Arya: Nasıl hissediyorum kendimi biliyor musun?
0541***: Nasıl hissediyorsun
Arya: Çöp gibi
Arya: En çok şeyden nefret ediyorum
Arya: Dilimin ucuna kadar gelip, söyleyemediklerimden
Görüldü
Arya: Bağıra bağıra, yüzünüze yaptıklarınızı kusamamaktan
0541***: Bunu yapmanı engelleyen ne
Arya: Onlar
0541***: Onlar kim Arya?
Arya: =)
Arya: Umrundaymış gibi yapman mutlu etti
Arya: Tabi bununda yalan olduğunu bilmek, o sevinci de aldı götürdü ama
Arya: Her neyse
Arya: Bugün de ben kaçayım ha ;)
Arya çevrimdışı
0541***: Aslında, yalan değildi (bu mesaj silindi)
0541*** çevrimdışı
...
Arya: Gecenin bu saatinde biraz da olsa hafiflemek istiyorum (03:24) (bu mesaj silindi)
Arya: Kalıplara sokulmaktan o kadar çok yoruldum ki... (bu mesajı sildiniz)
Arya: Sizlere göre, baba parası yiyen, egolu, bencil, sadece ve sadece kendini düşünen birisiyim (bu mesajı sildiniz)
Arya: Halbuki siz benim neler yaşadığımı bilmiyorsunuz ki? (bu mesajı sildiniz)
Arya: Her gece akıttığım göz yaşlarını (bu mesajı sildiniz)
Arya: Sessiz çığlıklarımı (bu mesajı sildiniz)
Arya: Hiç bir şey bilmeden yargılamak kolay, çok kolay (bu mesajı sildiniz)
Arya: Dedin ya bana, o gün o kızın ezdiğin çikolataları falan filan diye (bu mesajı sildiniz)
Arya: O gün, o kızın çikolatasını ezdiğimi bile fark etmemişitim halbuki ben... (bu mesajı sildiniz)
Arya: Ama sizin gözünüzde belirli bir kalıptaydım, ona iyi davransam garipseyecek, hepinizin sorgulayıcı bakışlarına maruz kalacaktım (bu mesajı sildiniz)
Arya: Bu şey gibi, sürekli mutlu, neşeli olan birisini, üzgün gördüğünüzde tuhaflaştırmanız, olağanüstü bir şey olarak davranmanız gibi (bu mesajı sildiniz)
Arya: Halbuki o insan değil mi? (bu mesajı sildiniz)
Arya: Siz böylesiniz işte! Her neyse (bu mesajı sildiniz)
Arya: Sonrasında ben kızın, sevdiği ve yanlışlıkla ezdiğim çikolatasını, bir kutu alarak ağzına kadar doldurup, güzel bir notla, benim olduğumu fark ettiremeden verdirdim (bu mesajı sildiniz)
Arya: Beni kötü bileceksiniz hep, beni kötü bilin (bu mesajı sildiniz)
Arya: Sana sürekli diyorum ama, pişman edeceğim hepinizi (Bu mesajı sildiniz)
Arya: En çokta sana acıyorum Ömer, yavaş yavaş bana tutuluyorsun, bu, komik ve üzücü (Bu mesajı sildiniz)
Arya: Keşkelerin için çok geç olacak =) (Bu mesajı sildiniz)
Arya çevrimdışı
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENCİLSİN / Texting
ChickLit0536***: Tiksindiricisin! 0536***: Senden nefret ediyorum! 0536***: Senin ne kadar aşağılık olduğunu, asla unutturmayacağım sana! Her gün anlıyor musun, her gün bencil olduğunu o egonla dolmuş kafanın içine sokacağım! 0536***: BENCİLSİN! Arya çe...