Hediye?

5.5K 420 81
                                    

İyi okumalar💜💜💜

Taehyung'un ağzından;

Dün bütün gün dinlenmiş, bir şeyşer yemiş ve konuşmuştuk. Evet biraz da öpüşmüş olabiliriz.

Bugün sabah dün de dinlenmiş olmanın verdiği enerjiyle erken uyanmıştım. Saat sekize gelirken Jungkook'un alnına bir öpücük kondurup üstünü örttüm. O biraz daha uyuyabilirdi.

Dolabı açıp ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum. Bir sürü elbise vardı ve seçmek zordu. Sonunda seçebildiğimde çiçek detayları ve tek askısı olan elbiseyi aldım. Bugün bu sarayda Kraliçe olarak ilk günümdü ve belki daha özenli olabilirdim.

Paravanın arkasına geçiğ giyindim. Elbise üstüme tam oturmuştu. İnce belimi sarıyordu. Korseli dar bir yapısı olmasıyla göğüslerim şişkin gözüküyordu. Ayağıma krem rengindeki babetlerimi giyip uygun tacı seçmeye çalıştım. Oldukça taş detayı olan tacı aldım ve aynalı masaya koydum.

Saçlarımı tarayıp düzelttim. Yasemin kokulu parfümümden bir kaç fıs sıktıktan sonra yerine koydum. Hafif bir makyaj yapıp şeftali tonlarında ruj sürdüm.

Tacımı alıp dikkatlice taktım. Tanrım çok güzeldi! Ayağa kalkıp arkamı döndüğümde beni izleyen Jungkook'u görmemle yerimde sıçradım.

"Jungkook ne zaman uyandın?" diyip yanına gittim.

"Biraz önce sen makyaj yaparken." diyip boynumu öptü.

"Çok güzelsin. Odadan çıkıp çıkmamayı düşünüyorum."

"Ya, Jungkook."

"Neyse madem o kadar hazırlandın. Çıkacağız mecbur. Bende hazırlanayım da çıkalım."diyip yataktan kalktı.

Sonra ise o da hazırlanmıştı. Odadan el ele çıktık. İkimizde gülümsüyorduk. Koridorda yürürken bizi gören hizmetkarlar önümüzde eğiliyordu.

Yemek salonuna geldiğimizde içeri girdik. Jimin ve Yoongi Hyung gelmişti bile.

"Günaydın." dedim neşeyle.

"Günaydın Taetae bu ne güzellik."

"Teşekkürler Jiminie o senin güzelliğin."

Jungkook sandalyemi çektiğinde teşekkür ettim.

Elbiseme dikkat ederek oturdum. Jungkook'ta yerine geçtiğinde sohbet ederek kahvaltımızı yaptık.

"Taehyung bir saat sonra çarşıya gideceğiz. Oradan da başka bir yere."

"Hmm nereye?"

"Sürpriz bebeğim." dediğinde güldüm.

"Peki."

"Kırk yıl düşünsem abimin böyle olacağını sanmazdım. Taehyung nasıl da aşık oldu sana değil mi?" diyip güldü Jimin.

"Valla haklısın bebeğim Jungkook'tan bende beklemiyordum." dedi Yoongi Hyung.

Jungkook ise elimi tuttu ve öptükten sonra konuştu. "O zaman görün ben eşimi çok seviyorum."

Yanaklarım kızarırken başımı eğdim.

"Utandırdın çocuğu Jungkook."

Herkes halime gülerken sonra bende güldüm. Sabahımız bol kahkahalarla geçmişti.

***

Çarşıya gitme vakti gelmişti. At arabası hazırdı. Giriş kapısına gittiğimde Jungkook beni bekliyordu.

Kingdom Of The Jeon -Kooktae-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin