𝕕𝕦𝕒 𝕡𝕦𝕝𝕦𝕙 𝕖𝕞𝕡𝕒𝕥²☀︎︎

93 23 0
                                    


꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂

꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂





"Boss" panggil seseorang selepas dia membuka pintu bilik dengan luas.

Figura yang mendapat gelaran boss itu pun menoleh ke belakang untuk melihat gerangan siapa yang memanggil dirinya.

"Dah buat apa yang aku suruh?"

"Belum—"

"Kenapa? susah sangat ke arahan aku tu?"

"Bu-bukan bo-boss tapi—"

"Aku malas nak dengar alasan bodoh kau. Aku nak kau pergi bunuh je sesape yang ada dalam rumah ni"

"Tapi boss—"

"Tapi apa lagi!? Kau nak aku yang bunuh kau dulu ke?!"

"Maafkan saya boss. Saya bunuh diaorang sekarang jugak"

"Aku nak kau bla dari sini. Bodoh betul, dapat anak buah bengap macam ni"

"Ha macam mana?"

"Macam mana apa lagi. Macam tu la. Kau tak dengar dia jerit dekat aku tadi? Siot betul orang tua tu. Nak je aku siat kulit dia lepastu letop kan otak dia. Acah gangster je, padahal lembik"

Felix mengeluh dan Han masih geram dengan kata-kata boss mereka itu tadi. Felix tidak masuk ke dalam kerana memang dia malas nak masuk, sebab tu Han sorang je kene marah. Redho je la.

"Kau cakap tak dekat boss pasal keadaan sekarang ni kita pun dalam bahaya" ujar Felix selepas mereka berdua berjalan pergi dari bilik itu.

"Aku nak cakap tapi orang tua tu potong. Malas aku, mampus dekat dia. Aku memang nak dia mampus awal pun"

"Sekarang ni kita kene nyorok dulu sementara yang lain nak datang. Kalau tak, habis la kita yang mati dulu" cadang Felix dan Han terus setuju dengan cadangan lelaki itu.

Mereka berdua pun cari tempat yang sesuai untuk mereka sorok dengan selamat dari bencana bahaya.

——————✯✯✯✯——————

"Yuta ooooo Yuta!!!"

"Yuta!!!!"

"Hyung, sabar la. Jangan la kelam sangat. Penat aku kejar" Taeyong memegang tangan Taeil supaya penjarakan mereka tidak terlalu jauh.

"Aku risau la" ujar Taeil selepas dia puas menjerit.

"Hyung fikir aku tak risau la?" Taeil hembus nafas beratnya dan mereka berdua berhenti berjalan.

 ժ┃Lelaki Bunian II ⤻ ˡᵉᵉ ʰᵃᵉᶜʰᵃⁿWhere stories live. Discover now