Y/n pov
Heräsin taas uuteen aamuun, mutta epänormaaliin. Aleksi oli hävinnyt ja talo kokonaan tyhjä, säikähin sitä pahasti kunnes muistin että kamat oli mukana reissussa kun oltiin keikalla, olin vaa nii kännissä etten muista eilisest mitään.
"aleksiii nikooo olliii"
Yritin vaatimattomasti huudella samalla kun astelen portaita alas.
"missä ne nyt on, soitan aleksille"
"ähhhh vastaa"
Olin jo vähän itkusena, epätoivoisesti yritin vielä.
"aleksi oikeesti"
Oon ehkä vähän huolissani. Mut vihdoin se vastas.
"moooi"
"noni vihdoin sä vastasit"
"rakas onks kaikki hyvin"
"no vittu oon yrittäny varmaa 20min tavottaa sua, ja missä sä oot"
"oon oulussa jätkien kans"
"mitä vittua ette mua mukaan voinu ottaa, kauan ootte"
"ollaa varmaa ens viikkoo asti"
"vihaattekste mua"
"eeei oltais tultu kyl tänää mut pitää auttaa tommin mutsii ja faijaa muuttamises"
"aa no kai mä pärjään, rakastan sua"
"mäki sua"Aleksi pov
Y/n oli samaa aikaa raivona että myös itkusena eli sika huolestuneena. Toivon et tää muutto olis jo patin päivän pääst valmis, mut enhän mä sitä tiiä
Y/n pov
3pv myöhemmin
Istuin sohvalla viestittelin allun kaa, kuulen jotain koputusta yläkerrasta lähen kattomaan mistä se tuli, sit mul pimeni. Oon tajuton mut en tiedä missä olen, kuulen puhetta, juoksua itkua ja itte ihmettelen, että mitä tapahtuu. En kuitenkaan ymmärrä mistäön mitään.
"y/n purista mun kättä jos kuulet mua"
Kuulen lääkärin pyytävän, yritän kovasti ja pystyn siihen, aleksin äänen tunnistan ja kuuntelen kaiken mitä tuo minulle sanoo.
"y/n rakas, avaa silmät jos sä kuulet mua"
Ja sain silmäni just ja just avattua. Aleksi ottaa kädestäni kiinni ja alkaa itkeä sitä vasten ennenkun saan silmäni auki.
"a a aleks i"
"y/n! Oota älä puhu haen lääkärin"
"HEI TÄNNE JOKU HETI, Y/N HERÄS!"
"okei eli y/n älä puhu mitään mä otan sulta nyt tän hengitys letkun pois. Nyt voit vähän yskästä, noooin hienosti"
Olin siinä uskossa että en selvisi tästä mutta se on aleksin ansiota.
"aleksi, älä jätä mua enää ikinä yksin"
Rupesin itsekkin itkemään.
"en ikinä enään, me ollaan yhessä ikuisesti"
"ikuisesti"Tommi pov
"äijät, lähetää sairaalaa y/nnin luo"
Haluun lähtee y/nnin ja aleksin tuoeks ja vien jätkät mukana. Tottakai aleksi on paljon parempi lohduttaa y/nniä mutta autetaan mekin ehkä 4%.Olli pov
Y/n on mulle kaikki kaikessa ja mulle mailman rakkain sisko mut en haluis mennä kattoo sairaalaan kun se kärsii, mutta samalla se on pakko että voiain lohduttaa häntä.
Niko pov
Jos vaan jostain saaha voisin tietää kuka tän teki, niin se ei eläis enää mitenkään kauhen pitkään sen jälkeen. Okei en saa aatella tällästä, tai ihmiset alkaa pelkäämään mua vielä enemmän
Joel pov
En ois uskonu et ku ollaan vaan pari päivää poissa y/nnin luota niin tapahtuisi jotain näin hirveää. Joku haluaa selkeesti tehdä y/nnille jotain todella todella pahaa.
SORI TAAS NÄIN LYHYT JA MYÖS SORI SIITÄ ETTÄ TÄN TEKEMISESSÄ ON KESTÄNY IHA VITUN KAUAN MUT YRITÄN PARHAANI KOULUN JA MUUN ELÄMÄN KESKELLÄ.
YRITÄN JOKAISELLA KERRALLA SAAHA AINAKIN 500 SANAA JA NYT SAIN TASAN SEN VERRAN.
sanoja yhteensä 500<3
YOU ARE READING
love me ||Aleksi Kaunisvesi||
Short Story⚠️K-18 juttuja Kirjotus virheitä Ehkä tw⚠️ Koitan tehä niin aktiivisesti ku pystyn