Y/n pov
Olin juuri sanomassa allulle että tykkään hänestä, mutta hän keskeytti ja suuteli minua. Ymmärrän hyvin että hän keskeytti sen koska, ilmeestäni jo huomasi että olen rakastunut häneen. Mutta se ei riittänyt että Aleksi keskeytti minut. Sillä tällä kertaa tomppa ja olli tuli keskeyttämään meidät.
Ollin pov
Kun näin tuon olin todella hämilläni, oltiin tompan kanssa menossa bäkkärille. Mutta tämä tuli naamamme eteen juuri ennen kuin pästään perille. Haluisin kovasti päästä y/nnin pään sisälle nimittäin tiedän mitä hän on kokenut. Koska hän on puoli-siskoni, päätin sanoa tommille että ottaa aleksin, ja mä otan y/nnin.
Tommi pov
Ollilla oli jotain asiaa siskolleen. Mutta en voi epäillä mitään koska he ovat sisaruksia, pyysin alen minun kanssa bäkkärille juttelemaan.
Y/n pov
Olli miks sä tulit tänne. Mulla ei oo sulle mitään asiaa,
"halusin tulla puhumaan sun kanssa"
Kuulin kuin olli kuulosti totiselta joten ainnoin hänen puhua.Olli pov
Sain y/nnin antamaan minulle anteeksi.
"onko tää sitten vähäniinkuin, uusi alku" kysyin tuolta
"joo miksei"Y/n pov
Annoin ollille anteeksi, vaikka hän teki minulle pahasti sen tapahtuman jälkeen. Mutta annoin jo 4 mahdollisuuden.
Joel pov
Näin nuo sisarukset, ja näytti sille että sopu oisi tullut. Olen onnellinen koska rakastan molempia ihan järkyttävän paljon. Mutta en voi uskoa olen seurustellut y/nnin kanssa, vaikka 6 vuotta ikäeroa.
Aleksi pov
"Y/n jos tän keikan jälkee jos haluut nii ollaan jätkien kaa menos mun mökille, taino mun vanhempien mökille. Jos vaa kiinnostaa"
Y/n pov
Olin ihan lukossa koska ajattelin jos minusta tulisi tuon ihanuuden nainen, haluaisin sitä tosi paljon.
"joo, tottakai mä tuun"
"hyvä" kuulin tuon sanovanTIME SKIP KEIKAN JÄLKEE
aleksi pov
Oltiin juuri käyty hajemassa tavaramme. Ja jakaannuimme kahteen autoon, tässä autossa oli tomppa kuskina, niko pelkääjän paikalla, minä takapenkin vasemmalla puolella ja y/n oikealla.
Toisessa autossa olli oli kuskina porko pelkääjän paikalla ja hokka takapenkillä mutta keskellä, koska hänen mielestä siinä oli kiva ryypätä.
(tottakai hokka ryyppää)
Mutta minua jönnitti koska isuin y/nnin vieressä. Enkä tiedä mitä hän ajattelee minusta, koska suutelin häntä yhtäkkiä.Y/n pov
Olisin muuten ollut kokajan hiljaa matkan aikana mutta matka kestää noin 12 tuntia, niin en jaksanut olla puolta vuorokautta hiljaa.
Tommi pov
"noh rakastavaiset miks ootte noin hiljaa, ja y/n voisitko laulaa kaipaan laulasi tosi paljon" ajattelin että ettei olisi näin kiusallinen tilanne. Puhuisin ja kysyisin voiko y/n laulaa koska haluan kuulla kuika hyvin hän on kehittynyt, noin 5 vuodessa.
"tottakai voin jos se vaan kaikille sopii"
Kuulin takapenkiltä. Kaikki huusi joo koska kukaan ei ole kuulut hänen ääntä, 5vuoteen ja aleksi ei ole ollenkaan.Lauloit Hold On nimistä biisiä ja muita (kantsii mennä kuuntelee tota hold onia se on hyvö biisi)
TIME SKIP MÖKILLE 1H
ALEKSI POV
huomasin että y/n nukkui ja hän oli niin söpö että otin hänestä kuvia, ja laitoin taustakuvaksi hänestä kuvia.
Joo lisää griipyilyä mutta ihms. Rakastan häntä vaan niin paljon, jopa sen verran että tiedän hänen puhelimen salasanan. Joten päätin rueta snäppäämään hänen puhelimella, ja huomasin että olen hänen taustakuvanaan. Ilahduin paljon ja tunnen oloni rakastetuksi.Y/N POV
Heräsin ja huomasin tuon ihanuuden käyttäväni minun puhelintani. En kuitenkaan halunnut sanoa hänelle että antaa sen minulle, koska onhan se nyt söpöä jos se käyttää mun puhelinta. Minulla on turkoosi iphone 12 pro max aleksilla oli sama mutta mustana.
Aleksi huomasi henränneeni ja sanoi
"olisit vain sanonut niin en olisi kauhean tungetteleva"
"ei se mitään" vastasin tuolle söpöydelle.
Hän sanoi että hänen salasana on 7***** ja aloin tietenkin käyttämään hänen puhelintaan. Olin peloissani kun menin igeeseen koska en muistanut, että tämä oli aleksin puhelin katoin että minun seuraajani 13miljoonasta oli laskenut 59,2 tuhanteen mutta sitten katoin profiilin. Ja muistin että ainiin tämä puhelin on aleksinAleksi pov
oltiin perillä ja käytettiin edelleen toistemme puhelimia olin ihan ihastunut tähän puhelimeen kunnes kuulin samalla kun noustiin autosta että.
"eikai haittaa että sulla on nyt mun ig ja tt kun kirjauduin sisään niihin"
"ei tietenkään itekkin olen laittanut ne tänne" vastasin tuolle kauneudelle, olin niin ihastunut tähän puhelimeen että menin heti mökin saunaan, ja otin peilin eessä kuvan peilin kautta että saan sen puhelimen siihen kuvaan. Lämmitin samalla y/nnin kanssa saunaa.
YOU ARE READING
love me ||Aleksi Kaunisvesi||
Short Story⚠️K-18 juttuja Kirjotus virheitä Ehkä tw⚠️ Koitan tehä niin aktiivisesti ku pystyn