bylo mi najednou špatně , všechny ty emoce se vrátili a já nevěděla proč byl to jako blesk . Já sjela z útesu já je zabila , koukla jsem se kolem a Mikael nikde nebyl a kolik z bílého dubu držel Kol.

" Není ti nic ?"
Zeptal se mě Klaus a pohladil mě po vlasech , odstrčila jsem mu tu ruku a on nechápavě koukal .

" Prosím tě nesahej na mě "

" Karo ? Haló co je ti ?!"

" Prostě na mě nesahej ! "
Otočila jsem se a šla jsem pryč , on stál ale vzápětí přede mnou a pozvedl obočí .

" Můžeš mi říct co se děje ? Než přišel Mikael říkala jsi že .."

" Lhala jsem jen aby si neudělal nějakou blbost , stačí !! "
On se na mě díval a pak se koukla kolem .

" Jestli mi nechceš říct co se děje nevadí "
Obešla jsem ho a prostě jsem odešla , prošla jsem branou a volala jsem Damonovi ten mi to nebral a tak jsem mu nechala hlasovou zprávu , chtěla jsem teď moji sestru on už svoje sourozence měl . Nechápal jsem svoje chování tak jak ho nechápal momentálně Klaus . Ale mít Mikaela zas v hlavě nebylo nic pěkného , když jsem došla do svého starého bytu všechno tam bylo rozházené a do toho mi volal Damon .

" Kde jste ??"
Zeptala jsem se .

" Teď jsme minula ceduli Mystic Falls "

" Chci svojí sestru , Damone .."

" Kde jsi Karo ?"

" V New Orleans "

" Stalo se něco ?"

" To já nevím Damone , jen chci Lili vidět být sní "
Řekla jsem mu , měla jsem přemýšlet čekat na ně v tom hotelu a nejezdit jsem . Neměla jsem se vracet a už vůbec ne za Klausem . Moje pocity k němu byli během jedné vteřiny na bodu mrazu měla jsem v hlavě jen svoje rodiče a Lili nic jiného jsem teď nechtěla . Vrátilo se mi jak mi ublížil a co řekl v tom motelu a jak odešel a já jak blbka jela za ním .
Poklidila jsem to v tom bytě a zabalila jsem si věci do tašky a Lili taky , musela jsem odejít než mu dojde že by měl jít za mnou .

Ještě tu noc jsem si půjčila auto z půjčovny a chtěla jsem na Klause a celou jeho rodinu zapomenout , začít s Lili jinde . Když jsme přijeli jsem myslela jsem že všechno bude v pořádku a začneme znova ale opět utíkám od problému jménem Klaus a jeho rodina , jeho otec byl zlo , jeho rodina nebyla normální a on sám nevěděl co chce a tohle muselo skončit ! Už žádný Klaus a jeho labilní rodina . Nasedla jsem do toho auta a rychle jsem jela pryč , můžeme začít jinak jen já a Lili tak jak mi kdysi řekl Damon ..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 16, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Butterflies wings Kde žijí příběhy. Začni objevovat