Y/n pov
Olen miettinyt elämääni, jos en olisitavannut näitä jätkiä en luultavasti olisi tässä. Olisin hypännyt joko sillalta tai autotielle mutta olen edelleen tässä, ja yks syy on esim tää "litle man" rakastan aleksia ihan vitusti. Mutta en tiedä ajatteleeko hän samoin toivoisin ainakin sillä ollaanhan me kihloissa enkä eroisi ikinä tuosta ihanuudesta.
Kuulen yhtäkkiä kun olkkarissani kuuluu hutamista ja vähän kyseenalasia ääniä (u know) joten osasin yhdistää tämän painitappeluun, noh mähän lähen juoksee portaita alas mutta luulen että tulin liian myöhään.
Sillä sekä mun sohva, telkkari, ikkuna ja vittu puhelin oli jo rikki osaan arvata että syylliset ovat, ehkä Hokka ja Porko asiaminkä kuulen tuossa hälinässä on.
"joo me siivotaan myöhemmin"
En saanut kunnolla selvää että kuka se oli mutta päätin ärähtää.
"vittu rauhottukaa nyt tai heitän teijät tosta ikkunasta pihalle jonka te ootte ilmeisesti onnistunut rikkomaan!"
En halunnut olla vihainen näille sillä he ovat minulle todella tärkeitä. Mutta porko aloitti puheensa näin.
"öö sori, jaa me korvataan tää ja ostetaan sulle uus puhelin, ikkuna ja TELKKARIKIN mitä vittua me jätkät ollaa menty tekee toi telkkari makso varmaa tonnin"
"kröhom viel 9tonnii siihe lisää"
Korjasin vähä kiusattelevasti.
Mutta mulle tuli pahamieli siitä että mun ihanan värinen iphone oli nyt ihan paskana, mut kyl se muistikortti sentää oli ehjä.
"nyt kun te kerta rikoitte mun ihanan iphonen nii te lähette ostaa mulle nyt toista iphone 12 proo maxia saman värisenä"
Aleksi halusi tarjota tämän mutta en suostunut vaan laitoin Porkon maksamaan ja Hokan ikkunan ja Tompan sohvan ja sit viel Nikon telkkarin.Niko pov
Ei vittu mun pitää maksaa 10tonni telkkarista koska minä ja Hokka rikottiin edelline. Meillä menee tähän kyl nyt luultavasti yhteensä joku 30tonnia, siis ei vittu
Aleksi pov
Olisin halunnut maksaa mutta y/n ei antanut koska en rikkonut mitään paitsi sohvan Porkon kanssa,
Mutta en saanut silttikkään maksaa.
Olen pettynyt mutta ostoksiin meni joku 32tonnia. Se on kyllä iso summa mutta mehän y/nnin kämppä tuhottiin.Hokka pov
En jaksa rueta enään puhumaan tästä opereissonista, joten lähdin lämmittämään saunaa olin vähän hukassa sillä y/n asui 504 neliöisessä kämpässä ja vielä yksin plus eläimet.
Etsin saunaa noin 10min kun löysin sen alakerrasta ihan keittiön vierestä, se koko huone oli kun ihan joku SPA mutta y/nnin tyylinen.Porko pov
Check out huomaako y/n jos salakuvaan sitä ku se harjaa aleksin hiukset ja laittaa niihin vielä ranskanletit. Se oli söpöä mutta joissain kohti ne taisi letittää kielensä, mutta y/n sai tehtyä alelle letit sitten vielä itteleen.
Mentiin sitten saunaan koko apinalauma.Aleksi pov
Kello oli about 2.27 aamu-yöstä ja tulimme juuri saunasta se venähti vähän ehkä jopa puoleksitoista tunniksi, hups.
Mentiin laittamaan kasvomaskit koska y/n pyysi, otettiin söpöjä kuvia jossa halaan häntä takaapäin ja näytetään molemmat kieltä ja ✌🏼 merkkiä ja laitettiin molempien instaan sama kuva ja insta storyyn kysymys boxi.
Y/n repi naamion kasvoiltani ja pestiin hampaat muttaaa se meni vsin sotkemiseksi, ekaksi mun hammasharja oli mun suussa ja tuolka tytöllä omassa oma harja sitten ne yhtäkkiä vaihto paikkoja sitten sielt vessasta kuulu vaikka minkälaista kiljumista ja huutamista sekä nauramista. Sitten tunsin että mun hammasharja on y/nnin silmässä ja sen mun poskessa.
Sen jälkeen jätkät tuli vessaan ja katsottiin niitä sillain niiku mitään ei ois tapahtunu. Tosin meijän naamat oli täynnä hammastahnaa.SORI TAAS NÄIN LYHYT, JA SORI TÄSTÄ VIIKON PITUSEST TAUOST. OON EDELLEE KIPEEN JA KUUMEESSA JOTEN OON AJATELLU NYT PARANTUA ENKÄ MIETTIÄ TÄTÄ TARINAA.
Sanoja yhteensa 570
YOU ARE READING
love me ||Aleksi Kaunisvesi||
Short Story⚠️K-18 juttuja Kirjotus virheitä Ehkä tw⚠️ Koitan tehä niin aktiivisesti ku pystyn