İyi okumalar💜💜💜
Taehyung'un ağzından;
Bir haftanın ardından çok iyiydim. Tamamen iyileşmiş ayağa kalkmıştım. Tabii Jungkook bana çok iyi bakmış bu süreçte yanımda olmuştu. Bir haftanın sonunda ise Jungkook'un teyzesi Hyerin idam edilmişti. Mi Ren ise sürgün edildi.
Jungkook kimseye yumuşak davranmıyordu. Teyzesi ve kuzeni olması bir şey değiştirmedi. Karşı çıktılar ve öldüler. Herkes eşitti bu konuda.
Bu olanları ise elbette Jimin'e mektupta yazdım. Çok geçmeden o da bir cevap mektubu yolladı. Şaşırmıştı ancak ölümden döndüğümü duyunca abisine hak verdi.
Şimdi ise akşam saatlerine gelirken Jungkook'un odasındaydım. Artık çalışmayacaktım çünkü herkes bizi billiyordu, Jungkook asla iş yapmamı istemiyordu. İşler ciddiye bindiğinden artık hizmetli değildim.
Kapı çaldığında düşüncelerimden çıktım ve seslendim.
"Gelin."
İçeri ilk defa gördüğüm bir omega girdi ve önümde eğildi. Elinde büyük tahta bir kutu vardı.
"Merhaba efendim, ben sizin hizmetkarınızım. Kral Jeon'un emri ile bundan sonra sizinle ben ilgileneceğim. Adım Jung Hoseok. Omegayım ve mühürlüyüm. Yirmi iki yaşındayım. Kral Jeon her şeyden önce kendimi tanıtmamı istediği için bunları söyledim."
Şaşırmıştım. Çünkü böyle bir şeyi beklemiyordum.
"Seninle tanıştığıma çok memnun oldum Hoseok bana Taehyung diyebilirsin." diyip gülümsedim.
"Kral Jeon resmi konuşmamı söyledi ancak siz öyle istiyorsanız sadece ikimiz olduğumuzda size Taehyung diyeceğim." gülümsedi. Hoseok'u sevmiştim. Çok tatlıydı ve güzeldi.
"Size bunu Kral Jeon gönderdi ve bizzat kendi seçti." tahta kutuyu yatağın üstüne bıraktı. Merak etmiştim. Jungkook ne göndermişti?
Heyecanla kutuyu açtığımda beni mükemmel bir elbise, topuklu ayakkabılar ve saçım için çok güzel parlak taşlardan yapılmış mücevher karşıladı.
"Bu akşam yemeğinde bunu giymenizi istedi."
Elbiseyi çıkarıp inceledim. Bembeyaz bir elbise seçmişti benim için. Çok güzeldi büyülenmiştim.
"Akşam yemeğine az kaldı, sizi hazırlamalıyız."
"Ah tamam çok heyecanlandım. Ben ilk önce yıkanacağım sonra da hazırlanırız." heyecanla yerimden kalktım ve banyoya koştum.
***
"Çok güzel oldunuz."
Hoseok son rütuşlarıda yapıp geri çekildiğinde aynadan kendime baktım. Beyaz kabarık elbisem, kıvırcık saçlarım, yeşil gözlerimi ortaya çıkaran siyah tonlu makyajım ve kırmızı rujum.
"Saçlarınıza da bunu takalım." kolyemle aynı renk olan mavi tokayı taktık saçlarıma. Ayakkabılarım da mavi tonluydu.
"Hazırsınız."
"Teşekkür ederim Hoseok."
Ben ilk defa herkesin beni tanıyacağı bilinciyle aşağı inecek, o masaya oturacaktım.
Derin bir nefes aldım.
Odadan çıktık ben önde Hoseok arkamda koridorda yürürken herkes dönüp bana bakıyordu. Çok heyecanlıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom Of The Jeon -Kooktae-
Fanfiction"Kraliçe Jeon ve Kral Jeon'u o öldürdü Prensim. O omega bir katil." Omegaverse (Semekook) (Uketae) FemTae!