꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂
꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂
6 years later
"Woi cepat la! Kata nak tangkap gambar!" kata Renjun dengan geramnya.
"Rilek ah! Ni Jimi ni masalah! Pendek tu pendek je la! Diri depan!"
"Eh, kau tu yang terlajak tinggi! Tepi, aku nak berdiri sini" Jaemin menggosok dadanya setelah ditolak oleh gadis ini. Jisung yang cari pasal tapi dia yang kene.
"Kau buat berapa saat tu?" tanya Jeno pada Renjun yang masih setting kamera miliknya.
"3 je" jawabnya pendek.
"10 ah! 3 tu pendek sangat!" bantah Chenle tak puas hati.
"10 lama sangat!" Chenle beri pandangan tajam pada Sungchan yang sengaja cari pasal dengannya.
"10!"
"3!"
"10!"
"3!"
"Aku buat 20 saat" sampuk Renjun dengan penuh kesabaran lalu dia terus tekan button kamera nya. Dia berlari anak pergi ke arah mereka untuk bersiap sedia.
"20 lagi lama siot!" kata Chenle seraya menunding jari ke arah Renjun sambil menyengetkan mulutnya.
"Kecekak!" bunyi kamera ya gaes.
"Kau kene scam" Sungchan menepuk bahu Chenle sambil tergelak kecil. Chenle sudah mencebikkan bibirnya bila dia langsung tidak sedia tadi.
"Kau tidur ke Chenle? Asal pejam mata? Dengan mulut senget nya. Dah macam orang cacat tengoknya" sengaja Jisung mengusik rakannya itu. Sebenar dia tahu yang lelaki itu tidak sedia tadi.
"Lagi sekali Renjun" pujuk Chenle pasrah bila Renjun sudah menyimpan kamera miliknya.
"Lagi sekali la!" Renjun diam.
"Lagi sekali!!! Aku belanja kau makan?"
"Okay, lagi sekali gaes!" Chenle ingin menumbuk wajah Renjun yang sudah tergelak jahat. Sengaja dia ingin perhabiskan duit lelaki itu walaupun benda itu tak akan berlaku.
Akhirnya, beberapa keping gambar mereka sudah ditangkap oleh kamera milik Renjun. Hasilnya begitu cantik dan puas bila melihatnya.
YOU ARE READING
ժ┃Lelaki Bunian II ⤻ ˡᵉᵉ ʰᵃᵉᶜʰᵃⁿ
Non-Fiction❛ Tiada siapa yang boleh menghalang cinta kita walaupun dunia kita berbeza ❜ ❥