Öğle arası olmuş ve ben elimdeki midemin nasıl kabul edeceğini bilmediğim tostla bakışıyordum.
Tosta baktıkça midem bulanırken hızla bakışlarımı kaçırdım ve midemden yukarı yükselen sıvıyı geri yollamak istermişcesine zorlukla yutkundum. 'Halbuki sabahtandır bir şey yemedin Arya, daha doğrusu sen en son adam akıllı ne zaman yedin?' diye alayla konuştu iç sesim,sustum.
Gözlerimi etrafta gezdirdim, onun gözleriyle çakışırken gözlerim boğazım kurudu.
Benim yanıma doğru adımlamasını, en az diğer öğrenciler gibi şaşkınlıkla izledim. Bana yaklaştı, yaklaştı ve yaklaştı.
Kendine has parfüm kokusu yavaş yavaş burnuma ilişirken, kalbimden gelen kıpırtılarla irkildim, ve elimi kalbime götürmeyeyim diye sinirle yumruklarımı sıktım.
"Sakın" diye fısıldadım kalbime "Sakın kurbanına aşık olmak gibi aptallıklar yapma!" Diye yeniden fısıldadım.
Karşıdan siyah irislerini heyecanla açmış, yüzündeki kocaman gülümsemeyle etraftaki uğultuyu umursamadan yanıma adımlayan çoçuğun kalbini en çok ben kıracaktım.
Meraklı bakışların altında yanıma geldi, dibime oturdu, ona çattığım kaşlarımla sinirle bakarken birden yanaklarımı koca elleriyle kavradı.
"Ne var biliyor musun? Zararın neresinden dönersek kârdır, dün tutmadım elini, aptallık yaptım, ama şunun farkına vardım, ben sana deli gibi aşığım ve sevdiğim kadının artık tek dayanağı olacağım" dedi ve ben daha sözlerinin altında ne yapacağını bilemez bir şekilde, boğazıma dizilen yumruları yutmaya çalışırken;
Dudaklarıma kapandı.
...
Arya: Bir daha sakın bunu yapmaya cesaret etme, gözüme asla gözükme, seni mahvederim!
Ömer: Yanaklarımı kavrayıp, beni aynı açlıkla öperken böyle demiyordun ama..
Arya: Aptallık yaptım, bir anlık hevesle gelişen bir şeydi bu kadar abartma
Görüldü
Ömer yazıyor
Ömer: Öpüşündeki çaresizliği, sevgiye aç çocuğu gördüm, sana inanır mıyım?
Arya: Çoktan fazla abartmışsın yazık... Bu kadar anlam yükleme, özellikle benimle ilgili olan şeylerde, kırılan üzülen sen olursun
Arya: Hem sadece bir kaç aydır birileriyle birlikte olmuyordum
Arya: Ah pardon bir kaç haftadır, ben libidosu yüksek bir kızım Ömer ;)
Arya: O açlığı başka şeylere yorma yani
Görüldü
Ömer yazıyor
Görüldü
Ömer yazıyor
Ömer: Bu mu gerçekten?
Arya: Başka bir şey olması mümkün mü :)?
Görüldü
Ömer yazıyor
Ömer çevrimdışı
Arya: Yapma nolursun, beni sevdiğini gizle onlardan, yoksa benden nefret eden onca öğrenci, bilenir sana, canını sıkar (bu mesajı sildiniz)
Arya: Biliyorum seni en çok ben üzeceğim ama, başkası üzmesin (bu mesajı sildiniz)
Arya: Kendimden nefret etme sebebim olsanda, bana asla unutamayacağım ve senin dahi haberin olmadığı tramvalar yaşatsanda.. (bu mesajı sildiniz)
Arya: Üzmesin benden başka kimse seni (bu mesajı sildiniz)
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENCİLSİN / Texting
ChickLit0536***: Tiksindiricisin! 0536***: Senden nefret ediyorum! 0536***: Senin ne kadar aşağılık olduğunu, asla unutturmayacağım sana! Her gün anlıyor musun, her gün bencil olduğunu o egonla dolmuş kafanın içine sokacağım! 0536***: BENCİLSİN! Arya çe...