4. "tuutko Sä,

284 6 0
                                    

Hokka pov

Pyysin y/n ja aleksin käymään alhaala he tulivat vähän ehkä, uupuneina ja hengäatyneenä. Jotaen päätin kysyä.
"nyt on käyny jotain, eiku oottekste pannu"

Y/n pov

Katsoimme aleksin kanssa toisiamme vähänniikuin, kieltävästi vaikka se oli totta. Muut jätkät tulivat keittiöön ja ihmetteli ja katsoi meitä kysyvästi.
Vastasin kuitenkin.
"jos nyt rehellisiä ollaan, joo"
Tottakai kaikki katsoi meitä hämmentävästi. Mutta emme aleksin kanssa välittänyt, menin ottamaan minulle ja aleksille red bullit, ja rupesin tekemään ruokaa.
Kaikki katsoi minua sillon ja aleksi halaili minua kokoajan, en jaksanut enää sitä että kaikki tuijotti minua joten päätin liittyä asiaan.
"noniin nyt, vittu lopettakaa toi kyyläämine. Kyllä tekin ootte joskus pannu enkä mä oo teitä kyylänny joten nyt lopetatte ton, tai lennätte ulos täältä"

Tommi pov

No nuo sanat on kyllä aivan totta joten ekana lähin, sitten joonas ja sitten niko ja niin edes päin. Kaikki ei edes kerennyt istumaan sohvalle, kunnes y/n ja aleksi huusi meitä jo syömään.
Pöydässä oli kaikille kahvia, kaljaa, red bulleja, ruokaa ja leipää. Kaikki olivat niin hämillään etä y/n on noin hyvä kokki mutta sitten selvisi että kun on tehnyt nykystä työtä 10vuotta siinä välissä hän on myös ollu kokki.

Aleksi pov

Syötiin juuri kaikkien kanssa, joten haluaisin tehdä sen mitä olen yrittänyt jo monesti.
"y/n rakas, tuu tonne"
Pyysin hänet ja hän näytti huolistuneelle.
Mutta polvistuin hänen eteen ja kysyin.
"tuutko sä, mun vaimoks ja teet musta mailman onnellisimman miehen"
Ja ootin että hän vastaa.

Y/n pov

Olin niin yllättynyt että kiljuin ja itkin. Muut tottakai tuli paikalle kun luuli et mul on joku hätänä koska kuulostin kuulema dramaattiselle.
Mutta sen jälkeen kun kaikki oli jo todistamassa tilannetta vastasin.
"TOTTAKAI!"
Vaikka ollaan oltu yhessä vasta joku puolivuotta, olen niin onnellinen että olen pärjännyt tänne asti. Ilman että ajattelen enää sitä kun se mies raiska*i minut.

love me ||Aleksi Kaunisvesi||Where stories live. Discover now