Mikey: uita-te in ochii mei si spune-mi ca nu ma mai iubesti... si promit ca te las in pace. Tine mainile pe obrajii ei
-(N/t): eu... uh... il ia de incheieturi brusc. Eu... am suferit mult cand ai plecat ... nu mai vreau sa trec prin asta ... sa stau cu grija ca vei pleca din nou..
-Mikey: voi mai pleca.. de multe ori.
-(N/t): aia zic...
-Mikey: dar te voi lua cu mine se apleaca la ea
-(N/t): ce te face sa crezi ca voi venii cu tine ?
-Mikey: inca ma iubesti.
-(N/t): ....
-Mikey: altfel nu m-ai lasa sa te ating... o impinge usor.
-(N/t): se lasa pe spate , il priveste
-Mikey: si simt ca inca esti indragostita de mine se urca usor pe ea.(N/t) zambeste usor , el se lasa usor pe ea ; se privesc in ochi preț de cateva secunde , apoi se saruta pasional de parca abia asteptau sa faca asta. Mikey rupe usor sarutul , ranjeste usor apoi o saruta pe gat , (n/t) il mangaie pe spate usor.
-Mikey: mmm... e ceva ce ma incomodeaza.
-(N/t): hm? Anume?
-Mikey: hainele tale incepe sa o dezbrace de haine asa.. bun.Dupa un preludiu lung , Mikey e gata sa treaca la placerea serioasa.
-(N/t): Mikey... stai...
-Mikey: hm? Ridica privirea la ea ce-i?
-(N/t): nu vreau sa facem sex...
-Mikey: ... acum spui asta?
-(N/t): vreau sa facem dragoste.
-Mikey: zambeste eh... cum sa nu imi ascult regina?Incep clipele de placere , amandoi au la fel de multe emotii ca atunci cand au facut-o prima data. Mikey o ia de ambele maini si i le duce deasupra capului , le tine strans cu mana dreapta , in timp ce mana lui stanga ii mangaie usor corpul. (N/t) ii analizeaza fiecare miscare , isi da ochii peste cap si ii geme usor la ureche. Mikey se bucura ca urechile lui sunt rasfatate de gemetele ei , ii era dor sa le auda , nu se lasa mai prejos si ii rasfata pielea cu saruturi si mangaieli. Câteva (multe) minute mai tarziu , placerea ajunge la cote maxime , apoi se termina.
-Mikey: se ridica usor de pe ea , tremura tot
-(N/t): vai de mine... si ea tremura , se acopera usor cu cearceaful de langa ea.
-Mikey: isi trage la loc pantalonii pe el ti-a placut?
-(N/t): sa zicem...
-Mikey: aha aha... d-aia gemeai tare "ah~ Mikey~ e asa bine~ ahh~" rade usor
-(N/t): arunca cu perna in el , rade bine , recunosc... mi-a placut rău.
-Mikey: stiam , floarea mea de cireș...Mikey tocmai se apleca sa o sarute dar e intrerupt de bataile insistente in usa , ofteaza si se duce sa deschida.
-Mikey: Draken? Ce vrei ?
-Draken: avem o problema! Trebuie sa vi cu mine!
-Mikey: asteapta-ma putin lasa usa deschisa , merge si se imbraca calumea.
-(N/t): ce se intampla?
-Mikey: nimic important o saruta scurt ma intorc repede pleaca cu Draken.
-(N/t): ...~Va urma.
CITEȘTI
Reader x Sano Manjiro (Mikey din Tokyo Revengers)
FanfictionSaluuut, in aceasta poveste , tu (n/t) ajungi sa fi prima si singura dragoste a lui Mikey (Sano Manjiro). Enjoy :3 (n/t)=numele tău.