16."haluun Olla Nyt Hetken Yksin"

156 5 0
                                    

Y/n pov

Oon miettinyt nyt aika paljon vielä tän kuukauden aikana. Ja oon tullu lopputulokseen...
Pidän tän lapsen ja kerron siitä jätkille kohta mut meen eka laittaa ruokaa.

Niko pov

"mooi, teetsä ruokaa"
Kysäsin.
"joo... Jos viittit nii pyydä muutkin tänne ku tää on iha just valmistA.
Y/n kysyy ja lähtee juoksemaan vessaan.
" ooksä kunnossa"
Kysyin.
"joO"
Ja taas oksennetaan.
Noin 5min päästä y/n on taas kasassa ja tulee syömään kun muut on jo katannu pöydän.
"onks sul kaikki nyt varmasti hyvin"
Aleksi kysyy.
"joo on on mut mul oli ihan asiaaki, nimittäin aijon pitää tän lapsen"
Y/n sanoi.
Kaikki oli ihan ajatuksissaan ja kyseli kaikkee "ootsä ihan varma" kysymyksiä.
"ei se nyt noin huono juttu voi olla"
Kaikki katsoo y/nniä epäröivällä ilmeellä.
"AHA NO VITTU OLKOOT"
y/n huutaa ja kun lähtee pöydästä tiputtaa lasinsa lattialle vihaisuudestaan.
"rakas oota"
Aleksi yrittää samalla kun juoksee y/nnin perään.
"rakas älä oo vihanen ei me sitä pahalla tarkotettu"
Aleksi sanoo.

Aleksi pov

"joo no siltähä se näyttiki"
Y/n huutaa huoneestaan.
"eikun mä tar-"
Yritän sanoa mutta hän keseyttää.
"haluun olla nyt hetken yksin"
Y/n sanoo itkuisena oven takana.

Y/n pov

Rupesin itkemään joten lyssähdin oven eteen istumaan itkemään ja halusin olla vaan yksin. Yritin kerätä itteni mutta sanoin aleksille illalla että nukun toisessa makkarissa, koska yritän kasata itteni. Aleksi vastasi myöntävästi mutta surkeana... Se sai minulle pahemman mielen.
Aamulla en tullut yläkerran toisesta vessasta ulos koska mulla on taas ihan hirvee aamu pahoinvointi, menin kuiteskin vähän ajan päästä tekemään ittelleni aamupalaa ja menin sohvalle kattomaan Netflixistä jotain sarjaa jonka aloitin pari päivää sitten.

Aleksi pov

Menin y/nnin viereen ja päätin olla vaan hiljaa etten suutura tai pahoita hänen mieltään, katottiin sarjaa niin kauan kunnes y/n jupksi taas oksentamaan. En jaksaisi enää näitä aamu pahoinvointeja. Sillä mun pitää juosta mukaan pitämään y/nnin hiuksia ja rauhottelemaan, mun jalat on ihan puutuneet jo tästä.

Tomppa pov

Y/n on paras ihminen mutta en halua että se muuttuu joten haluan puhua tosta lapsesta vielä hänen kanssaan.
"Y/N TUU TÄNNE"
Huudan häntä.
"mm"
Hän vastaa väsyneenä.
"mä haluun puhuu vielä sun kanssa. Eli suoraan asiaan, en haluis et pidät tota lasta koska sä oot tällä hetkellä paras ihminen joka maalta löytyy ja kaikkee muuta ja en haluis et joku lapsi tulis pilaamaan meijän elämää ja bändiä"
"o-okeih wou uskalsit sanoo suoraan. Noh mä muetin hetken noit sun juttui niin sanon ku oon valmis"
Y/n sano.

Y/n pov

Noi sanat kyllä satutti en oo valmis vielä ottamaan lasta, sekä se pilaisi meidän bändin ja meijän kaverisuhteet ja musta ja aleksista tulis perhe jolla ei jää aikaa enää minnekkään.
Okeih.
"kaikki alas heti"
Huusin.
"tommin puheet tepsi muhun ja en pidä tätä lasta varasin ajan aborttiin ja pääsen sinne jo keskiviikkona. Tää ois pilannu meidän bändin ja kaverisuhteet sekä myös baari illat että en halua tätä"
Sanon enkä epäröinyt yhtään.
"no oikestaan tätä me kaikki odotettiin"
Niko sanoi.

SORI TAAS NÄIN LYHYT MUT EI IDEAA YHTÄÄN MITÄ KIRJOTTAA. MUTTA YRITIN PARHAANI.
YRITÄN JOKA KERTA KIRJOTTAA VÄHINTÄÄN 500 SANAA JA TÄNÄÄ SAIN SEN HELPOSTI.
sanoja yhteensä 524<3

love me ||Aleksi Kaunisvesi||Where stories live. Discover now