Taklit

3.7K 361 168
                                    

İyi okumalar💜💜💜

Yazar ağzından;

Jung Su sinirli bir şekilde odadan çıktı. Taehyung'un gözlerine bakarak Jungkook'un kucağına oturması onu çok sinir etmişti. Bir gün o onun yerinde olacak, Taehyung ise eski yerine geri dönecekti, çok güzel planları vardı.

Artık Kraliçe(!) ve Kral odasına çekildiğinden hizmetlilerde işlerini bitirip odalarına geçtiler. Jung Su'da küçük camı bile olmayan odasına geçip üstünü değiştirdi ve yatağına oturdu. Aklındaki planları düşünürken yüzündeki gülümseme büyüyordu.

***

Ertesi gün olduğundan Jung Su diğer hizmetliler gibi yapması gereken işleri yaptı. İşleri bittiğinde ise sürekli Kral'ın ve Kraliçe'nin odasının olduğu koridorü sürüpürüyor bahanesi ile odadan çıkacak olan Kral'ı bekliyordu.

Sonunda Kral tüm heybeti ve yakışıklılığı ile çıktığında merdivenin kenarına yöneldi ve süpürmeye başladı. Kral Jungkook merdivenlere doğru gelirken yanındaki muhafızla konuşuyordu.

"Tam zamanı diye fısıldadı kendi kendine ve ayağını boşluğa atarken merdivenden kendini aşağıya bıraktı. Düşme süsü verirken ağzından yalan bir çığlık kaçtı. Kral Jungkook onu fark ederken hızlıca ona yöneldi ancak Jung Su düşmeye devam etti ve en sonunda yere yığıldı. Başı acıyıp kanasa da önemli değildi. Kral'ın ilgisini çekmişti.

Kral ve Muhafız hemen yanına koştu.

"İyi misin omega? Beni duyuyor musun?" Jungkook omeganın başının altından tutup alnına gelen saçlarınoı çekti çünkü kan vardı.

Jung Su gözlerini araladı. Gözleri çoktan dolmuştu bile.

"E-efendim. Başım çok acıyor ve ayağım." diye acı sesiyle zorla konuştu.

"Tamam hekime gideceğiz. Woo Jin omegayı kucağına al, hekime götür ben geleceğim birazdan."

Jung Su bozulurken dışarıya belli etmemeye çalıştı. Jungkook onu kucağına alır diye beklemişti ancak arkadaki aptal alfa alacaktı. Muhafız gelip onu kucağına alıp ilerlemeye başladığında Jungkook'a bakakaldı. Jungkook ise çoktan arkasını dönüp odasına ilerlemişti.

Taehyung'un ağzından;

Jungkook'un söylediği ile hekimin odasına gelmiştik. Jung Su merdivenden kaza(!) ile düşmüş ve ikimiz de onu görmeye gidecektik. Bensiz gitmek istememiş çünkü dün onunla konuşup tanışmak istediğimi biliyordu.

Beraber el ele hekimin odasına girdiğimizde Jung Su yer yatağında yatıyordu. Başı sarılmıştı. Bizi görünce ilk ellerimize baktı sonra yalan bir gülümseme taktı.

"Jung Su umarım iyisindir?"

Jung Su'nun gözleri Jungkook'a bakarken parlıyordu resmen. Dünkü bana anlattığı o alfa. Güçlü, zeki, siyah saçlı, kara gözlü, sert yüz hatları olan alfa... Elbette Jungkook'tu!

Benim eşime göz koymuştu!

"İyiyim kralım hemen yardım ettiniz bana. Teşekkür ederim. İyi ki varsınız." diyip gülümsedi.

"Geçmiş olsun Jung Su. Çabuk(!) iyileşirsin umarım." onun anlayacağı şekilde imayla konuşup yapmacık bir şekilde gülümsedim.

Kingdom Of The Jeon -Kooktae-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin