Tommi pov
"öö mitä te teette"
kyayin tolta baby pariskunnalta
"eei mitää"
Y/n sanoi mutta käski meidät sitten pois.
Lähdettiin pois ja laitoin y/s (your sister) viestiä, koska y/nnillä on 23 vuotis synttärit.
Y/s on y/nniä noin 5 vuotta nuorempi mutta hänellä on samana päivänä synttätit (14.8) eli y/s täyttää 18, mutta se on vaan hyvä niin voi mennä baariin.
Sillä olen varannut pikku baarin meidän käyttöön ja sinne kutsutaan me kaikki ja meidän kavereita.
Synttäreihin ei oo enää kuin 4 päivää, ja noh mulla ei oo kummallekkaa oikeestaa mitään lahjaa joten lähen varmaan kauppaan.Time skip kauppareissu
Ostin y/nnille kuoharin ja hänen omaa merchiä joo koska kuka nyt ei haluis omaa merchiä, mutta kuiteskin ne ja vielä munakoison🍆 ihan vaa ärsyttääkseni.
Sitten ostin y/ssille saman kuoharin, kyniä ja kumeja yh kirjotuksiin ja mustan hiusvärin.
Koska yllätys numerona on sen hiusten värjäys y/nnin hiuksia ei värjätä koska ne ovat upeat ja me vaan pilattais ne.Y/n pov
Osattiin Aleksin kanssa sitten kuiteskin pestä hampaat loppuun mutta jouduttiin käymään vielä toisen kerran suihkussa. Mutta käytiin yhdessä ja sen jälkeen mentiin nukkumaan.
Aamulla heräsin siihe että muistin että minulla on tänään se NRJ haastattelu, tapani mukaan aloin panikoimaan koska lähetys alkaa 9.50 ja kello on jo 7.28 ekana tottakai kävin pesemässä hiukset, yön jälkeen ne haisi pahalle😉😏. Pesin samalla hampaat oli vielä lämmin koska oli loppu kesä joten laitoin vaan vähän luomiväriä ripsaria ja kulmat. Sitten laitoin vaaleansinisen topin päälle ja pustat reikäfarkut.
Menin keittiötä vastapäätä istumaan peilineteen ja näin siitä suoraan olkkariin ja tveestä tuli muumeja, porko, hokka ja niko olivat kattomassa niitä ja vähän väliä katsoi minua kun suoristin hiuksia lattialla peilin edessä.
Olin vihdoin valmis ja menin keittiöln syömään aamupalaa, paistoin kananmunia 2kpl ja pistin ne leivänpäälle. Aleksi tulee portaista tosi väsyneen näkösenä joten hokka päätti kysyä.
"oliks rankka yö"
"hokka älä jaksa"
Huusin keittiöstä ennenkun aleksi kerkesi vastata. Menin aleksin luo ja kysyin häneltä.
"rakas, mikä on"
"ei mikään, väsyttää vain vähän"
En halunnut uskoa tuota joten aloin puhumaan.
"sähän lupasit kirkossa että pysytään yhdessä myötä ja vastamäissä ja sairaana ja terveenä. Ja sulla ei näyttäisi olevan kaikki okei, niin mikä sulla on"
"no mun äiti" ja siinä samassa hän purskahti itkuun ja halas mua niinkuin ei oliso koskaan halannut.
"voi rakas, kyllä kaikki järjestyy. Mä oon tässä"
Hokka tupsahtaapaikalle ja hän kerkee sanoo.
"hankkikaa"
Kunnes pysäytin tuon ja sanoin.
"aleksilla on nyt rankkaa, älä rupee aiheuttaa nyt yhtään lisää harmia"
Sitten joel lähti tiehensä ja sanoin aleksille.
"tos on viel toi yks leipä mä en kerkee syyä sitä joten syö sinä, mun pitää lähtee siihe haastatteluun"TIME SKIP ILTAAN JA HAASTATTELU LOPPUI
Aleksi pov
Y/nnin haastattelu kesti 10 tuntia koska joutui suoraan toiseen haastatteluun ja siitä vielä kolmanteen. Mua väsyttää jo sen verran et meen nukkumaan.
Herään on aamu ja y/n on vieressäni. Lähden keittiöön normaalisti aamuisinmutta nyt menin ulos. Koska äitini oli kuollut päätin lähteä isälleni, jätin kirjeen pöydälle jossa lukee.
"moi! Turha aloittaa tätä kirjettä anteeksi pyynnöllä En halua että joudutte kestämään suruani ja lohduttamaan minua joka päivä, joten päätin lähteä. En tiedä että milloin palaan mutta voin sanoa että en ihan pian. Sanon teille jokaiselle nyt jotain.
