5. "entä Jos Ei Ole Semmoisia Enää"

230 7 0
                                    

Aleksi pov

Ollaan lähdetty mökiltä jo ehkä 4h sitten ja oltiin siellä abolt 7kk. Käytin taas kihlattuni puhelinta niikuin hän minun, niikuin sillon kun tulimme. Otimme samaan aikaan toisistamme kuvan takakameralla sillein että minun puhelimeni näkyy y/nnin kädessä ja hänen puhelin minun kädessäni, mutta julkasimme ne sillain että minun kuva meni y/nnin kt ja hänen kuva minun kt. Otimme kuvat vasemmilla käsillä ja katsottiin että huomaako kukaan että sormus on sormessa, no minun kuvaani tuli noin 19k kommentteja sormesta ja loput 6k ihmettelivät. Y/nnin kuvassa kaikki 12miljoonaa huomasi sormuksen ja lähes miljoona oli huolestuneita. Enkä tiedä miksi.

Porko pov

Ollaan ajettu noin 6h ja vielä olisi tunti jäljellä, ja en jaksanyt olla enää kuski joten vaihoin nikon ajamaan koska nuo rakastavaiset ei halunnut ajaa. Tietenkin he heti julkasivat kuvat toisistaan sormus käsissään ja tteessäkin on videot mitä kaikkea on tapahtunut, tän 7 kuukauden mökkireissulla ja sieltäkin kaikki huomasivat sormukset ja eilenhän ne kihloihin vasta menivät. En vain ymmärrä.

Aleksi pov

"kun pääsemme kotiin, voitaisiin käydä vanhemmillamme. Eka vaikka sun ja sit mun" kysyin tuolta tietämättä mitä hän vastaa

Y/n pov

"toki muuten mutta, entä jos ei ole semmoisia enään"
Sanoin tuolle enkä halunnut vaikuttaa surulliselta joten olin lähes normaali.
"a-anteeks mä en tiennyt" kuulin tuon vastaavan.
"ei se mitään"
niko ja porko kattoi minua peilin kautta ja nyökkäävät.
"kun olin pieni noin 4vuotta jouduin ollin kanssa lastenkotiin. Noin vuosi siitä saimme kuulla että vanhempamme on kuollut, emme osannut sisäistää sitä ja jatkoimme elämää normaalisti. Kuin täytin 11 aloin miettimään heitä ja masennuin mutta en voinut olla kuin normaali koska lauloin jo tuolloin. Olli muutti pois sieltä koska täytti jo 18 ja minä olin vasta 15 jäin yksin mutta sitten päätin liittyä bändiin. Ja täytin sitten 18 ja muutin pois, en ikävöinyt vanhempiani koska he riitelivät eikä huolinut minua tai ollia tai muite meidän sisaruksia. Joten en päättänyt silloin huolia heitä ja jatkoin elämää enkä ole ikinä käynyt vanhempieni haudalla, enkä edes oikein muista miltä he näyttävät en ollut edes niitten hautajaisissa"
"voi ei, ja kuinka monta sisarusta sulla ja ollilla on"
Kuulin alen kysyvän
"meidön lisäksi 12"
Vastasin hänelle
"ihanaa että teillä on noin paljon sisaruksia, mihin he sit menivät"
Vastasin hänelle sitten
"en ole varma" ja hän vastasi myöntävästi.

Sori vähän lyhempi mutta ajattelin että jos julkasen tänään 2 osaa en laittaisi huomenna. Mutta en tiedä saatan kirjottaa huomennakin jotain.

Sanoja yhteensä 404

Toivottavasti muuten tykkäätte tästä tarinasta:)

love me ||Aleksi Kaunisvesi||Where stories live. Discover now