Y/n pov
Mun ensimmäiseen keikkaan jossa virallisesti oon bändissä jäsenenä. Mua ehk vähä jännitti mennä basson soittajaks ja lisäks laulan taustoja, mutta onnekai aleksi tuli halaamaan minua.
"jännittääks sua"
Allu kysy hennolla äänellä.
"joo vähän"
Vastasin jo vähä helpottuneempana.
"okei no hyvin se menee, mä lupaan"
Allu rohkaisi.
"kiitos rakas, ja ale"
Kutsuin vielä.
"noh"
Ale vastaa.
"nauti, pidä hauskaa ja tärkein älä pasko housuun"
Sanoin ja lopussa vähän kiusasin.
"nonii joo heippa"
Aleksi sanoo ja antaa pusun.
Katsoin aleksia kun hän meni lavalle ekana olin ehkä vähän jännittyneempi taas kun aleksi lähti. Mutta kuulin vaan että lavalta aleksi sanoo mikrofooniin.
"haluisin virallisesti esitellä uuden pändin jäsenen ja samalla mun vaimon... Y/N!!"
kuulin samalla kun juoksin basson kanssa lavalle.
"moi mites teil menee"
Kysyn yleisöltä.
"hyvin"
Kaikki huutaa.
"onks kukaa muute törmänny tähän kaunottareen esim igees tai tiktokis voitte vaikka nostaa käsiä ilmaan"
Joel kysyy samalla kun kävelee toisella puolella lavaa ja minä ja aleksi säikähdetään.
"okei varmaa kaikki nosti kädet ilm- joo tota ei puhuta tästä enempää tää on vähä noloo"
Hokka mumisee.
"oisko teillä joku toive jota haluisitte että y/n näyttää"
Niko tulee lavalle ja kysyy yleisöltä.
Monia huutoja tulee mutta ainoa mistä kaikki saa selvää on.
"ALEKSI JA Y/N PUSSAA"
naurettiin koko bändi siinä sitten mutta vihdoin saatin kerättyä itsemme ja minä ja aleksi pussattiin. Se oli intohimoinen suudelma eikä enää mikää pusu.Niko pov
"okei okei nyt stop. Tää muuttuu jo vähä ällöttäväks kattoo ku te vaa pussailette siinä"
Tässä vaa yritän keskeyttää tilanteen.
"OOTTEKSTE VALMIINA ALOTTAA KEIKKA"
"JOO"
"MÄ EN KUULE YHTÄÄ MITÄÄ, OOTTEKSTE VALMIIT"
koko bändi huutaa ja yleisö vastaa.
"JOOOOOO"
Niin kovaa että maa jo järis.
"moni on varmaa kuullu tän"
Tiktaktiktak...
Timebomb alkaa soimaan.Skipataan nyt tää keikka ja pari kk eteempäi.
Aleksi pov
Tänään on 1.11 kello 9 aamulla oon vähän häiriintynyt kun biletys alkavat jo näin aikasin. Mut hei happy Birthday to me. Oon saanu jo lahjan ja onnittelut jätkiltä ja y/nniltä yhteiset lahjat, no isältäni mutta äitinihän on poissa joten siltö en enää lahjoja saa, y/nnin vanhemmilta ja mun lähimmäisiltä kavereilta.
"ALEE TUU SYÖMÄÄ"
kuulen y/nnin huutavan alakerrasta.
Pitäähän mun syömään lähteä etta jaksaa bilettää koko päivän.
"JOO TUUN IHA JUST JULKASEN EKA IG KUVAN JA LAITAN STOORII JOTAI"
huudan sängystä.
Pari min myöhemmi.
Meen alas ja nään y/nnin istuvan pöydällä selaamas igeet ja oottaa että kahvi tippuu.
"oho mullaha on hyvä aamupala"
Sanon imartelevasti.
"noh kyl sä mutki voits syödä, mutta vasta ekan ruuan jälkeen😉"
Y/n vastaa seksuaalisesti (tää kuvaelma on vähän outo mut joo)Tomppa pov
"älkää pitäkö iha nii kovaa ääntä sitte ku viimeks, tärykalvot varmaa räjähti viimeks"
Kunha vaa sanoin.
"joo no yritetään"
Aleksi vastaa samalla kun muut tulee syömään.
"ai mitä yritätte"
Porko kysyy samalla ku ottaa viinirypäleen suuhun.
"nii sanoin että vois pitää pienempää ääntä panemisessa tän ruuan jälkee ku viimeks tärykalvot tyylii räjähti"
Sanoin jätkille.
"aa joo no tomppa ainaki puhuu asiaa"
Olli päästää suustaan.Olli pov
"hah niiku ei me nyy kovaa huudeta"
Y/n sanoo.
Kaikki katsoo y/nniä ja aleksia 🤨 ilmeellä.
"okei ehkä niitä kovia ääniä lipsahteli välillä"
Y/n vihdoin myöntää.
"sielt kyl kuulu koko ajan iha vitun kovaa ääntä semmos-"
Olin sanomassa.
"PÄÄKII"
Kaikki huutaa koska ei haluu kuulla mun imitaatiota.
"ok ok mut hei nyt viel lauletaan alelle"
Sanon.
"PALJON ONNEEAA VAAN, PALJON ONNEEAA VAAN, PALJON ONNEEAA BABY OF THE BAND, PALJON ONNEEAA VAAN"
tää ei ollu kyllä viimenen eikä ensimmäinen kerta ku tänää alelle lauletaa.
"onnee baby of the band"
Kaiki viel huutavat samalla ku kilistetään.Skip alen synttärit ja mennää päiväön 13.11
Y/n pov
Siis voin suoraa sanoa että mullahan on hyvä viinapää tai et en tuu nii helposti kännii. Mutta nyt on pakko sanoa että vaikka on mennyt jo 2 päivää alen synttäreist mul on edellee iha helvetin moinen pahaolo ja päänsärky.
"huomenta rakas"
Sanon alelle ku tulee olkkariin.
"huomenta"
Hän sanoo söpöllä aamuäänellä.
"läheks kohta mun kanssa suihkuun"
Kysyn.
"joo tottakai"
Aleksi vastaa.
"ainii nyt ku ootte molemmat tässä, niin ansaitsette palkinnon"
Tomppa sanoo.
"ai, kui?"
Kysyin.
"noku sillo ku alel oli synttärit ette pannu kuiteskaa nii kovaa et tärykalvot räjähti mut silti aika kovaa"
Tomppa sanoo.
"voi vittu"
Minä ja ale vastataan.MOIKKA NYT ON IHAN PIKKASEN PITEMPI TÄÄ OSA TOIVOTTAVASTI TÄÄ EI OLLU NY MIKÄÄ MAILMAN HUONOIN. JA EN KERKEE HUOMENNA KIRJOTTAA NII ONNEE ALELLE JO VALMIIKS HUOMISEKS,
YRITÄN JOKA KERTA KIRJOTTAA VÄHINTÄÄN 500 SANAA.
SANOJA YHTEENSÄ 741<3
YOU ARE READING
love me ||Aleksi Kaunisvesi||
Short Story⚠️K-18 juttuja Kirjotus virheitä Ehkä tw⚠️ Koitan tehä niin aktiivisesti ku pystyn