Y/n rakas olet mulle tärkeä ja en ole ikinä rakastanut ketään niin paljoa kuin sinua. Jos löydät tässä ajassa jonkun toisen niin se ei haittaa hyväksyn sen, voit hankkia sen kanssa vaikka lapsia ja perustaa perheen. Koska en tiedä että milloin palaan.
Tommi toimi perheen isänä äläkä anna y/nnille sattua mitään. Ja pidä myös muista ja ittestäs huoli.
Niko pakko sanoa että porko tykkää susta ja sä siitä joten tehkää asialle jotain.
Joel pysy semmosena virkeänä ilopillerinä ja pidä hauskaa.
Porko sinä kans ole tuommonen pelle jatkossa niikuin nyt.
Olli älä jätä bassoas nytten enää ens vuoden keikoilla auton katolle.
Älkää yrittäkö saada yhteyttä, Se on turhaa.
Rakkaudella, Aleksi<3Y/n pov
Luettiin kirje, ja purskahin pahasti itkuun mutta jatkan elämää
Time skip 2kk
Olen etsinyt rauhaa ja päätin lähteä sinne aleksin mökille minne mentiin silloin kun tutustuttiin jätkien kans.
Olen juuri pihassa ja nään kuinka aleksi olisi ollut mökin ikkunassa.
Menin sisälle.
"mä tiesin et sä tuut tänne mut nyt on myöhästä" ja aleksi vetää puukon hänen kaulasta.
"aleksi ei"
Huusin hänelle ja plvistuin maahan ja kuuntelin mitä aleksi yritti viimesillään voimilla sanoa.
"m-mä rakastan su- a aina myötä ja vastamä-issä sairaana ja te-erveenä.
Hyvästi rakas m-mä rakastan sua"
Hän hymyili minulle ja pussasi viimeisen kerran minua
"aleksi hei herää"
Mitään ei ollut enää tehtävissä lähin sairaala on noin 5 tunnin ajomatkan päässä ja ei apua muutenkaan lähellä.
"hy-hyvästi rakas mä rakastan sua"
Sanoin vielä mutta sitten aleksilla ei ollut pulssia enää.Aleksi pov
Sitten säpsähdin hereille ja sain melkein paniikkikohtauksen yritin rauhotella itseäni.
"huhu huh huh se oli vaan unta aleksi rauhotu"
Sitten y/n heräsi siihen (kello oli 6 aamulla)
"aleksi rakas mikä on näitkö unia sun äitistä"
"e-en vaan susta ja mä kuolin mun mökillä"
vastasin paniikissa kunnes y/n otti minut halaukseen silitti päätäni ja rauhotteli minua.
"shh shh shh rakas ei mitään hätää. Mä oon tässä aina, enkä lähde ikinä vaikka mitä sattuis"
Olin helpottunut kun y/n sanoi tuon. Mutta edelleen shokissa. En voinut nukkua enää joten lähdin katsomaan mun kaunokaisen kanssa Netflixiä, en tiedä että mitä edes katottiin mutta ainakin paska elokuva se oli mutten ruennut kauheiasti valittamaan. Enkä oikeen pystynyt puhumaan tuon unen takia.Y/n pov
Aleksi näki ihan hirveää unta hän kertoi sen ja menin itsekkin shokkiin. Ruettiin kattomaan jotain paskaa leffaa, mut ei se meitä haitannut koska nukahdettiin uudestaan.
Aamulla heräsinja vein alekdille aamupalaa koska eka äitin kuolema ja sit vielä tommonen uni missä ite kuolee. En halua ajatellakkaan tuollaista unta, se olisi ihan hirveää jos aleksi oisi kuollut oikeasti. En olisi selvinnyt, joutuisin itse vielä todistamaan tuon kuoleman. Mutta mä menisin kyllä perässä, en anna aleksin kuolla yksin. Jätkät löytäis meijän ruumiut kyllä sieltä mökistä muttaa ei se mitään.En tiiä mis vaihees y/n ja ale on menny jo naimisiin ku nehä oli vast kihlois mut sovitaa et ne on nyt naimisissa. Ja tein nyt vähän pitemmän ja surullisemman osan mut ei se mitää.
Sanoja yhteensä 1039<3
YOU ARE READING
love me ||Aleksi Kaunisvesi||
Short Story⚠️K-18 juttuja Kirjotus virheitä Ehkä tw⚠️ Koitan tehä niin aktiivisesti ku pystyn