XVI

437 19 28
                                    

(N/t) ramane singura in camera , se ridica din pat si cauta niste haine cu care sa se imbrace. In camera da busna cineva.
-(N/t): huh?! Cine e ? Se ascunde dupa dulap ca-i dezbracata
-Emma: nu-ti face griji , eu sunt... ma mai tii minte ?
-(N/t): Emma! Huuuuuuh cat timp a trecut... zambeste si se imbraca cu hainele barbatesti ale lui Mikey.
-Emma: oh da... isi freaca bratul vad ca si Mikey a plecat...
-(N/t): da , cu Draken... hmph... noi vom sta aici singure ?
-Emma: ugh ,nu ... normal ca nu...

Fetele pleaca din camera sa se distreze , Mitsuya vede cand ele pleaca dar le lasa in pace.
Prima oara se duc la shopping , isi cumpara tot felul de rochii , apoi merg la salon si se rasfață. Cam asa decurge toata ziua lor , seara ies amandoua in club, aranjate , tocuri , rochii... nyehehe.

-(N/t): bea mmm... ce dor imi era de el... arrrrr.
-Emma: bea si ea mi-as dorii ca si Draken sa imi ofere atentia asta...
-(N/t): awww... hai sa dansam ^^ o trage pe Emma pe ringul de dans

~Între timp la hotel.
-Mikey: eh? E prea liniste... merge pe hol cu mainile in buzunar
-Draken: si nu e bine ?
-Mikey: nu stiu...
-Mitsuya: iese din camera , da peste Draken cere-ti scuze bestie.
-Draken: daca iti trag una...
-Mitsuya: stati asa... sunteti singuri?
-Mikey: eh? Ce vrei sa spui?
-Mitsuya: Emma si (n/t) au plecat azi ... credeam ca vin dupa voi.
-Draken: nu le-ai intrebat unde pleaca?
-Mitsuya: nu...
-Mikey: s-au intors?
-Mitsuya: nu...
Draken si Mikey se uita unul la celalalt , apoi pleaca in cautarea iubitelor lor.
-Draken: conduce sper sa nu pateasca ceva...
-Mikey: nu cred... am incredere in (n/t)
-Draken: ea macar stie sa se bata... Emma a mea e cam ... nu stiu... putin fraieră.
-Mikey: da din umeri, se uita pe telefon Draken... la club.
-Draken: acolo sunt?
-Mikey: da ,mi-a spus Chifuyu.
-Draken: in regula... vireaza brusc , o ia spre club cu viteza.

~Între timp ,in club.
(N/t) si Emma sunt putin ametite , danseaza amandoua si spun cat de indragostite sunt de baietii lor. Sunt abordate de niste tipi ciudati , (n/t) ii ia in primire , Emma se ascunde dupa ea. In jutul lor se strang mai multi baieti , (N/t) se cam sperie si ea ,chiar daca nu arata, se tot da inapoi odata cu Emma.
Cateva minute mai tarziu, in club intra Mikey si Draken , amandoi scot pistoalele la tipii care s-au dat la iubitele lor , incepe forfota , cu ocazia asta , baietii isi scot fetele din club.
-Draken: ce a fost in capul vostru sa veniti aici ?! Imbracate asa! Emma!
-Emma: ia mai lasa-ma si tu! Sughiță
-Mikey: daca nu ajungeam la timp , cine stie ce pateati... o tine de brat pe (n/t).
-(N/t): ne-am distrat si noi putin... se apleaca si isi da tocurile jos ugh...
-Mikey: nț... se descalta de pantofii lui ia , sa nu racesti... ii ia tocurile din mana
-(N/t): se incalta cu pantofii lui ce dragut esti tu...
-Mikey: tot sunt suparat pe tine.
-Emma: Draken, ar trebuii sa iei lectii de la Mikey. Pleaca
-Draken: eh? Vino aici cand vorbesc cu tine! Pleaca dupa ea
-Mikey: hm... hai acasa (n/t).
-(n/t): dupa tine , iubirea vietii mele sughiță
-Mikey: roșesc... heh..

Mikey si (n/t) pleaca , pe drum bea si el putin , cand ajung la hotel isi fac de cap amandoi beți.

Draken o ia brusc de brațe pe la spate pe Emma ca sa se opreasca.
-Draken: nu lasa un subiect neterminat!
-Emma: pleaca usor capul spun ca tu nu imi oferi atata atentie , nu iti pasa deloc de mine.
-Draken: nu e asa , bineinteles ca imi pasa.
-Emma: ma tratezi ca pe Mitsuya... uneori am avut impresia ca lui ii dai mai multa atentie.
-Draken: ... Emma...
-Emma: nici macar nu ma mai saruți , ce sa cred?
-Draken: crezi ca nu te mai iubesc ? O intoarce cu fața la el
-Emma: da!
-Draken: o ia de obraji si o saruta
-Emma: il saruta si ea , dupa ceva timp rupe Draken...
-Draken: Emma ... isi da sacoul jos si il pune pe umerii ei hai acasa...
-Emma: uh... haide...

Pleaca si ăstia doi la hotel , noaptea trece fara incidente , in sfarsit cuplul beat isi termina activitatea si adorm in patul dezordonat din camera vraiște , haine aruncate peste tot , perne pe jos si sticle de bautura pe langa pat. (N/t) doarme pe burta iar Mikey pe ea , cu capul pe spatele ei , sa se asigure ca nu pleaca nicaieri.

~Va urma.

Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum