Septembrie 2005 , ora 10²⁰
(N/t) alearga pe holurile scolii generale , e prima ei zi la o scoala noua si deja intarzie *facepalm*
-uhhh , nu pot sa cred ca intarzii in prima zi... sper ca diriga sa nu se supere... si sa nu se uita ciudat la mine ... vai... atata lume noua , imi vine sa vars de emotii.
Ajunsa in fata usii clasei pe care o cauta , bate usor si intra apoi.
-buna ziu- se uita in jur , in clasa erau doar cativa elevi , in ochi mi-a sarit un tip inalt cu tatuaj pe cap.. tch , are voie asa in scoala? Langa el vad un tip cu parul argintiu , cercel in ureche si cu sprancenele taiate... ăsta imi place cum arata ; si mai e unul cu parul blond pana la umeri , cu cateva suvite stranse in varful capului , mai sta si cu picioarele pe masa , ce nepoliticos.... in fine , ma asez in prima banca , imi e prea rusine sa bad pe cineva in seama.-Mikey: se holbeaza la (n/t)
-Draken: la cine te uiti , Mikey? Se uita si el la (n/t) tch , colega nouă.
-Mitsuya: se aseaza langa Mikey eh , o sa plece si ea la alta scoala , ca celelalte.
-Draken: pai daca o sa ii propui sa vina in clubul tau de croitorie normal ca o sa vrea sa plece. Pune mainile in san.
Mitsuya: >:|-(N/t): uh... imi dau parul dupa urechi , oare ce tot șușotesc ăia ? Uh... sper ca arăt bine , offff , de ce rebuie sa fiu mereu emotionată?
Discutiile elevilor din clasa sunt intrarupte de profesoara care intra țâfnoasa in clasa.
-Profa: bună ziu- se opreste brusc si se uita suparata la Draken Ken Ryuguji!!! De cate ori ti-am zis ca nu mai ai voie la clasa mea ? Voi vorbii cu diriginta ta despre asta , sa stii!
-Draken: O.O tch... pleaca grabit din clasa , tranteste usa.
-Profa: uhhhh! Pușlamaua lasa catalogul pe catedra , apoi se aseaza ia sa vedem , avem persoane noi in clasa văd. Se uita la (n/t).
-(N/t): uh.. ridic usor mana tremuranda e-eu.
-Profa: ridica-te si prezinta-te.
-(N/t): se ridica usor b-buna tuturor .. eu sunt (N/t) ... vin de la scoala generala nr. 3 ..... si... uh.... am 15 ani...
-Profa: e de ajuns, bine ai venit la noi in clasa.......... sopteste pentru sine sper sa rezisti.
-(N/t): se aseaza ...
-Mikey: continua sa se holbeze la (n/t) hm....Timp de doua ore , profa pălăvrăgeste despre reguli pe care nimeni nu le respecta si despre orarul de care nimeni nu e interesat ; apoi sunt lasati sa plece acasa.
-(N/t): isi ia lucrurile si iese din clasa
-Mikey: o prinde din urma buna , (n/t).
-(N/t): bună...? Ma opresc si ma uit la el.
-Mikey: Mikey , imi pare bine zambeste prietenos si intinde mana
-(N/t): uh.. dau mana cu el incantată.
-Mikey: sper sa iti placa la noi baga mainile in buzunar si pleaca
-(N/t): da... sper si eu... raman in urma si il privesc cum se departeaza de mine huh... ii privesc jacheta pe care o tine pe umeri pare un tip smecher...
-Mitsuya: e langa (n/t) ,il ptiveste si el pe Mikey cum pleaca chiar este.
-(N/t): ?! Tresare
-Mitsyua: uh , scuze ca te-am speriat 😅 eu sunt Mitsuya , vrei sa faci parte din clubul meu de- brusc e intrerupt
-Draken: il ia de brat pe Mitsuya si il trage dupa el afara din liceu.
-(N/t): ... se uita la ei confuzaZiua decurge bine , Mikey se plimba pe motor alaturi de Draken si Mitsuya , iar (n/t) sta si isi scrie numele pe caiete , si le aranjeaza.. etc.
Seara , ora 22⁰⁵
-(N/t): sta si se uita pe geam , il vede pe Mitsuya cu motocicleta oh... are permis de motor... ce tare... deschide geamul heeeey!!
-Mitsuya: se uita in jur nedumerit ,nu isi da seama de unde se aude.
-(N/t): ... se apleaca usor peste pervaz si da din mana aici! Mitsuya!
-Mitsuya: o vede oh , buna! Ii face cu mana mai usor , scoli un cartier intreg! Rade usor , apoi pleaca.
-(N/t): Scuzeee! Inchide geamul vreau si eu sa merg pe motor... se imbraca cu haine negre, care ii pun in evidenta formele de gazela in dezvoltare bineinteles , apoi iese din camera ei , merge tiptil prin casa, apoi iese afara si intra in garaj , se uita la motorul fratelui ei. Of... nu cred ca s-ar supara daca dau si eu o tura... ia cheile de pe masa , apoi scoate usor motorul din garaj , inchide usa garajului , apoi se suie pe motor si o ia din loc usor oh vai , sper sa nu cad! Sper sa nu cad! Sper sa nu cad! Ufff! Mareste putin viteza ce suuuper e...
Pe drum sunt doua masini de politie care patruleaza , unul din politistii din masina o vede pe (n/t) si le transmite celorlalti sa mearga dupa ea.
~Va urma.
CITEȘTI
Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers)
FanfictionSaluuut, in aceasta poveste , tu (n/t) ajungi sa fi prima si singura dragoste a lui Mikey (Sano Manjiro). Enjoy :3 (n/t)=numele tău.