Cum merge (n/t) chill pe motor , vede prin oglinzi masinile de poliție
-oh nu! Sper sa nu vina dupa mine! Vai vai! Mareste viteza
Masinile de politie accelereaza dupa ea , ba chiar pornesc si sirenele.La un cold de strada , Mikey , Draken si Mitsuya stau la o vorba , sprijiniti de motoarele lor.
-Mitsuya: ati auzit si voi sirenele de politie ?
-Draken: stai calm , n-avem de ce ne face griji.
-Mikey: se uita de-a lungul drumului hm.-(N/t): mareste mai mult viteza , trece pe langa Mikey , Draken si Mitsuya dar nu baga de seama , e speriata ca nu scapa de politie.
-Mitsuya: aia nu era...? Uh , i-am uitat numele.
-Mikey: (n/t) ... huh , la asta nu ma asteptam..
-Mitsuya: daca face parte dintr-o banda de delicvenți?
-Draken: fete intr-o banda de delicvenți? Vezi sa nu.
-Mikey: taceti odata se suie pe motorul lui haideți s-o ajutam sa scape de copoi o ia din loc in viteza.
-Draken: asta nu e o idee buna...
-Mitsuya: deja e in urma lui Mikey
-Draken: .......... nu e deloc o idee buna! Se suie pe motor si merge dupa Mitsuya si Mikey uhhhh!Cei trei taie calea politistilor , facandu-i pe acestia sa ii urmareasca. Scapă repede de gabori pentru ca-s învățați.
-(N/t): se uita in jur confuza , profita ca nu mai e nimeni pe urmele ei si merge rapid acasa ; pune motorul si cheile la locul lor , apoi merge la culcare de parca nimic nu s-ar fi intamplat.
Urmatoarea zi , la școală.
-(N/t): intra in clasa si se aseaza la locul ei linistita , in fața ei apar Mikey si Mitsuya. Huh? Bună...
-Mitsuya: pune mainile pe banca fato!
-Mikey: ... il impinge iarta-l , (N/t) ... doar e uimit de ce ai facut aseara.
-(N/t): oh nu... va rog sa nu spuneti nimanui! As da de mare bucluc!
-Mitsuya: poftim? Esti prima fata pe care am vazut-o sa faca asta ! 🤩 nu te vom baga in bucluc 🤩🤩🤩🤩.
-(N/t): bine...? Mulțumesc...?
-Mikey: voiam sa te intrebam... daca diseara vrei sa te plimbi alaturi cu noi pe motor.
-(N/t): oh vai , oh vai oh vai! S-sigur, de ce nu...
-Mikey: super atunci il trage de guler pe Mitsuya , se aseaza la banca lui.
-Mitsuya: se aseaza si isi scoate cartile pe masa.Orele decurg normal... oarecum , diriga-băț-în-fund le tine predici despre cum sa fie oameni calumea în viață ... si despre cum sa nu-l mai lase pe Draken in clasa ei. În tot timpul asta Mikey se holbeaza la (n/t) și ce-i drept... si ea mai arunca un ochi la el.
~Va urma.
CITEȘTI
Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers)
FanficSaluuut, in aceasta poveste , tu (n/t) ajungi sa fi prima si singura dragoste a lui Mikey (Sano Manjiro). Enjoy :3 (n/t)=numele tău.