15."tän Kerran"

146 4 0
                                    

Y/s pov

On menny jo mooooonta kuukautta siitä kun viimeksi yritin käydä pyytämässä anteeks. Joten nyt vielä yks yritys, jos nyt ei tärppää joudun olee riidoissa y/nnin kanssa niin kauan kun hän itse anteeksi haluaa pyytää. Jos haluaa.
Mulla kestää kävellä tästä joku ehkä vartti y/nnin luokse, käyn eka ostaa y/nnin lempi skumppa pullon ja lempi suklaata.
Oon nyt y/nnin ja jätkien ovella.
(koputtaa oveen)
"joo tuu vaan ovi on auki"
Kuuluu sisältä.
"mo- ai sä taas"
Hän vastaa.
"miks sä tulit tänne"
Hän kysyy.
"mä halusin viel pyytää anteeks. Ja ja antaa nää"
Sanon.
"aawww no okei"
"ai saan anteeks"
Kysyn hämmästyneenä.
"tän kerran"
Halaamme ja ruettiin syömään ja juomaan. Juhlittiin vielä aleksin synttäreitä vaikka mennyt jo pari viikkoo siitä.

Y/n pov

Suostuin antamaan y/ssille anteeks. Vaan jos ei tee toisten, juhlittiin vielä aleksin synttäreitä.
Kerroin jätkille ettei tarvii olla vihaisia y/ssille.

Time skip kuukausi

On kulunt pari viikkoa siitä ku mua alkoi sattumaan mahaan. Oon kertonut tästä aleksille, ja muille jätkille mutta lähin ostamaan raskaustesiä.
"mä käyn apteekissa tuun kohta"
Huudan viel
Ja vastaus "joo" tuli yllätys yllätys pelihuoneesta.
Kului noin 10 min kun olin taas takasin. Menin vessan tekemään raskaustestin ja ootin 10 minuuttia että testin tulos näkyy, kello soi ja käänsin testin oikein päin ja katsoin tuloksen. Itkin ja kiljasin pikkasen menin myös sohvalle istumaan ihan hiljaa, jätkät tulee olkkariin ja istuu mun viereen kysyen.
"mikä on miks itket ja miks kiljuit"
En vastaa mitään koska oon paniikissa ja annoin testin aleksille koska en edeleen pysty puhumaan.
"ootsä... Raskaana"
Olli kysyi.
"no eiku paskoin housuun"
Pystyin sanoo suustani.

Olli pov

"mut etsä tai siis pidätkö sen"
Kysyin sen takia koska tykkään aleksista vaikka on mun siskon kanssa yhessä.
"no siis vaikka yleensä se on sen naisen päätös annan sen päätöksen teille, tai et jaksaisitteko sen huutoo ja tälläst ku mä haluisin pitää sen mut se on nyt teistä kiinni"
Y/n sanoo.
"joo pidä se eikä se mitää haittaa jos se huutaa"
Niko sanoo.
"niimpä"
Kaikki muut vastaa.

Aleksi pov

Olin hämiläni mutta haluan sen lapsen. Ja haluaisin hoitaa sitä vaikka en luultavasti osaa, muttaa y/n varmaa osaa opettaa.
Pyyhin y/nnin kyyneleet hänen kasvoiltaan ja toin hänelle suklaata.

Niko pov

Oon aina halunnut pitää lasta sylissä ja muutenkin hoitaa lapsia. Mä en oo pitäny sylissä ees omaa pikkusiskoa.
Nii mieti edes M-U-N O-M-A-A P-I-K-K-U-S-I-S-K-O-A joku saattaa aatella että.
"mitä miks ja miten"
Niin en yksinkertaisesti uskaltanut, pelkäsin että tiputtaisin sen. Oisin muuten satuttanut häntä, ainoa asia mitä sille tein oli että syötin sitä, ja työnsin rattaita. Mutta nyt mä oikeestaan vaa kuskaan sitä, ja ostan ruokaa ja juomisia. Anteeks sille vaikka siitä on aikaa.

SORI TAAS TÄMMÖSESTÄ LYHYESTÄ OSASTA MUTTA OON VÄHÄ VÄSYNY PITÄS VARMAA MENNÄ NUKKUU JA EN TIIÄ MITEN USEESTI NÄITÄ TULEE KOSKA, KOULU SEKÄ HARRASTUKSET
MUTTA YRITÄN JOKA KERTA KIRJOTTAA AINAKIN 500 SANAA.
EN MENANNUT EES SAAHA TÄTÄ MUTTA EI SIINÄ
sanoja yhteensä 507<3

love me ||Aleksi Kaunisvesi||Where stories live. Discover now