꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂꧁____________☾︎ꨄ︎☽︎____________꧂
"Mana yang lain ni? Tak kan sesat pulak kot?"
"Tu la pasalnya. Macam tak biasa je datang tempat ni. Haish, sumpah la diaorang ni menyusahkan kita je"
"Nak cuba tengok tak?"
"Tengok apa?"
"Tengok diaorang la. Mana tahu diaorang dah sampai cuma tak jumpa kita je dekat mana"
"Em, jom ah. Penat aku asyik duduk je. Kebas bontot aku"
Kemudian, Han dan Felix pun keluar daripada tempat sorok mereka dan berjalan dengan senyap ingin keluar daripada rumah agam ini.
"Selamat tak kantoi" Han menghembus nafas lega setelah mereka berdua selamat sampai di luar rumah itu.
"Jom cepat cari diaorang, lepastu baru kita bunuh yang lain. Tak pasal nanti boss dapat tahu kita keluar senyap senyap ni" ajak Felix dan mereka berdua keluar dari kawasan itu.
——————✯✯✯✯——————
"Macam mana nak cari diaorang ni? Besar siot rumah ni" rungut Lucas selepas dia puas menilik dalam kawasan rumah itu.
"Pegang tangan masing-masing, jangan terpisah" pesan Niven dan yang lain akur dengan arahan orang tua itu.
"Awak, macam mana nak cari anak kita ni? Saya risau la" ngadu Skye risau sambil memeluk lengan suaminya. Firasat seorang ibu semestinya kuat.
"Awak jangan risau eh. Saya yakin yang dia masih selamat"
"Kita nak lalu mana ni? Depan? Kiri? Kanan? belakang?"
"Belakang? Tak kan kita nak patah balik kot? Hakalah, kalau ye pun fikir la dulu sebelum cakap" tak tentu pasal Doyoung dapat cepukan daripada Kun yang kuat membebel.
"Eomma, tengok dia ni. Dia pukul kepala Doyoung" Skye tergelak kecil selepas mendengar rengekan daripada Doyoung yang seperti telatah anak kecil.
"Alolo, kesian anak eomma ni ye. Meh sini, eomma tiup" Skye meniup kepala Doyoung dan lelaki itu tersenyum kemenangan. Kun menjelingnya menyampah lalu dia berlari dekat Ten.
"Nak panggil eomma jugak boleh?"
"Eh mana boleh. Ni eomma aku je. Sebok je kau ni"
YOU ARE READING
ժ┃Lelaki Bunian II ⤻ ˡᵉᵉ ʰᵃᵉᶜʰᵃⁿ
Literatura Faktu❛ Tiada siapa yang boleh menghalang cinta kita walaupun dunia kita berbeza ❜ ❥