Tommi pov
Heräsin jostakin syystä meijän eteisestä, kyllä kutsutaan sitä jätkien kanssa meidän eteiseksi me vietetään y/nnin luona eniten aikaa ja meijän kaikki vaatteetkin ja kengät ja kaikki takit ja tämmöset on täällä. Joten lahen puhuu y/nnille muutosta. Taino aleksi ja rilla asuu täällä jo mutta me muut, saataisiin siitä lisää rahaakin kun myydään omat talot pois.
"y/n ootsä, tääl"
Huudan samalla astuttua keittiöön.
"joo oon mä mitäs"
Hän vastaa samalla kun pyyhkii kyyneliä poiskasvoiltaan.
"onks kaikki hyvi"
Kysyn.
"hyvin? On... Kai"
Vastasi itkuisena edelleen.
Samalla aleksi töpöstelee keittiöön.
"rakas. Onks sul kaikki ok mitä on tapahtunu, missä, mitä, milloin, kuka"
Aleksi kysyy iha sähläämällä ja epäselvällä äänellä.
"aleksi rauhotu. Mul on vaa huono päivä"
Y/n vastaa ja rauhottelee aleksia.
"no mä tiiän mikä sitä vois piristää😏😉"
Aleksi sanoo.
"no tulis jo"
Y/n huutaa portaissa.Aleksi pov
Lähin juoksemaa ylös ja meijän huoneeseen.
Noh sit tapahtuu vähän juttui (u know) makoilette sen jälkeen jälleenkerran hengästyneenä sängyssä vierekkäin. Kunnes hokka tulee huoneeseen.
"vAatteet pÄäLle meijän keikka on huomenna ja pitää lähtEe"
Hokka huutaa.
HÄNEL ON MYÖS NÄKÖJÄÄN HIKKA.
"ainii miten me unohettii, no älä katso nii päästään nopeemmin"
Sanoin.
"aa joo mä meen täst"
Hokka purskahtaa.Y/n pov
Miten me saatettiin unohtaa mul ei oo mitään pakattuna joten vedin nopeesti aleksin vaatteet päälle. En siksi että hänen pitäs hakee vaatteensa kaapista sen takii et kiusaisin, vaan sen takia että hänel ei oo nii paljoo pakattavaa kuin minulla.
Päätin pitää vaatteet pääl koska ne oli mukavat, aleksin mustat lökärit ja musta AC/DC huppari.
Lähdettiin ja pakkasin kaikki mitä tarvitsen mukaan.Porko pov
"ei näytä y/nnin aamu olevan enää niin paska kuin aikasemmin😉"
Sanoin kiusottelevasti.
"pääkii homo, kirjaimellisesti.
Y/n roustas mut ihan huolel samal ku niko otti mut lähellensä. Yllätyin kyllä että y/n on näi hyvä ajamaan melkee parempi ku tommi ja hyvä musa maku.
" y/n minkä ajokoulun oot käyny ku oot melkee parempi ajaa ku tomppa"
Kysyin samalla tommi käänty kattoo mua ja sanoi.
"Are you really"
"yea"
Vastasin takaisin.
"öömm kiitti kävin iha iskän ajotunneil"
Y/n vastasi.
"mut tomppa sulla oli aamul jotai kysyttävää ku huutelit mua"
Y/n jatkoi.
"öö. Joo nii et oisko se kaikille okjos me kaikki muutettais y/nnin lua"
Tomppa kyseli.
Kaikki huusivat "joo" ootte siis semmottees isos autos joho te kaikki mahutte.
"no me asutaa muutenki jo siel ni ehk se ois järkevää"
Niko viusastelee.Niko pov
Oon aina halunnut asua kauniin ihmisen kanssa. Ja nyt se toteutuu, nimittäin asun nyt virallisesti y/nnin ja aleksin luona.
"eiköhä avata biiset ku kerta ollaa perilläki"
Huusin ja muut huutavat takaisin no vaikee varmaa arvata.
"joo"Olli pov
Korkattii bisset ja lähettii valmistelee huomista keikkaa. Tuntuu kyl hyvälle asua taas oman siskon kanssa saman katon alla.
SORI TAAS KUN NÄIN LYHYT EN OSAA ENÄÄ KEKSIÄ MITÄ KIRJOTTAISISIN TÄNNE.
MUTTA YRITÄN JOKAISEEN KIRJOITTAA AINAKIN 500 SANAA JA NYT SE OLI AIKA VAIKEAA SAAHA. EN OO VARMAA IKINÄ OLLU NÄIN LÄHELLÄ ETTÄ EN OIS SAANUT SITÄ
SANOJA YHTEENSÄ 516<3
EN MUUTE TIEDÄ TYKKÄÄKÖ TÄSTÄ KIRJASTA KUKAAN MUT KIRJOTAMPA KUMMISKI.
YOU ARE READING
love me ||Aleksi Kaunisvesi||
Short Story⚠️K-18 juttuja Kirjotus virheitä Ehkä tw⚠️ Koitan tehä niin aktiivisesti ku pystyn