Seděl jsem v jídelně a měl jsem před sebou dvě lahve od Whisky , Elijah přišel od Karin . Posadil se ke mě ke stolu a nalil si taky Whisky .
" Nic si nepamatuje mám pravdu ?"
" Brečela a pak usnula ,ví kdo jsi sukničkář a idiot podle jejich slov "
Usmál jsem se a koukl jsem se do stolu .
" Jo tak mě poznala "
" Půjdeš za ní ?"
" Má to cenu ?"
Koukl jsem se na Elijaha a on mlčel a napil se , kývl jsem hlavou vzal jsem si tu láhev a šel jsem nahoru do pokoje . To malé stěně běželo hned za mnou a skočilo do postele , zavřel jsem dveře a chtěl jsem na dnešní den zapomenout . Možná že když se probudím zjistím že to byl jen sen .
.......Kira ....
Když jsem se ráno probudila, koukla jsem se po pokoji a šla jsem do kuchyně . Udělala jsem si kafe a posadila jsem se ke stolu a napila jsem se , vzala jsem si telefon a na tapetě jsem měla Klause .
" O můj bože "
Rychle jsem tu fotku vymazala ale bylo jich tam víc , koukala jsem se na ty fotky a pak do zpráv, vlastně tam byli zprávy jen od něho . Seznam volání Klaus , jak příchozí tak odchozí , šla jsem do pokoje a koukla jsem se kolem , panské tričko , panské kalhoty . Na stolku nějaké řetízky ale moje nebyli . Posadila jsem se na postel a koukala jsem na ty řetízky .
Poplácala jsem se po tváři abych se konečně probudila .......Klaus .....
Kiru jsem par týdnu neviděl , možná to takhle bylo lepší . Když jsem přijel zpátky do města protože jsem musel vypadnout , šel jsem večer hned do baru . Marcel rychle vstal a mávnul na mě , pousmál jsem se a šel jsem za ním u něho seděli dvě blond dívky . Pousmál jsem se a posadil jsem se k nim . Marcel mi nalil Whisky a já jsem se napil .
" Konečně jsi zas normální , ten zamilovaný Klaus mě rozčiloval "
Řekl mi Marcel , kývl jsem hlavou a mlčel jsem . Camill nám donesla další láhev a Marcel jí otevřel . Koukl jsem se po baru a viděl jsem Kola a Lili , když měl Mikael Lili Kol teď sní byl dvacet čtyři hodin denně jen aby se jí nic nestalo . Koukl jsem se zas před sebe a kopnul jsem do sebe toho panáka Whisky .
" Kiro ahoj "
Slyšel jsem Camill, podíval jsem se k baru a stála tam , pousmál jsem se a Marcel do mě drcnul a dolil mi Whisky .
" Jako obvykle ?"
Zeptala se Camill a Kira kývla hlavou , Camill ji nalila Whisky a ona se usmála . Měla na zápěstí můj dřevěný náramek který jsem hledal a na krku na řetízku stříbrné pírko taky moje . Narovnal jsem se a koukal jsem se na ni , ona si prohrábla vlasy otočila se směrem do sálu a zády se opřela o bar . Nadechla se a podívala se na mě a pak zas jinam , přišel k ní cizi kluk , chudák teď ho odpálkuje , pousmál jsem se ale on jí políbil na tvář a dal ji vlasy za ucho .
" Co to do prdele ..."
Řekl jsem a koukal jsem se na ni , vstal jsem a on si ji vedl za Kolem a Lili , podíval jsem se na Kola a on zavrtěl hlavou a pokrčil ramena .
" Sedni si nebo ty holky odejdou !"
Řekl mi Marcel .
" Kašlu na ně !"
Vzal jsme si to pití a šel jsem ke Kolovi .
" Neřekl jsi že budete tady "
Řekl jsem Kolovi a ten se posunul abych si mohl sednout .
ČTEŠ
Butterflies wings
VampirON POTŘEBUJE MĚ. JÁ POTŘEBUJU JEHO. OPRAVDU JSME UZAVŘELI SMLOUVU NA LÁSKU? Klause Mikaelsona zná v New Orleans každý , tak už to bývá když s půlkou města obchodujete a s další půlkou města spíte, ještě když jste obávaný prvotní . Kira je v New Orl...