Dupa scoala , fiecare se duce spre casa lui.
-Mikey: o ajunge din urma pe (n/t) , ii pune mana usor pe umar hei.
-(N/t): tresare bună...
-Mikey: vi diseara ,nu? Ia mana de pe ea.
-(N/t): da, dar... nu știu unde anume.. isi da parul pe spate
-Mikey: zambeste vin eu sa te iau , unde stai?
-(N/t): ii dă adresa. Dar... uh... la ce ora ?
-Mikey: dupa 22³⁰ e in regula?
-(N/t): da... sigur...
-Mikey: super ^^ ne vedem atunci pleacaZiua trece , noaptea vine. (N/t) se uita pe geam , vede ca fratele ei pleaca cu motorul , ofteaza lung.
-of... acum nu mai am cu ce ma plimba... si nu am cum sa il anunt pe Mikey ca nu mai pot... uf...Cateva minute mai tarziu Mikey ajunge in fața casei ei , (N/t) il vede imediat pe geam si iese grabita ca sa nu il faca sa astepte.
-Mikey: buna , (n/t) ^^
-(N/t): bună... uh.. nu ma mai pot plimba cu voi , fratele meu a plecat cu motorul.
-Mikey: e in regula , poti sta in spatele meu zambeste usor
-(N/t): oh... bine atunci... incuie usa casei , vine si se urca usor pe motor in spatele lui.
-Mikey: tine-te bine , eu merg cu viteza o ia din loc
-(N/t): bine... se tine strans de elMikey conduce in viteza pana la locul unde banda Toman se intalneste de obicei.
-Draken: sta sprijinit de motor.
-Baji: mai asteptam mult ? Tch...
-Draken: ai rabdare , s-a dus dupa o fată.
-Baji: tch...In 10 minute , Mikey ajunge la ei.
-Mikey: heeeei , scuze ca am intarziat , am incurcat drumul.
-Draken: ca de obicei.. unde e fata?
-(N/t): aici.. se da jos de pe motor ,nu se vedea de Mikey.
-Baji: HĂĂ ?! (N/t) ?!
-(N/t): Baji ?!
-Mikey: se uita la Baji , apoi la (n/t) va cunoasteti?
-(N/t): ... e fratele meu.
-Baji: vitreg! Tch!
-(N/t): vitreg... ofteaza lung
Toti cei de față (Draken , Mitsuya si Mikey) sunt șocati , Baji nu le-a spus niciodata ca are o sora vitrega.
-Mitsuya: bombane ce situatie...
-(N/t): uh... eu voi pleca da usor inapoi
-Mikey: te conduc...
-(N/t): nu... e in regula ... uh... pa o ia la fuga de acolo.Mitsuya: Baji? Nu zici nimic ?
Baji: se descurca ea se urca pe motorul lui
Mikey: ... se uita dupa (n/t) cum se departeaza.
Baji: sa mergem o ia inainte , iar restul dupa el(N/t) se opreste din fugit , are o conditie fizica de molusca. Merge pe strada intunecata , brusc da nas in nas cu un tip ciudat , frumușel dar ciudat , cu tatuaje pe maini.
-Hanma: buuună rânjește
-(N/t): uh... il ocoleste si grabeste pasul
-Hanma: se ține dupa ea am nevoie de ajutorul tau , stii , sunt prieten cu fratele tau.
-(N/t): Baji? Se opreste si il priveste
-Hanma: da... trebuie sa ma ajuti sa il aduc pe calea cea buna.
-(N/t): si cum as putea eu sa te ajut?Hanma o tine de vorba ceva timp , aproape se face dimineată. A reusit s-o faca in asa fel incat sa sustina banda Valhalla si sa fie contra Toman , mai ales contra lui Mikey , mintind-o ca fratele ei e im pericol daca mai sta mult in preajma ălora. (N/t) tine nespus la fratele ei , asa ca accepta tot ce ii zice Hanma sa faca.
~A doua zi , la scoala.
Toti elevii sunt deja in banci si scriu de zor , Mikey observa ca (n/t) nu a venit azi la scoala , crede ca a avut probleme cu fratele ei acasa.~După ore.
Mikey , Mitsuya si Draken ies din scoala discutand , se opresc brusc cand il vad pe Baji.
-Baji: hei voi , mi-ati vazut sora?
-Mitsuya: nu , nu a venit azi.
-Baji: hă? Pe unde o umbla..?
-Mikey: credeam ca a dat de belea cu tine acasa si nu se simtea in stare sa vina la scoala.
-Baji: poftim? Nu a venit acasa de aseara.
-Draken: poate a patit ceva...
-Mikey: eu am zis s-o conduc! Uh...
-Baji: se freaca in cap , e speriat.
-(N/t): sta in spatele lui Baji , cu mainile in buzunare. E imbracata cu pantaloni negrii , maleta neagra si deasupra vestita jacheta Valhalla. Ma cautai? Il priveste indiferenta
-Baji: se intoarce unde naiba ai fost ?! M-ai ingrijorat!
Toți de față se holbeaza la (n/t) ca poarta uniforma Valhalla.
-Baji: ce naiba porti pe tine ?!
-(N/t): Hanma mi-a explicat totul... nu trebuie sa mai stai langa ei! Arata cu degetul spre Mikey mai ales sa asculti de el!
-Draken: Hanma?! Unde ai dat de el?!
-(N/t): nu e treaba ta il ia de brat pe Baji vino.
-Baji: isi retrage bratul ce naiba e cu tine ? Hanma ti-a bagat in cap numai ptostii!
-Mikey: (N/t) ... Hanma te minte... nici unul nu ii facem nici un rau fratelui tău...
-(N/t): minți se da usor in spate te voi salva , Baji... promit pleacaToti se uita dupa ea cum pleaca , Baji a ramas putin prost la cele auzite. Mikey se desprinde de grup , pleaca sa o urmareasca pe (N/t).
~Va urma.
CITEȘTI
Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers)
FanfictionSaluuut, in aceasta poveste , tu (n/t) ajungi sa fi prima si singura dragoste a lui Mikey (Sano Manjiro). Enjoy :3 (n/t)=numele tău.