20. "hyvästi"

134 7 2
                                    

Aleksi pov

Käytiin katsomassa y/nniä ruumishuoneella viimeistä kertaa, jätkät välil kyselee.
"ooks ok ja miten menee"
Vastaan aina.
"on ja iha ok"
Joudun valehtelemaan, oikeasti itken silmäni päästä.
En ole voinut mennä makkariin, y/nnin vaatteet ja kuvat ja kirjotukset seinällä. Jätkät lupas tulla ottaa ne ens viikol pois, mut kai mun on pakko säilyttää ne vaan muistoks, postia on tullu aika paljon. Lähinnä osanotto kirjeitä ja y/nnin laskuja, musiikki juttui ja lisää osanotto kirjeitä.

Järjestin jätkien mun isän ja y/nnin perheen kanssa hautajaiset. Ja pahin asia, ne on tänään iltapäivällä, näytän ja haisen ihan hirveelle.

Skip hautajaisiin

Istun ollin ja nikon välissä, en voi kauheesti kattoo ympärilleni, mutta kuulen vain kun varmaan kaikki itkee ja kirkossa se vielä kaikuu. Kuusi ihmistä kantaa arkun ja minut, olli, niko, tommi, joel ja porko laitettiin se tietysti kantamaan. Meinasin romahtaa kokoajan, mutta jätkät sai mut jotenkin kasaan.
Laitoin kuoppaan pari kuvaa meistä ja y/nnin kirjoittaman kitjeen jossa lukee.
"rakas aleksi, tiiän että oot maassa ja ikävöit mua. Oon kuollut mutta sä et, sä elät ja elät vanhaksi asti. Jätkät pitää susta huolta, ja mulla on sulle lahja, kurkkaa olohuoneen lipaston keskimmäiseen laatikkoon siellä on sulle jotain. Kirjotan tätä muuten sinä yönä kun olin sun luona yksin ekaa kertaa, anteeks etten kertonut mun exästä terpeeksi. Tiedät kuka se on, joten soita poliisille jos haluat. Tiedän että se on hän... Rakastan sua kokp sydämmestä ja tuun aina rakastamaan. Oon sun lähellä ja sun tukena aina, I♡︎U"
Siellä laatikossa oli lisää kuvia meistä ja mun t-paita mikä oli y/nnin lemppari, se tuoksu hänelle. Jäin vielä hetkeksi yksin haudalle olin lähdössä "hyvästi" lähin kotiin jätkien kanssa, ne oli oulussa vielä mutta tuli kotiin tänään. He myös pitää huolta musta, ihan niikuin perheen jäsenet. Taino niihän ne on.

Tää oli nyt lyhyempi kun 500 sanaa mutta tää on viimenen kirjan jakso. Koska huomenna kun on joulu nii saan uuen puhelimen, eli Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta
Sanoja yhteensä 332<3

love me ||Aleksi Kaunisvesi||Where stories live. Discover now