(M)ühür

6.9K 433 152
                                    

İyi okumalar💜💜💜

Taehyung'un ağzından;

Kollarımı boynuna sardım ve dudaklarına yapıştım. Elleri belimden elbisemin fermurarına gitmiş aşağı indirmişti.

Elbisem üstümde bollaşırken yere indirmişti. Üstümde sadece dantelli küçük çiçek detayları olan iç çamaşırım kalmıştı. Jungkook çamaşırımı fark ettiğinde geri çekildi.

"Daha ne kadar güzel olabilirsin? Seni yemek istiyorum." boynuma gömülüp dudaklarını bastırdı. "Her ne kadar bu gecelikle güzel olsan da çıplak daha da güzelsin."

Elleri bu sefer geceliğimin fermuarına gitmiş açmıştı tek hareketle ardından iç çamaşırımda yerle buluştu ve tamamen çıplak kaldım.

Yavaşça yatağa uzandık. Dudakları boynumu daha sert öpmeye başladığında ellerimi saçlarına koyu çekiştirdim. Bacaklarımı aralayıp arasına girdi.

"Eşitlenelim." dedim ben çıplakken onun üstünde kıyafetlerinin olması sinir bozucuydu. Ellerimi ilk ceketine attım ve omuzlarından sıyırdım. Gömleğinin düğmelerine gidip tek tek açtım hepsini bu sürede beni izliyordu.

Beyaz teni gözüktüğünde gömleğini omzundan sıyırdım. Üst bedeni çıplak kalırken bir elimi sırtına koyup sırt kaslarını okşarken bir elim pantolonun üstünden sertliğine gitti ve okşadım. Gözlerini kapatıp derince inlerken ilk düğmesini sonra fermuarını açtım.

"Çok sabırsızsın bebeğim." gülümseyip dudaklarımı öptü.

"Hm bir an önce tek bir beden olalım."

"Sen nasıl istersen." pantolonunu ve iç çamaşırını çıkarıp tamamen çıplak kaldı.

Kollarımı boynuna sorup tekrar dudaklarına yapıştım. Bacaklarımı beline sarıp kendime çektiğimde sertliğini rahim girişimde hissetmemle inledim.

Dudaklarımız ayrıldı boynumda uzun süre gezindikten sonra göğüslerime indiğinde dudaklarını sağ göğsüme bastırdı ve sertçe emdi. Başımı geriye atıp inlerken diğer eli sertçe sol göğsümü avuçladı ve sıktı. Tanrım çok hassastım!

Dudakları göğüsümü morarttığına emin olduktan sonra diğeriylede ilgilendi ve ardından karnıma ıslak öpücükler kondurarak kasıklarıma indi. Dudakları rahim girişime değdiğinde saçlarına sardım elimi. Bir elini bacağıma koyarak daha da açtı.

Dilini içimde hissettiğimde istemsizce daha çok bastırdım onu kendime. İkinci kez tattığım bu his çok daha güzeldi sanki.

Belim yay gibi gerilmişti istemsiz geri çekilsemde elim saçlarında duruyor daha çok bastırmak için uğraşıyordu. Jungkook belimden sıkıca tutup kendine çekiyordu. Dili duvarlarımda dolaşırken gözlerimden yaşlar geliyordu.

Sonunda geri çekildiğinde dudaklarımdaki ve çenesindeki sıvımı parmakları ile temizleyip emmesiyle inledim.

"Daha yeni başladık bebeğim ama ağlamışsın şimdiden." göz yaşlarımı öpüp doğruldu tekrar. Parmağını deliğimde gezdirirken yavaşça itti. Dudaklarımı ısırıp gözlerimi kapattım. İkincisini de ittiğinde bu sefer dudaklarımdan çıkan inlemeyi durduramadım. İçimde hareket eden parmakları duvarlarımı genişletirken bir yandan sertliğini çeken Jungkook'a baktım.

"Yeterli mi güzelim?"

"Hmm evet." dedim inlemeyle karışık.

Parmakları içimden çıktığında garip hissetsemde birazdan kendiyle dolduracaktı içimi.

Üstüme uzandığında hemen ellerimi sırtına koydum. Sertliğini girişimde hissettim ardından yavaşça içime kaydı. Bu acıtmıştı. Parmakları gibi değildi daha da büyüktü.

Kingdom Of The Jeon -Kooktae-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin