İyi okumalar💜💜💜
Taehyung'un ağzından;
Saraya geleli iki gün olmuştu. Şimdi kahvaltı masasında bir şeyler yerken gözüme hizmetli bir omega çarptı onu ilk defa burada görüyordum.
"Sen yeni mi işe girdin?" dedim ona bakarak.
Önümde eğildikten sonra konuşmaya başladı.
"Evet efendim. Komutan Namjoon beni işe aldı."
"Peki hayırlı olsun bu arada ismin ne?"
"İsmim Jung Su efendim."
Gerçekten güzel bir omegaydı. Nasıl buraya geldiğini merak etmiştim. Uzun süreden sonra saraya alınan lk hizmetliydi.
"Jung Su yemekten sonra çardağa gel, konuşmak istiyorum." diyip gülümsedim.
"Peki efendim." tekrar önümde eğildikten sonra salondan çıktı.
"Bebeğim ben kalkıyorum, komutanlarla çalışma odamda olacağız. Bugün çalışacağız. Yeni feth edilen yer için." yanıma gelip dudaklarımı öptü.
"Tamam sevgilim. Bende ikizlerle bahçede olacağım." diyip gülümsedim.
O yemek salonundan çıktıktan sonra bende çayımı bitirip kalktım ve odamıza gittim.
Hoseok ikizlerle ilgileniyordu.
"Merhaba anne geldi~" diyip bebeklerime eğildim.
Beni görünce gülümseyip, heyecanlı sesler çıkarırken kollarını yukarı uzattılar.
"Kucak mı istiyor benim aşklarım. Hemen alalım." ikisinide Hoseok yardımı ile kucağıma aldıktan sonra yatağa oturdum.
Chun Hei başını omzuma yaslayıp elini boynumda tutarken Hwan hareketliydi ve eli sürekli göğsümü açmaya çalışıyordu. Çok oburdu benim oğlum.
"Bebeğim ama daha yeni emdik. Acıktın mı hemen hm? Bak Hei'ye ne kadar sakin. Sen enerji topu gibisin." Hei'yi yatağa yatırıp yanına yastık koydum. O tavana bakıp garip garip sesler çıkarırken göğsümü açıp Hwan'ı emzirmeye başladım.
"Hoseok yeni bir hizmetli alınmış. Adı Jung Su gördün mü?"diye sordum.
" Evet efendim gördüm ancak... "
" Ancak ne? "
" Bilmiyorum pek ısınamadım. Gözüm tutmadı sizde dikkat edin kraliçem bakışları garip. "
" Bana pek öyle gelmedi ancak dikkat edeceğim. Hakkında bir şeyler bilmek istiyorum. "
"İyi olur öğrenmeniz."
Hwan doyunca geri çekildiğinde göğsümü kapatıp ayağa kalktım. Hei'yi de sen al bahçeye çıkalım bizi çardakta beklemesini söyledim.
Hoseok beni onaylayıp Hei'yi kucağına aldıktan sonra odadan çıktım ve bahçeye çıktım. Jung Su bizi çardakta beklerken görünce ayağa kalktı.
Gülümseyip oturdum."Otur Jung Su."
Hoseok'ta yanıma oturduktan sonra Jung Su'ya döndüm.
"Ne kadar tatlılar. Size ve Kral Jeon'a çok benziyorlar gerçekten."
"Evet öyle. İkimizden de bir şeyler almışlar."dedim oğlumun saçını okşarken.
" Evet sen anlat bakalım. Nasıl geldin buralara? "
"Ben yıkılmış güney hanedanlığından geliyorum. Oradaki alfalar beni alıp satmak için buraya getirdiler ancak ben kaçtım günlerce sokakta yattım sonra beni Komutan Namjoon buldu ve burada çalışmam için getirdi. Şimdi buradayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom Of The Jeon -Kooktae-
Fanfiction"Kraliçe Jeon ve Kral Jeon'u o öldürdü Prensim. O omega bir katil." Omegaverse (Semekook) (Uketae) FemTae!