İyi okumalar💜💜💜
Jungkook'un ağzından;
Zindandan çıktıktan sonra taht salonuna gittim ve tahtıma oturdum. Kafam çok karışmıştı. Kim Namjoon benim sağ kolumdu aynı zamanda yakın arkadaşım dostumdu eşi de çok iyi biriydi. En iyisi onları çağırmak ve görüşmekti.
"Soo Min!"
Kapıyı açtı ve içeri girip önümde eğildi. "Buyrun kralım."
"Kim Namjoon ve Seokjin'i buraya çağır."
"Emredersiniz efendim." dedikten sonra salondan çıktı bende düşüncelerimle tekrar baş başa kaldım.
***
"Kralım, biz Taehyung'u tanır biliriz. Kendisi eşimin yanında sessizce kendi halinde çalışan bir omegadır. Şu ana kadar kimseyle bir vukuatı da olmamıştır, bir kişinin sözüne bakarak karar vermek yanlış sonuç verebilir. Bu yüzden iyice düşünün kralım."
"Evet düşünüyorum o da söyledi o sırada eşinle berabermiş. Herkes farklı bir şey söylüyor ancak bu onu ne tamamen suçlu yapar ne de suçsuz. Yakından takip etmem gerekiyor. Zindandan çıkacak ancak benim hizmetkarım olacak. Bakalım Kraliçem'in güvendiği kadar var mı?"
"Efendim ben Taehyung'u uzun süredir tanır bilirim. Kraliçemize oldukça sadıktı, onu severdi. Kraliçemizde onu çok severdi. Onun yaptığına inanmak bana doğru gelmiyor efendim." diyen Seokjin ile başımı salladım.
"Bugünlük orada kalacak yarın çıkacak. Soo Min, bu akşam omegaya yemek verilmeyecek sadece su. Yarın zindandan çıkartılınca buraya getir."
"Peki efendim."
"Teşekkürler Namjoon ve Seokjin işlerinize dönebilirsiniz." önümde eğilip çıktıktan sonra Soo Min'i çağırdım.
"Soo Min sen odaya girerken gördüğünü söylüyorsun onlar ise başka bir şey. Söylediklerinden emin misin?"
"Evet kralım. Belkide birlik olup yalan söylüyorlar? Kimseye güvenemezsiniz efendim en yakınınıza bile. Siz artık kralsınız çok düşmanınız var yerinize geçmek isteyen çok düşman var. Dikkatli olmalı, herkese güvenmemelisiniz."
"Evet biliyorum. Ancak o omega uzun bir süre gözümün önünde olacak. Başka bir vukuatına şahit olursam onu öldüreceğim. Ama dedikleri gibi masum ise burada çalışmaya devam edebilir."
"En iyisini siz bilirsiniz kralım ancak lütfen dikkatli olun. Jeon krallığının tek varisi sizsiniz. Bir çocuğunuz da yok. Evli değilsiniz bu büyük krallık ve güç sizden başka kimsenin olamaz. Kendinize çok dikkat edin efendim."
Evlilik. Düşünmediğim bir şeydi şuan. İlk amacım topraklarımı genişletmekti ki zaten bunu yapıyordum ancak daha fazla daha fazla derken ileride bu büyük mirası bırakacağım bir çocuğum olmalıydı. Ancak karşıma evlenceğim, evlenmek istediğim uygun biri çıkmamıştı ki daha...
Hala bekliyordum o doğru kişiyi. Eminim ki doğru gelecekti.
"Biliyorum Soo Min ama şuan amacım topraklarımı genişletmek ve ondan önce ailemin katilini bulmak bu yüzden evlilik şuan geri planda. Şimdi çekilebilirsin."
Taehyung'un ağzından;
Kaç saattir burada aç ve susuzdum. Gözlerim kapanıyordu ancak uyumam imkansızdı. Burası çok kötü kokuyordu ve soğuk duvar beni üşütüyordu. Her yerimde ağrımıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom Of The Jeon -Kooktae-
Fanfiction"Kraliçe Jeon ve Kral Jeon'u o öldürdü Prensim. O omega bir katil." Omegaverse (Semekook) (Uketae) FemTae!